FitGirl repack dosyalara virüs mü koyuyor?

SouL27

Attopat
Katılım
28 Kasım 2022
Mesajlar
78
Yer
İstanbul
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
Monster Abra A5 V16.6.3/ 10200H/ 1650Ti/ 16GB 2933Mhz Ram/ Crucial P2 500 GB SSD/
Cinsiyet
Erkek
Ayrıca 1337X linkleri hala güvenli mi? Oradaki hazır şeyleri mi alıyor yoksa 1337X i sadece upload için mi kullanıyor?
1337X'e de upload ediyor. Aynı dosya yani hash leride karşılaştırabilirsiniz.

1337X görünce içim rahat etmedi hocam virüs kaynıyor da orası.
E tabiki açık bir yer orası fakat dosyayı yükleyene güveniyorsan indiriyorsun orda rasgele bişey aratıp indirmek mantıklı değil.
 
KS
KS
Ryuji Aisaka

Ryuji Aisaka

Decipat
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
4.068
Çözümler
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
1337X'e de upload ediyor. Aynı dosya yani hash leride karşılaştırabilirsiniz.

E tabii ki açık bir yer orası fakat dosyayı yükleyene güveniyorsan indiriyorsun orada rastgele bir şey aratıp indirmek mantıklı değil.

Anladığım kadarıyla upload servisi olarak kullanıyor dosya sahibi kendisi olduğu için güvenli doğru mu anlamışım?
 

Prime777

Gigapat
Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
16.554
Makaleler
29
Çözümler
318
Yer
Osmaniye, Türkiye
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
🖥️ PC: Core 2 Quad Q9500 | GT 430 2GB VRAM | 4 GB RAM | ASUS P5KPL- SE | Samsung 870 EVO 250 GB SSD | Windows 10 Home
Keyboard: Logitech G213 Prodigy | Mouse: Logitech G102 Lightsync | Headset: Gamepower Tinker V2 7.1 | Monitor: BenQ G922HDAL 60HZ | USB: Kioxia 32 GB 2.0 | Phone: Samsung Galaxy J7
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Öğrenci
Kendi sitesinden indirirseniz virüslü değil. Antivirüslerin virüs algılaması ise normaldir sonuçta korsan bir dosya. Son zamanları bilemem ama eski repacklerini kullanmıştım gerçek bir virüsle karşılaşmadım.
 
KS
KS
Ryuji Aisaka

Ryuji Aisaka

Decipat
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
4.068
Çözümler
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Kendi sitesinden indirirseniz virüslü değil. Antivirüslerin virüs algılaması ise normaldir sonuçta korsan bir dosya. Son zamanları bilemem ama eski repacklerini kullanmıştım gerçek bir virüsle karşılaşmadım.

Zaten sanırım güncel repacklerden yaşamış bir arkadaş hocam ve doğru sitesinden indirmiş "site" ile biten site.
 
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
3.315
Makaleler
4
Çözümler
39
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Web Tasarımcısı
Ben gördüğümü ve programın bulduğunu söylüyorum hocam. Son 3 yıldır orijinal alıyorum oyunları da zaten.
Ben de her ürünümü orijinal kullanıyorum ama korsan indirirsen bilgisayarın patlar düşüncesine de katılmıyorum. Ayrıca kendim yazacağım ufak bir Python betiğiyle bile virüs programının uyarı vermesini sağlayabilirim ki ben, virüs programlarının bulduğu her şey virüs olmuyor maalesef.
 
KS
KS
Ryuji Aisaka

Ryuji Aisaka

Decipat
Katılım
21 Şubat 2021
Mesajlar
4.068
Çözümler
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ben de her ürünümü orijinal kullanıyorum ama korsan indirirsen bilgisayarın patlar düşüncesine de katılmıyorum. Ayrıca kendim yazacağım ufak bir Python betiğiyle bile virüs programının uyarı vermesini sağlayabilirim ki ben, virüs programlarının bulduğu her şey virüs olmuyor maalesef.

Hocam FitGirl gördüğüme göre biraz yozlaşmış bir unpack yöntemi kullanıyor ondan dolayıymış.
 
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
3.315
Makaleler
4
Çözümler
39
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Web Tasarımcısı
Hocam FitGirl gördüğüme göre biraz yozlaşmış bir unpack yöntemi kullanıyor ondan dolayıymış.
Belli zaten kurulurken sistemin anasını ağlatmasından, DODI Repack tercih ederdim ben olsam hiçbir zaman FitGirl önermedim.
 
Yukarı