Fujitsu D3041-A1 Bios güncelleme

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
B

Bora08

Ziyaretçi
Bios türü : Phoenix
Bios sürümü : 6.00 R1.02.3041.A1
Bios tarihi : 11/09/10
 

Murat5038

Yottapat!
Katkıda Bulunan
Katılım
1 Mayıs 2013
Mesajlar
39.460
En iyi cevaplar
100
Beğeniler
22.104
Yer
Sakarya
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
M

Mustaaafaaa

Ziyaretçi
Selam, merhaba arkadaşlar bende Fijitsu D3041-A1 anakart kullanıyorum. Benim sorumun ek olarak yeni ram aldım, üzerindeki Kingston 2gb. Yeni aldığım Kingston 2gb özellikleri uyumlu ve yeni ram taktığımda bios acılmıyor, siyah ekran bip bip bip... sesler geliyor. Yeni ram çıkardığımda pc açılıyor, ram çalışıyor kontrol ettirdim.

Aldığım yerdeki çalışan arkadaşlar BİOS güncellemem gerektiğini söylüyorlar, ama ben kullandığım anakartla ilgili bios güncellemesi bulamadım. Yardım eder misiniz?
img_3947-jpg.3352
img_4004-jpg.3353
anakart-jpg.3356


bios-jpg.3359
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Murat5038

Yottapat!
Katkıda Bulunan
Katılım
1 Mayıs 2013
Mesajlar
39.460
En iyi cevaplar
100
Beğeniler
22.104
Yer
Sakarya
KS
M

Mustaaafaaa

Ziyaretçi
Kullandığım masaüstü, leptop değil. Vatan bilgisayar'dan aldım ram'i, adamlar hala iddia ediyor çalışır diye. :( Çalışması için ne yapmam gerekli ? Bilginiz var mı?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
M

Mustaaafaaa

Ziyaretçi
Antcoast, senin bios'un güncel. Yukarıda verdiğim bios senin leptop'a uyumlu ancak zaten son sürümü kullanıyorsunuz.
Ramlerin sadece farkı bu:
2Rx8
1Rx16

http://www.kingston.com/datasheets/KVR13N9S6_2.pdf
http://www.kingston.com/datasheets/KVR1333D3N9_2G.pdf
Ayrıntılara buradan bakabilirsin.
Normalde çalışması lazımdı. Eğer değiştirme imkanın varsa 2011 çıkışlı uyumlu bir model alın.
Eyvallah sağol kardeşim. En sonunda bilgisayarı da götürdüm, kontrol ettiler dediğin gibi çıktı sorun. Değiştirdikler ram'i ama marka farklı ( G.SKILL) F3-10600CL9S-2GBNS DDR3-1333 PC3-10600 2048MBx1 CL9-9-9-24 1.5V. Bu marka uyumlu , sorun halloldu. Benim anakart ram ayırt ediyormuş, yani ram modeli seçiyormuş. Bilmeyen arkadaşlara duyurulur.:)
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.


Yukarı