Gece yemek yemek zararlı mıdır?

Katılım
7 Şubat 2017
Mesajlar
1.959
Makaleler
4
Çözümler
45
Herkes lafı ters olan bir yanından algılamış anlaşılan :) Sizlerle uğraşılmaz..
Kedicik medicik değilim kardeşim, insanın canını da sıkmayın! Biraz yüz verince hemen tepemize biniyorsunuz, ayıp yahu! Şurada iki kelime katkı olsun diye yazı yazıyoruz, şaka yollu ne tür hakeretlere maruz kalıyoruz. Ben de bundan sonra yazı yazmam burada. Ebediyen beni burada göremezsiniz. Kendiniz kaybedersiniz, bana göre hava hoş. Ben de buradan ayrılmamı isteyenlere inadına sürekli yazacağım, bu benim en temel hakkım. Ancak mahkeme kararıyla beni buradan alırsınız, yapabilirseniz o da tabi. 19. 05.1961 doğumluyum ben, yani sizin en az 3 katı yaşııza sahibim, çoğunuz 14- 24 yaşınızdasınız. Yani kedicik medicik benzetmesiyle beni yerin dibine kadar da indiremezsiniz, buna hakkınız yoktur! Bu yaptıklarınızla büyük başarılar size.
Ben yalnız bu foruma göbek bağıya bağlı da değilim 5-6 tane büyük ve çok önemli forumda yine yorum ve makalelerimi yazıyorum. Buradan yazmasam bir şey kaybetmem ki, ama sizlerr aslında çok şey kaybedersiniz, işin gerçeği budur. "Kolay gelsin"'i de, her yazının sonunda bir "trip" şeklinde yazıyorum, yoksa herkese sürekli "kolay gelsin" anlamına da çekilmemelidir, bu sürekli yazılan ibare. Bir üyemiz geçenlerde bundan dolayı özür bile dilemişti, sürekli yazı sonuna alışkanlıkla eklediği "gülen emojisi" için, yanlış anlaşılıp tepkiler aldığı içindi, bunu bir hatırlayın. İşte bunun gibi bir şey benim de en sona eklediğim, yani bundan çok farklı da değil. Kolay gelsin..
Sonuç: Meyve veren ağaç her zaman taşlanır!
 
Son düzenleme:

Vedo

Hectopat
Katılım
16 Mayıs 2013
Mesajlar
349
Makaleler
2
Çözümler
2
Gece yemek yersen sabah yine acıkacaksın. Gereksiz masraf olur, yemeden yat. Kilo almak ya da vermekle bir alakası yok. Vücuda giren ve yakılan bellidir. Kalori hesabı yaparsın 2 bin kaloriyse ister bir öğünde gecenin bir yarısında al, ister 100 öğünde tane tane al. Midede saatlik oluşacak şişkinlik kilo almak değildir. Ama reflü gibi mide rahatsızlıklarına sebep oluyor. O yüzden mümkünse yeme, yiyeceksen de hafif atıştır, öyle kızartmaları gömme, öyle 10-15 adımla değil 10 15 bin adımla anca yakarsın onu :)
 

esyal21

Centipat
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
642
Çözümler
1
Yer
İstanbul
En zararlı öğündür. Akşam yemeği sonrası yenilen besinlerin yağa çevrilip depolanması daha olanaklıdır. Bu yüzden son öğün akşam yemeği olmalı. Hele ki hamur işi olunca, zararı katlamışsınız.
3-5 tur ile 5-10 kalori anca yakarsınız, yani hiçbiri işe yaramaz.
Yediğiniz miktarı bilmiyorum fakat 10000-15000 adım atarak kalori karşılığını harcayabilirsiniz.
Hocam 7 de akşam yemeği yiyorum.10 da yatarkende yiyorum.
 

Yeni konular

Yukarı