Fiber mi geliyor?

EkmekArasiHDD

Kilopat
Katılım
22 Mayıs 2016
Mesajlar
1.856
Makaleler
1
Çözümler
4
Fiber kablo çekileli çok oldu zaten hocam saha dolabı yerleştirilmeden önce çekildi fiber kablolar.
O zaman DSLAM cihazlarını yerleştirdiler dolaba. Boş bir anda yanına gidin. Fan sesleri duyuyorsanız çalışıyor demektir. Bundan sonrasında 1 ay beklemeniz yeterli. Gerekli testleri yapıp hatları aktaracaklar.
 
KS
KS
Mosvinte

Mosvinte

Decapat
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
196
O zaman DSLAM cihazlarını yerleştirdiler dolaba. Boş bir anda yanına gidin. Fan sesleri duyuyorsanız çalışıyor demektir. Bundan sonrasında 1 ay beklemeniz yeterli. Gerekli testleri yapıp hatları aktaracaklar.

Saha dolabından fan sesi gelmiyordu şu an tam elektrik kabloları bağlanmadı zaten direğin beton tarafına sabitlemişlerdi tam çekmediler.
Saha dolabından fan sesi gelmiyordu şu an tam elektrik kabloları bağlanmadı zaten direğin beton tarafına sabitlemişlerdi tam çekmediler.

Böyle bıraktılar ama siyah kablonun içini açıp ince kabloyu çıkarmadılar(örnek fotodur)
 

Dosya Ekleri

  • c82fc0cc743e203cf8dcfa969fac05de.jpg
    c82fc0cc743e203cf8dcfa969fac05de.jpg
    86,7 KB · Görüntüleme: 48
Son düzenleme:

EkmekArasiHDD

Kilopat
Katılım
22 Mayıs 2016
Mesajlar
1.856
Makaleler
1
Çözümler
4
Saha dolabından fan sesi gelmiyordu şu an tam elektrik kabloları bağlanmadı zaten direğin beton tarafına sabitlemişlerdi tam çekmediler.


Böyle bıraktılar ama siyah kablonun içini açıp ince kabloyu çıkarmadılar(örnek fotodur)
Ha anladım o zaman daha zamanı var dolabın aktif olması için. Olsun yine yapıyorlar yani.
 
KS
KS
Mosvinte

Mosvinte

Decapat
Katılım
6 Kasım 2019
Mesajlar
196
Ha anladım o zaman daha zamanı var dolabın aktif olması için. Olsun yine yapıyorlar yani.

Hızlı bitirirler umarım neyi bekliyorlar anlamış değilim bağlasana işte kabloyu yahu :D
Ha anladım o zaman daha zamanı var dolabın aktif olması için. Olsun yine yapıyorlar yani.

Türk Telekom elektrikcisi geldi bugün elektrik direği numarasını aldı yarın bugün hallolur dedi elektrik.
@EkmekArasiHDD bugün yine geldiler hocam kablo falan çekmişler sanırım.
 
Son düzenleme:
Yukarı