Ekrandan video görüntüsü almak

Katılım
29 Ekim 2012
Mesajlar
102
Beğeniler
12
Yer
KOZAN
Bilgisayar ekranından örneğin oynadığımız oyunu video şeklinde kaydetmeye yarayacak bildiğiniz iyi bir program var mı ? Birkaç tane buldum, kimini çalıştıramadım, bir tanesi de net bir görüntü alamadı; o yüzden bu konuyu burada açtım.

Yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler.
 

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.572
Fraps var gayet başarılı. Ancak bunun 30 sn çekim süresi var paralı bir program. Bandicam adlı programı ben kullanıyorum, bu da paralı bir program ancak 10 dk çekim süresi var.

Ancak şunu söyleyeyim oyunda görüntü kaydederken oyundan küçük bir ayarlama yapmalısın. Video ayarlar kısmından fullscreen seçeneğini yani tam ekran seçeneğini kapatmalısın, yani oyunu yine tam ekran şeklinde oynayacaksın ancak ekranı tam olarak kaplamayacak.

Bu videoyu izle ne demek istediğimi anlarsın.


Bandicam
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Tugay

Hectopat
Katılım
8 Eylül 2012
Mesajlar
377
Beğeniler
54
Yer
Muğla
Bir ara ''Bandicam'' adlı bir program kullanmıştım. Küçük bir şey bir dene istersen ben hiç memnun olmadım belirteyim :)

Ben kullanamamış da olabilirim tabii :D
 

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.572
Öyle de olabilirsin evet. ;) Ben hepsini o program ile çekiyorum, ancak sırf oyundaki FPS değerini göstermek için onu kullanıyorum yoksa direk Fraps satın alıp onun ile kaydederim, dediğim programdan Fraps tabi ki daha iyi.
 

Tugay

Hectopat
Katılım
8 Eylül 2012
Mesajlar
377
Beğeniler
54
Yer
Muğla
Daha doğrusu benim memnun kalmamamın sebebi şu :D
Örnek Fifa 13 oynuyorum standart 50-60 fps alıyorum fakat çekim tuşuna bastığım anda oyun kasıyor 20 fps değerlerini görüyorum. O nedenle beğenmedim :D
 
KS
ÖMER KÜÇÜKERDEM 2013
Katılım
29 Ekim 2012
Mesajlar
102
Beğeniler
12
Yer
KOZAN
Çok sağ olun arkadaşlar BANDİCAM'ı bir deneyeceğim. Need for Speed World oyununda genelde onu oynuyorum. Ekran ayarlarını da yapabilirsem arkadaşın dediği gibi güzel bir program gibi duruyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.572
Daha doğrusu benim memnun kalmamamın sebebi şu :D
Örnek Fifa 13 oynuyorum standart 50-60 fps alıyorum fakat çekim tuşuna bastığım anda oyun kasıyor 20 fps değerlerini görüyorum. O nedenle beğenmedim :D

Suç bileşenlerde abi. :D
 

Recep Baltaş

Technopat
Yönetici
Katılım
14 Ağustos 2010
Mesajlar
68.683
Çözümler
823
Beğeniler
93.991
Yer
İstanbul
Oyun değil de Windows'tan kayıt yapacaksan da Camtasia derim...
 

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
30.148
Çözümler
11
Beğeniler
25.075
Yer
İstanbul Türkiye



Yukarı