Gigabyte Aorus 15P KD alınır mı?

Bütçe
15.000

T129Atak

Decipat
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
2.732
Makaleler
2
Yer
Türkiye
512 GB yazıyordu fakat içinden 1TB gen4 SSD çıktı müthiş.
Ben de aynı şekilde çıktı çok iyi 😂 Henüz büyük bir oyun oynamadım ama pc güzel, soğutması gayet iyi biraz ısındığı zaman açıyorum son güç fanları buz gibi oluyor. Keşke fiyatı bu kadar artmasaydı.
Hayırlı olsun, 1TB çıkması müthiş olmuş sizin adınıza. 10.nesili var bende, 512GB :D
 

bewar00

Zeptopat
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
9
Ben de aynı şekilde çıktı çok iyi 😂 Henüz büyük bir oyun oynamadım ama pc güzel, soğutması gayet iyi biraz ısındığı zaman açıyorum son güç fanları buz gibi oluyor. Keşke fiyatı bu kadar artmasaydı.
Şimdiden hayırlı olsun hocam bütün yorumlarınızı bekliyorum bende almayı düşünüyorum.
Selamlar öncelikle.Ürünü itopyadan mı aldınız acaba? Şu anda indirimde ve hızlı bir şekilde karar vermem gerekiyor..Eğer bütçeyi tamamlayabilirsem alacağım.Daha önce hiç İnternetten alışveriş yapmamıştım ve garantisi yoksa almaya ikna edebileceğimi sanmıyorum.Bu ürünlerin garanti durumu vs. nedir(kargoda başına geleceklerin garantisi var mı? )
Hayırlı olsun, 1TB çıkması müthiş olmuş sizin adınıza. 10.nesili var bende, 512GB :D
Merhabalar.Siz ürünü nerden nasıl bir şekilde almıştınız acaba.İlk defa internetten bukadar yüksek bütçeli bir şey almayı düşünüyorum ve garantisi yoksa eğer(kargoda dahil) almaktan tereddüt duyuyorum.İtopyanın garanti özellikleri bölümünde bir şey gözükmediği için bi bilgi edinemedim malesef.
 
KS
KS
A.Aktan

A.Aktan

Centipat
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
577
Çözümler
1
Selamlar öncelikle.Ürünü itopyadan mı aldınız acaba? Şu anda indirimde ve hızlı bir şekilde karar vermem gerekiyor..Eğer bütçeyi tamamlayabilirsem alacağım.Daha önce hiç İnternetten alışveriş yapmamıştım ve garantisi yoksa almaya ikna edebileceğimi sanmıyorum.Bu ürünlerin garanti durumu vs. nedir(kargoda başına geleceklerin garantisi var mı? )

Merhabalar.Siz ürünü nerden nasıl bir şekilde almıştınız acaba.İlk defa internetten bukadar yüksek bütçeli bir şey almayı düşünüyorum ve garantisi yoksa eğer(kargoda dahil) almaktan tereddüt duyuyorum.İtopyanın garanti özellikleri bölümünde bir şey gözükmediği için bi bilgi edinemedim malesef.
Hocam merhabalar ben Monster Tulpar v25.1 Satın aldım. Bahsi geçen ürünü itopya dan satın aldı arkadaşlar. İtopya güvenilir bir firma diye biliyorum.
 

bewar00

Zeptopat
Katılım
28 Kasım 2021
Mesajlar
9
Hocam merhabalar ben Monster Tulpar v25.1 Satın aldım. Bahsi geçen ürünü İtopya'dan satın aldı arkadaşlar. İtopya güvenilir bir firma diye biliyorum.

Benim hatam. Gigabyte aldığını sanmıştım. Monster'in fiyatları çok iyi duruyor fakat çok şikayet eden gördüm Monster'ın garanti durumu vs. nedir acaba? Laptopunuzun ne gibi eksileri var?
Alıyo muyuz kadim dostum ?
Mux olmamasının dezavantajını hissediyor musunuz hocam?2 gün kaldı indirimin bitmesine ve çok kararsızım
 
Son düzenleme:

T129Atak

Decipat
Katılım
18 Ocak 2021
Mesajlar
2.732
Makaleler
2
Yer
Türkiye
Selamlar öncelikle.Ürünü itopyadan mı aldınız acaba? Şu anda indirimde ve hızlı bir şekilde karar vermem gerekiyor..Eğer bütçeyi tamamlayabilirsem alacağım.Daha önce hiç İnternetten alışveriş yapmamıştım ve garantisi yoksa almaya ikna edebileceğimi sanmıyorum.Bu ürünlerin garanti durumu vs. nedir(kargoda başına geleceklerin garantisi var mı? )

Merhabalar.Siz ürünü nerden nasıl bir şekilde almıştınız acaba.İlk defa internetten bukadar yüksek bütçeli bir şey almayı düşünüyorum ve garantisi yoksa eğer(kargoda dahil) almaktan tereddüt duyuyorum.İtopyanın garanti özellikleri bölümünde bir şey gözükmediği için bi bilgi edinemedim malesef.
Garantisi elbette var. Kargo UPS ile geliyor. Garanti 2 yıl.
Benim hatam. Gigabyte aldığını sanmıştım. Monster'in fiyatları çok iyi duruyor fakat çok şikayet eden gördüm Monster'ın garanti durumu vs. nedir acaba? Laptopunuzun ne gibi eksileri var?

Mux olmamasının dezavantajını hissediyor musunuz hocam?2 gün kaldı indirimin bitmesine ve çok kararsızım
MUX olmaması dezavantajdır. Monitör ile sorunu çözebilirsiniz. KC'de MUX var, 10870H işlemci. KD'de yok 11800H işlemci. İşlemci güç farkı %25 civarı.
 
KS
KS
A.Aktan

A.Aktan

Centipat
Katılım
12 Ocak 2021
Mesajlar
577
Çözümler
1
Benim hatam. Gigabyte aldığını sanmıştım. Monster'in fiyatları çok iyi duruyor fakat çok şikayet eden gördüm Monster'ın garanti durumu vs. nedir acaba? Laptopunuzun ne gibi eksileri var?

Mux olmamasının dezavantajını hissediyor musunuz hocam?2 gün kaldı indirimin bitmesine ve çok kararsızım
Hocam ölü piksel ve ekranda bulutlanma gibi sorunlardan korkuyordum. Teknoloji şans işi derler bana gelen ürün iki konuda da hiçbir problem çıkarmadı sadece LoL'de fps sınırını sınırsız yapınca karakterde kayma oluyor daha çözemedim. 240 fps sabitleyince sorun ortadan kalkıyor ortalama 45-50 arası geziyor lol oynarken şimdilik nazar değmesin fazlasıyla memnunum üründen.
 

uyducc

Femtopat
Katılım
14 Kasım 2021
Mesajlar
8
Selamlar öncelikle.Ürünü itopyadan mı aldınız acaba? Şu anda indirimde ve hızlı bir şekilde karar vermem gerekiyor..Eğer bütçeyi tamamlayabilirsem alacağım.Daha önce hiç İnternetten alışveriş yapmamıştım ve garantisi yoksa almaya ikna edebileceğimi sanmıyorum.Bu ürünlerin garanti durumu vs. nedir(kargoda başına geleceklerin garantisi var mı? )

Merhabalar.Siz ürünü nerden nasıl bir şekilde almıştınız acaba.İlk defa internetten bukadar yüksek bütçeli bir şey almayı düşünüyorum ve garantisi yoksa eğer(kargoda dahil) almaktan tereddüt duyuyorum.İtopyanın garanti özellikleri bölümünde bir şey gözükmediği için bi bilgi edinemedim malesef.
İtopyadan aldım evet garantilik bir durum olursa itopyaya veya direk servisine gönderip tamir işlemi yaptırılabiliyor diye biliyorum daha önce itopyadan alışveriş yapan arkadaşlarım sorun yaşamadığı için güvenip aldım ben.
Cihaza gelicek olursak sadece fifa 22 ve autocad kullanıyorum onları da gayet akıcı ve ısınması makul seviyelerde. Cihaz şarjdayken kullanımda ok tuşlarının orası ısınıyor sanırım pil orada o yüzden. Bir de modemden 2 oda ötedeyken internet hızında düşme oluyor bunu dün yaşadım bu cihazdan mı modemden mi tam çözemedim vaktim olmadı. Yani işlemci, gpu ve ekrandaki görüntü bakımından hiçbir sorunum yok performansı gayet iyi pc nin. Daha büyük oyunlarda deneyimim yok henüz olursa yazarım.
 

AykutYNC

Femtopat
Katılım
16 Aralık 2021
Mesajlar
3
İtopyadan aldım evet garantilik bir durum olursa itopyaya veya direk servisine gönderip tamir işlemi yaptırılabiliyor diye biliyorum daha önce itopyadan alışveriş yapan arkadaşlarım sorun yaşamadığı için güvenip aldım ben.
Cihaza gelicek olursak sadece fifa 22 ve autocad kullanıyorum onları da gayet akıcı ve ısınması makul seviyelerde. Cihaz şarjdayken kullanımda ok tuşlarının orası ısınıyor sanırım pil orada o yüzden. Bir de modemden 2 oda ötedeyken internet hızında düşme oluyor bunu dün yaşadım bu cihazdan mı modemden mi tam çözemedim vaktim olmadı. Yani işlemci, gpu ve ekrandaki görüntü bakımından hiçbir sorunum yok performansı gayet iyi pc nin. Daha büyük oyunlarda deneyimim yok henüz olursa yazarım.
İnternet hızınızda ki düşüş problemi düzeldi mi? Dediğiniz gibi bende iki oda ötede kullanırken 100 mbps olan internet hızımın sadece 5-10 mbps arası bir hızını kullanabiliyorum ve arada bir internet bağlantımda kopmalar yaşıyorum. Modemin olduğu odada ise 80 mbps üzerinde hızlara erişebiliyorum. Sanırım bilgisayara koyulan Wi-Fi antenlerinin konumu iyi değil. Bunun yanında 8 yıllık laptopumun çekim performansı daha fazla. Açıkçası biraz üzücü bir durum. Yazılımla düzeltilebilecek bir durum olmasını temenni ediyorum. Yıllardır Türk Telekom'un vermiş olduğu Tilgin markalı fiber modemini kullanıyorum.
 

uyducc

Femtopat
Katılım
14 Kasım 2021
Mesajlar
8
İnternet hızınızda ki düşüş problemi düzeldi mi? Dediğiniz gibi bende iki oda ötede kullanırken 100 mbps olan internet hızımın sadece 5-10 mbps arası bir hızını kullanabiliyorum ve arada bir internet bağlantımda kopmalar yaşıyorum. Modemin olduğu odada ise 80 mbps üzerinde hızlara erişebiliyorum. Sanırım bilgisayara koyulan Wi-Fi antenlerinin konumu iyi değil. Bunun yanında 8 yıllık laptopumun çekim performansı daha fazla. Açıkçası biraz üzücü bir durum. Yazılımla düzeltilebilecek bir durum olmasını temenni ediyorum. Yıllardır Türk Telekom'un vermiş olduğu Tilgin markalı fiber modemini kullanıyorum.
Malesef bir düzelme olmadı sorunu çözemedim yazılımsal olarak. Önceki bilgisayarımda da aynı sorunu yaşıyordum bir wifi anteni almıştım onu kullanıyorum bunda da. Eğer bir çözüm varsa bilen anlatsa güzel olur hatta
 

DevilMudy

Zeptopat
Katılım
29 Aralık 2021
Mesajlar
3
İtopya'dan aldım evet garantilik bir durum olursa İtopya'ya veya direk servisine gönderip tamir işlemi yaptırılabiliyor diye biliyorum daha önce İtopya'dan alışveriş yapan arkadaşlarım sorun yaşamadığı için güvenip aldım ben.
Cihaza gelecek olursak sadece FIFA 22 ve AutoCAD kullanıyorum onları da gayet akıcı ve ısınması makul seviyelerde. Cihaz şarjdayken kullanımda ok tuşlarının orası ısınıyor sanırım pil orada o yüzden. Bir de modemden 2 oda ötedeyken internet hızında düşme oluyor bunu dün yaşadım bu cihazdan mı modemden mi tam çözemedim vaktim olmadı. Yani işlemci, GPU ve ekrandaki görüntü bakımından hiçbir sorunum yok performansı gayet iyi PC'nin. Daha büyük oyunlarda deneyimim yok henüz olursa yazarım.

Ben de bu cihazı almayı düşünüyorum. Önerir misiniz? Bilgisayar mühendisi öğrencisiyim. İlk kez laptop alacağım. Genel olarak yazılım ve oyun alanında kullanmak için bu laptopu düşünüyorum. Kendinizce eksileri ve atlıları neler?
 
Yukarı