Eka: Geliştirici Günlüğü 0

Ömerrrrrr

Hectopat
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
2.090
Makaleler
3
Çözümler
18
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba arkadaşlar. Ben bilgisayar mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 1 senedir mobil oyun sektöründe çalışıyorum. Hazır vaktim varken kendi kafamdaki oyuna yoğunlaşmak ve ortaya keyifli bir bilgisayar oyunu çıkartma hedefim var. Bunun için Eka kod adıyla kafamdaki projeye başladım. Bu süreçte sürekli olarak geri bildirim almak benim için olabilecek en iyi şey olur. O yüzden size oyunu hafifçe anlatarak başlayayım.

Eka benim Hades'ten esinlenerek ben de böyle bir şey yapmak istiyorum diyerek yola çıktığım bir proje. Tek başıma olduğum için maliyet/performans açısından verimli şeyler bulabilmek ve daha fazla insana hitap edebilmek adına oyun Low Poly diye tabir edilen daha düşük poligon sayısına sahip modellerle oluşturulacak. Tatlı bir görüntü yakalamak istiyorum. Oyunumun yüzde yüz özgün olduğunu söylemek imkansız ama zaten böyle bir amacım da yok. Amacım bir şeyler yapabildiğimi kendime kanıtlamak ve görsel ve oynanış olarak güzel bir final ürünü ortaya koyabilmek. Hikaye ve ilerleyiş kısmında ilerledikçe zaten yine böyle gönderiler paylaşacağım. Standart atak şeması ve "dash" mekaniği ile uğraştım biraz. Size bunun görsel olarak nasıl hissettirdiğini, animasyon ve efektlerde bir kütlük vs hissettirip hissetmediğinizi sormak ve bir Rogue-lite oyunda sizin için en önemli şeyleri öğrenmek istiyorum.

Atak şeması videosuna buradan erişebilirsiniz :
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Oyunun genel görsel havasının ve mekanların görünümüyle ilgili fotoğrafları da alta ekleyeyim.

1.png
3.png
4.png
5.png
2.png


Zaman ayırdığınız için teşekkürler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Yeni konular

Geri
Yukarı