Geliştirdiğim Strateji Oyunu

kullanici.cs

Hectopat
Katılım
2 Kasım 2020
Mesajlar
1.794
Makaleler
13
Çözümler
26
Yer
Dünya
Muharebe sistemini yapmaya başladım, fabrika çıktısı olarak her 200 tank harita üzerinde yönetilebilir 1 tanka eşdeğer olacak yani fabrikada 2000 tank ürettiyseniz harita üzerinde kontrol edebileceğiniz 10 tanka sahip olacaksınız. Böylece tek bir tankla aslında bir tank birliği temsil edilmiş olacak. Mobil sistemde küçücük ekranda efektif oynayabilmek için böyle yapmak en makul olanı olacak. Savaş uçağı için 200, savaş gemisi ve denizaltı için 500 şeklinde düşündüm.

Savaş sistemi hakkında bir önerim var.

Örneğin birlik(ler)imiz düşman birlik(ler)iyle çatışmaya başladığında o savaşı ayrı bir şekilde sürdürebilmeliyiz.
Genel harita(temsili):
Adsız.png

Burada görmüş olduğunuz birlikler karşılaştıklarında savaş görünümüne geçebilir(Bu modda taktikler, hücum tarzları gibi özellikler bulunuabilir.):
Adsız.png

Yani olan muharebeleri tek tek yönetebilirsek iyi olabilir.
 
KS
KS
Dynamics

Dynamics

Centipat
Katılım
23 Kasım 2021
Mesajlar
662
Çözümler
45
Yer
İzmir
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Savaş sistemi hakkında bir önerim var.

Harita üzerinde tank vs tank karşılıklı olacak, bunlar tek olarak yönetilebilir ve konumlandırılabilir. Savaş uçakları (Görev tabanlı saldırı sistemi; avcı-önleyici belirli alana giren bombardıman uçaklarına saldırır ikinci olarak bombardıman uçakları kalkış yapar belirlenen alanı bombardımana tutar vs.), nükleer silah, deniz altı ve gemilerden atılan balistik füzeler alan saldırısı şeklinde olacak. Bütün birlikler yok edilmese dahi başkanlık binasının yok edilmesi savaşın kazanılması için yeterli olacak.
 

julianabonde

Hectopat
Katılım
28 Kasım 2020
Mesajlar
2.149
Makaleler
1
Çözümler
19
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Hobi olarak işten artan vakitlerde 2D strateji oyunu geliştirmeye başladım, bu konuyu da bir devlog olarak kullanma niyetindeyim.

Bakanlıklar.
  • ticaret , maden ve endüstriyel ürünlerin alım satımı.
  • endüstri , sivil ve askeri fabrikalar.
  • enerji, enerji üretimi için gerekli tesisler, inşaat, verimlilik.
  • adalet, suç oranları, vergi cezalar vs.
  • savunma, ordu oluşturma, gruplandırma, modernizasyon, eğitim, savaş planı vs.
  • hazine, borçlar ve vergiler.
  • eğitim, her okul türüne göre vergi artışı, askeri güç artışı, teknoloji bonusu vs.
  • teknoloji, araştırmalar, ileri teknoloji üretim için gerekli.
  • diplomasi, ticaret yapmadan önce anlaşma, elçilikler vs.
Savaş yöntemi.
  • 2D harita üzerinde, belirli ordu gruplarının ve silah sistemlerinin yerleştirilmesi - yönlendirilmesi şeklinde düşman hedeflerinin yok edilmesi.
  • Grup komutanlarının hareketi, çeşitli bonuslar.
Oyunu genel olarak HOI tarzına yakın yapmaya çalışıyorum, şimdilik genel hatlarıyla yazıyorum detaya girersem sayfalar sürecek. Benim de tuzum olsun diyorsanız kendi fikirlerinizi yazabilirsiniz, makul mantıklı olanları değerlendireceğim.

Oyundan birkaç görsel ekliyorum.

Eki Görüntüle 1451053 Eki Görüntüle 1451055 Eki Görüntüle 1451054 Eki Görüntüle 1451056 Eki Görüntüle 1451057 Eki Görüntüle 1451058

Güzel gibi geliyor hocam elinize sağlık. İçeriği okurken biraz Age of History 2 gibi hissettim.
 
KS
KS
Dynamics

Dynamics

Centipat
Katılım
23 Kasım 2021
Mesajlar
662
Çözümler
45
Yer
İzmir
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Savaş için yer şekilleri gibi etkenleri ekleyebilirseniz çok güzel olur.
FPS çok etkilemezse dağ, orman gibi detayları da eklerim. Malum her telefonda oyunun rahatlıkla oynanabilir olması da önemli.


Görsel iyileştirmeler ve yeni eklemeler.

 
Son düzenleme:
Yukarı