Discord T.C. Numaramı buldular

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
900
Çözümler
2
Bir ara 2018 seçiminde oy kullananların verileri sızdırılmıştı. Eskiden görüştüğüm bi arkadaşın elinde de vardı onlar göstermişti bana da. Ülkede herşey herkesin elinde oyuncak olmuş malesef. Yasa düzgün işlemiyor cezalar caydırıcı değil
Hocam aradan çok zaman geçmedi geçtiğimiz zamanlarda E-Nabız hacklenmişti. Oradanda Mernis Verileri çalınmış mıdır sizce?
 

Eymen Miraç

Centipat
Katılım
30 Mayıs 2021
Mesajlar
818
Makaleler
3
Çözümler
7
Yer
Kağıthane
Sırf senin gözünü korkutmak için yapıyor Discord'a sana ulaşabileceği hesapları ekleme. Sırf bu yüzden Discord kullanmayı bıraktım. Kendilerinin havalı olduğunu falan sanıyorlar bu bilgiler zaten yıllardır ortalıkta geziyor.

En aptalcası yaptıkları suçun onları havalı yaptığını zannetmeleri.
 

Lawrence Barnes

Picopat
Katılım
4 Temmuz 2022
Mesajlar
309
Aslında burada kullanıcıları değil verilerin güvenliğinden sorumlu olanları cezalandırılması lazım herhangibi bir veri halka açılmışsa sorumlusu güvenliği sağlayamayanlarındır.

Söylediğinize katılıyorum. Ancak eklemek istiyorum, bu verilere erişim sağlamaya çalışan ya da erişen kişilerin de tespit edilip çok ciddi cezalar alması gerekiyor.

Hocam aradan çok zaman geçmedi geçtiğimiz zamanlarda e-Nabız hacklenmişti. Oradanda mernis verileri çalınmış mıdır sizce?

İnanın hiçbir fikrim yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
maykıraft

maykıraft

Centipat
Katılım
6 Şubat 2021
Mesajlar
363
Çözümler
1
Arkadaşlar her şey için teşekkürler fakat adam babamın hesabını çalmış.

Screenshot_2022-08-11-10-17-03-770_com.instagram.android.jpg


:( paralar onda galiba.

Her şey için teşekkürler buraya kadarmış :(

Instagram hesabını çalmış adam babamın hesabını :(

Yardım edin.
 
Son düzenleme:

JohnConstantine

Kilopat
Katılım
19 Kasım 2016
Mesajlar
3.548
Makaleler
3
Çözümler
40
Yer
Jerusalem
Arkadaşlar her şey için teşekkürler fakat adam babamın hesabını çalmış.

Eki Görüntüle 1481571

:( paralar onda galiba.

Her şey için teşekkürler buraya kadarmış :(

Instagram hesabını çalmış adam babamın hesabını :(

Yardım edin.

Toplu bir şekilde hesaplardan spamlarsanız kapanabilir veya 100-200₺'ye hesap kapatanlar var, onlara ulaşın. Ayrıca hesaba ait eski e-posta veya telefon numarasına kurtarma mesajı gelmiş mi bir bakın.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Yeni konular

Yukarı