DirectX 11 ile Donanımsal Detay Artırımı (Tessellation)

'Masaüstü Bilgisayarlar' bölümünde Recep Baltaş tarafından 4 Eylül 2010 tarihinde başlatılan konu.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Recep Baltaş

    Recep Baltaş Technopat Yönetici

    Katılım:
    14 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    51.928
    Beğenileri:
    42.551
    Yer:
    İstanbul
    YouTube'da gördüğüm bir DirectX 11 videosunu sizlerle paylaşmak istedim. Video'da DirectX 11'in Tesselation teknolojisini kullanarak poligonları nasıl çoğalttığını ve nasıl daha gerçekçi bir görüntü sunduğunu ögrebilirsiniz.

    Tesselation açılıp kapandığında aradaki farkı görmek mümkün.

    http://www.youtube.com/watch?v=bkKtY2G3FbU
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş