FACEIT ne zamandan sonra para kazanmaya başlarız?

Ivae

Centipat
Katılım
29 Ocak 2020
Mesajlar
376
Arkadaşlar merhaba. FACEIT hangi aşamadan sonra para kazanmaya başlarız ve takımların radarına nasıl gireriz? Hayırlı geceler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Shinoa

Centipat
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
354
Çözümler
2
Bu tarz şeylere para odaklı bakarsan kaybedersin, benim görüşüm bu. Çünkü iş olarak düşünmeye başlayıp, para kazanmak için stres yapacaksın. Eğlenmek için oynayıp, yanında para kazanırsam da olur kafasıyla bakmak lazım. Takımların seni bulması için bazı şeyleri diğer oyunculardan ekstra yapman gerekiyor. CS:GO için çok iyi flash ve smoke kullanıyorsundur, üst seviye oyunlarda asist oranın yüksektir alırlar. Ya da dümdüz bir oyuncusundur ama aimin iyidir alıyorlar. Çok değişken bir durum. Bir takımda sadece fraggerlar olmuyor. Ama bu şu da demek değil, çok asist yapıyorum aim olmasa da olur.
Kısaca bir şeyleri iyi yaptığın zaman, profesyonel sınırlarında oynuyorsan bulurlar.
 

l0welyy

Picopat
Katılım
5 Nisan 2021
Mesajlar
114
Alınmazsın hocam. Hangi Türk oyuncu iyi yerlere gelmişki sen gelesin. Takımların radarına girmek için FPL'de olman gerekiyor zaten oraya girmekte imkansıza yakın bir şey. Onun dışındada zaten çoğu tanınan Türk CS:GO oyuncusu Valorant'a geçerek hayatını kurtardı. Niye diyecek olursak CS'de yol katedemeyeceklerini anladılar. He xfl0ud gibi imorr gibi örnekler var fakat 1000DE1 ihtimaller bunlar :)
 

Shinoa

Centipat
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
354
Çözümler
2
Alınmazsın hocam. Hangi Türk oyuncu iyi yerlere gelmişki sen gelesin. Takımların radarına girmek için FPL'de olman gerekiyor zaten oraya girmekte imkansıza yakın bir şey. Onun dışındada zaten çoğu tanınan Türk CS:GO oyuncusu Valorant'a geçerek hayatını kurtardı. Niye diyecek olursak CS'de yol katedemeyeceklerini anladılar. He xfl0ud gibi imorr gibi örnekler var fakat 1000DE1 ihtimaller bunlar :)

Hangi Türk oyuncu iyi yerlere gelmiş ki mi? Yıl 2015 değil. O yıllarda Türk oyuncular ortalıkta yoktu evet ama günümüzde profesyonel arenada globale baktığın zaman birçok Türk oyuncu var. Hatta son zamanlarda Valorant profesyonel arenasında birçok kültleşmiş isim var. Genç oyuncuları saymıyorum bile. Çok garip bir yorum yapmışsın şahsen.
 

l0welyy

Picopat
Katılım
5 Nisan 2021
Mesajlar
114
Hangi Türk oyuncu iyi yerlere gelmiş ki mi? Yıl 2015 değil. O yıllarda Türk oyuncular ortalıkta yoktu evet ama günümüzde profesyonel arenada globale baktığın zaman birçok Türk oyuncu var. Hatta son zamanlarda Valorant profesyonel arenasında birçok kültleşmiş isim var. Genç oyuncuları saymıyorum bile. Çok garip bir yorum yapmışsın şahsen.
Dalgamı geçiyorsun dostum ? Global arenada hangi genç türk oyuncular var bana bi sayabilir misin TR CS de ?
Üst seviye oyunlarda asist oranın yüksektir alırlar. Ya da dümdüz bir oyuncusundur ama aimin iyidir alıyorlar ( garip bir yorum asıl burada yatıyor :D:D ) FACEIT ortamında +2500 elo tonlarca aimi çok sağlam oyuncular var hani göster bana hangisi para kazanıyor?
 

Shinoa

Centipat
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
354
Çözümler
2
Dalgamı geçiyorsun dostum? Global arenada hangi genç Türk oyuncular var bana bir sayabilir misin TR CS de?
Üst seviye oyunlarda asist oranın yüksektir alırlar. Ya da dümdüz bir oyuncusundur ama aimin iyidir alıyorlar ( garip bir yorum asıl burada yatıyor :D:D ) FACEIT ortamında +2500 elo tonlarca aimi çok sağlam oyuncular var hani göster bana hangisi para kazanıyor?

Hahaha işte buna gülerim. Hala aimden bahsediyorsun. Tamam sen haklısın. Tavsiye olarak sana parmağının altında ki teknolojiyi kullanıp araştırmanı öneririm. Bu kadar da olmaz.
 

l0welyy

Picopat
Katılım
5 Nisan 2021
Mesajlar
114
Hahaha işte buna gülerim. Hala aimden bahsediyorsun. Tamam sen haklısın. Tavsiye olarak sana parmağının altında ki teknolojiyi kullanıp araştırmanı öneririm. Bu kadar da olmaz.
Kardeşim kusura bakmada algılamada okumakta veya herhangi birşeyde eksikliğin falan mı var ? Ben senin mesajından alıntı yaparak söylüyorum zaten. Kendin diyorsun aimin iyidir alırlar çok iyi flash atarsın asistin yüksektir alırlar diye :D Bence bi uyu sabah kalk sonra yorum at :)
Hahaha işte buna gülerim. Hala aimden bahsediyorsun. Tamam sen haklısın. Tavsiye olarak sana parmağının altında ki teknolojiyi kullanıp araştırmanı öneririm. Bu kadar da olmaz.
Merak etme 2014 yılından beri aktif olarak CSGO oynuyor ve ekstra olarak neredeyse çoğu resmi turnuvaları vs takip ediyorum. Space Soldiers - Sangal - Eternal Fire - 3 takımı toplasak 3ününde oyuncuları neredeyse aynı. imoRR-xfl0ud sonradan eklenen isimlerdir. Başkada türk oyuncu çıkmayacaktır. Belki önümüzdeki yıllarda yine istisnai 1-2 oyuncu çıkabilir. Lütfen benimle bu konularda laf dalaşına girme ve bana akıl vermek yerine sorduğum sorulara cevap ver
ama günümüzde profesyonel arenada globale baktığın zaman birçok Türk oyuncu var.
Bekliyorum bu genç yeteneklerimiz kimmiş bi öğrenelim.
 
Son düzenleme:

Shinoa

Centipat
Katılım
29 Mart 2020
Mesajlar
354
Çözümler
2
Kardeşim kusura bakmada algılamada okumakta veya herhangi birşeyde eksikliğin falan mı var? Ben senin mesajından alıntı yaparak söylüyorum zaten. Kendin diyorsun aimin iyidir alırlar çok iyi flash atarsın asistin yüksektir alırlar diye :D bence bir uyu sabah kalk sonra yorum at :)

Merak etme 2014 yılından beri aktif olarak CS:GO oynuyor ve ekstra olarak neredeyse çoğu resmi turnuvaları vs takip ediyorum. Space soldiers - sangal - Eternal fire - 3 takımı toplasak 3ününde oyuncuları neredeyse aynı. İmorr-xfl0ud sonradan eklenen isimlerdir. Başkada Türk oyuncu çıkmayacaktır. Belki önümüzdeki yıllarda yine istisnai 1-2 oyuncu çıkabilir. Lütfen benimle bu konularda laf dalaşına girme ve bana akıl vermek yerine sorduğum sorulara cevap ver.

Bekliyorum bu genç yeteneklerimiz kimmiş bir öğrenelim.

Kardeşini yerim senin, bence senin okuduğunu anlaman lazım. Benim dediğimi daha anlamadan üstüne yorum yapıp laf atmaya çalışıyorsun. 2014 yılından beri oynadığın CS:GO kariyerinde başarılar dilerim. Sonra konu açıp neden beni takıma almıyorlar diye yakınırsın. Tekrar başarılar.
 

l0welyy

Picopat
Katılım
5 Nisan 2021
Mesajlar
114
Kardeşini yerim senin, bence senin okuduğunu anlaman lazım. Benim dediğimi daha anlamadan üstüne yorum yapıp laf atmaya çalışıyorsun. 2014 yılından beri oynadığın CS:GO kariyerinde başarılar dilerim. Sonra konu açıp neden beni takıma almıyorlar diye yakınırsın. Tekrar başarılar.

Ya gerçekten sende biraz bozukluk var. Neden söylediğin tezlerin üzerine devam edemiyorsun e hadi söyle 2015'de değilmişiz tonla oyuncumuz varmış söyle hadi bekliyorum. O kadar cahilsinki konuyu idrak edemiyosun işte. Asıl 2015'de CS'de daha çok oyuncumuz vardı royal bandits - Dark passage - space soldiers gibi gibi gibi. Şu an kalmadı hiçbiri.
 

Yeni konular

Yukarı