Garip Psikolojik Sorunlar

Melehat Saban

Femtopat
Katılım
16 Ağustos 2022
Mesajlar
93
Makaleler
1
Yer
Valandovo, Kuzey Makedonya
Daha fazla  
Cinsiyet
Kadın
Arkadaşlar, oyun oynarken sürekli (5-10 saniyede bir) odamın kapısına biri geliyor mu diye bakıyorum ve bunu engelleyemiyorum. Artık refleks haline gelmiş. Bunun yanında da sürekli kaşlarımı çatıp geri düzeltme gibi bir refleksim de var. Bu aralar da en sevdiğim oyunları oynamak için can atarken artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Normalde aşırı renkli, hep gülen biriyim. Ama bu aralar ne olduysa sürekli bir isteksizlik var. Bazen de heves geliyor oyuna giriyorum, girdiğim anda oynayasım gidiyor... Neden? Çözümü yok mu? Psikolog falan önermeyin param yok.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

m1cope

Kilopat
Katılım
29 Ekim 2017
Mesajlar
1.080
Gel kardeşim bi sandalye de sen çek.


Şakası bir yana psikiyatriye gidebilirsin istersen. Onun dışında o istek geldiğinde kapıya bakmamaya çalışacaksın. Başta zor olsa da gitgide düzelecek.
İsteksizliğe ve keyifsizliğe bir çare bulursan bizi de aydınlat lütfen.
 

xPigeons

Decapat
Katılım
27 Ağustos 2020
Mesajlar
313
Çözümler
3
Bu kadar az bilgiyle kimsenin kesin konuşacağını düşünmem ama mesela ne oldu da bu şikayetleriniz başladı? Oyuna girdiğiniz anda ne düşünüyorsunuz da oynayasınız gidiyor? Aslında çok ciddi bir şey gibi gözükmedi gözüme ancak kişi bir şeylerden şikayetçi ise düzeltilmesi hayat kalitesi açısından daha iyi olabilir. Sürekli kaşlarınızı çatıp geri düzeltmeniz refleks değil de tik olabilir mi? Yoksa kendi isteğinizle mi yapıp geri alıyorsunuz, alışkanlık gibi? İlk sorununuz için de ailenizle aranız nasıl? Burada soramayacağım sorular var ama ailenizden bir şeyler saklar mısınız genelde?
 
KS
KS
Melehat Saban

Melehat Saban

Femtopat
Katılım
16 Ağustos 2022
Mesajlar
93
Makaleler
1
Yer
Valandovo, Kuzey Makedonya
Daha fazla  
Cinsiyet
Kadın
Bu kadar az bilgiyle kimsenin kesin konuşacağını düşünmem ama mesela ne oldu da bu şikayetleriniz başladı? Oyuna girdiğiniz anda ne düşünüyorsunuz da oynayasınız gidiyor? Aslında çok ciddi bir şey gibi gözükmedi gözüme ancak kişi bir şeylerden şikayetçi ise düzeltilmesi hayat kalitesi açısından daha iyi olabilir. Sürekli kaşlarınızı çatıp geri düzeltmeniz refleks değil de tik olabilir mi? Yoksa kendi isteğinizle mi yapıp geri alıyorsunuz, alışkanlık gibi? İlk sorununuz için de ailenizle aranız nasıl? Burada soramayacağım sorular var ama ailenizden bir şeyler saklar mısınız genelde?
Aslında evet. Ailemden çok şey saklıyorum ama önemli şeyler değil. Mesela oynadığım oyunlar, Instagram hesabımın olması ve benzeri şeyleri saklıyorum. Sadece "Bırak bu boş işleri" diyecekleri için saklıyorum. Oyuna girdiğim anda oyundan başka bir şey düşünmem zaten. Ama ne olduğunu ben de bilmiyorum bazen girdiğim anda bazen ise 10-15 dakika sonra hevesim bir anda gidiyor. Ama bazen de saatlerce oynayacak kadar sarıyor.
 

KdrKaya89

Hectopat
Katılım
23 Haziran 2019
Mesajlar
483
Çözümler
4
Yer
Hatay, Antakya
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Özel Güvenlik Görevlisi
Arkadaşlar, oyun oynarken sürekli (5-10 saniyede bir) odamın kapısına biri geliyor mu diye bakıyorum ve bunu engelleyemiyorum. Artık refleks haline gelmiş. Bunun yanında da sürekli kaşlarımı çatıp geri düzeltme gibi bir refleksim de var. Bu aralar da en sevdiğim oyunları oynamak için can atarken artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Normalde aşırı renkli, hep gülen biriyim. Ama bu aralar ne olduysa sürekli bir isteksizlik var. Bazen de heves geliyor oyuna giriyorum, girdiğim anda oynayasım gidiyor... Neden? Çözümü yok mu? Psikolog falan önermeyin param yok.
Bence psikoloğa gitmelisin ama illa ki özele gidip binlerce lira vermen şart değil devlet hastanelerine gidebilirsin. Geçmiş olsun.
 

dertlioyuncu

Decapat
Katılım
21 Mayıs 2021
Mesajlar
4.160
Çözümler
20
Yer
Tekirdağ/Çorlu
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Çok rahatsız edici durum. Psikoloğa gitsen daha iyi olur böyle hayat kalitesi düşer. Ya da kapıya bakmamaya çalış, kaşları çatıp geri düzeltme reflex olmayabilir, tik olabilir biraz zordur ama onu da yapmamaya çalış.
 

AJFA

Terapat
Sosyal Tayfı
Katılım
6 Mayıs 2013
Mesajlar
6.107
Makaleler
18
Çözümler
338
Yer
İzmir, Türkiye
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
ASUS B450M-Dragon
AMD Ryzen 5 3600 4.1 GHz 1.2v
SilverStone Hydrogon D120 ARGB
XPG GAMMIX D30 2x8 GB 3000 MHz CL16
ASUS ROG STRIX GTX 1660 Ti Gaming OC
WD Blue SN570 500 GB NVMe M.2
Samsung 870 EVO 500 GB SATA III
Samsung 860 EVO 250 GB SATA III
Corsair Spec-Delta RGB, Corsair VS550
Philips 23.8" 242E1GAEZ 144Hz 1ms FreeSync VA
TP-LINK UB400
TP-Link TL-WN722N V3
Gamenote KB487L
Redragon M606 Nothosaur
Windows 11 Pro x64 22H2
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Ekonometri öğrencisi
Arkadaşlar, oyun oynarken sürekli (5-10 saniyede bir) odamın kapısına biri geliyor mu diye bakıyorum ve bunu engelleyemiyorum. Artık refleks haline gelmiş. Bunun yanında da sürekli kaşlarımı çatıp geri düzeltme gibi bir refleksim de var.
Refleksten ziyade obsesyon gibi geldi bana. Halk arasındaki tabirle takıntı. Obsesif Kompulsif Bozukluğunuz (OKB) olabilir. Psikiyatriye gitmenizi öneririm. Hayat kalitenizi düşürmüş bile anladığım kadarıyla.
 

prf00

Picopat
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
264
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Diğer
Arkadaşlar, oyun oynarken sürekli (5-10 saniyede bir) odamın kapısına biri geliyor mu diye bakıyorum ve bunu engelleyemiyorum. Artık refleks haline gelmiş. Bunun yanında da sürekli kaşlarımı çatıp geri düzeltme gibi bir refleksim de var. Bu aralar da en sevdiğim oyunları oynamak için can atarken artık hiçbir şey yapmak istemiyorum. Normalde aşırı renkli, hep gülen biriyim. Ama bu aralar ne olduysa sürekli bir isteksizlik var. Bazen de heves geliyor oyuna giriyorum, girdiğim anda oynayasım gidiyor... Neden? Çözümü yok mu? Psikolog falan önermeyin param yok.

Bende de bi ara o kaş şeyi gibi bir şey oluşmuştu, bazıları tik, ben alışkanlık falan diyordum, bazen istek dışı yapıyor gibi bir şeydim, sonra saldım bir şekilde, sadece yapmadım yani ve birazda belki hayatta yaşanmış olan şeyler ile s... bu kaş kaldırma şeyini fln tarzı bir şeyde demiş olabilirim, tam olarak bilmiyorum bir şekilde bıraktım, oyun girme isteği bende yok, eskiden oynardım, fakat şu an hayatımı boşa harcıyor gibi hissediyorum oyuna girince herhangi bir.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Yukarı