Giriş seviyesi elektro gitar önerisi

KS
gtx 1050ti derneği
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
450
Hocam ben olsam Squier bullet strat al derim ama onlarda tremolo kolu var yani bazen titreme yapabilir, fakat ben yine de bu gitarı öneririm bir bak bence.

Amfinin modelini falan iyice araştır, bir sıkıntısı var mı diye sor modeli bilmediğim için tam yorum yapamayacağım. Modeli MG10G imiş. Giriş seviyesi için iyi bir amfi alabilirsin.

Önerdiğiniz elektro gitar Floyd rose onu geçtim 1600TL ve amfi yok benim 2 şey için bütçem o kadar zaten. O yüzden 2. el bakıyorum.
 
KS
gtx 1050ti derneği
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
450
Tremoloyu sabitlemek basit.

Ama yine de bütçemi aşıyor benim elektro gitar için bütçem 1000TL. Amfiyi hallettim 2. el olarak sıra gitar da gitar da ise cort u çok buluyorum 900TL'ye ama benim için uygun olmayacağını söylediler arkadaşlar o yüzden arayıştayım.
 

OsurtanBiber

Centipat
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
343
Yer
İstanbul
Ama yine de bütçemi aşıyor benim elektro gitar için bütçem 1000TL. Amfiyi hallettim 2. el olarak sıra gitar da gitar da ise cort u çok buluyorum 900TL'ye ama benim için uygun olmayacağını söylediler arkadaşlar o yüzden arayıştayım.
SX Stratlara bak bir de. İkinci elde bulabilirsin diye düşünüyorum. Fiyatına göre cidden diğerlerine nazaran daha kaliteli olduklarını düşünüyorum.
 
KS
gtx 1050ti derneği
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
450
Arkadaşlar duman a daha yakın olması için telecaster almayı planlıyorum diğer şeyleri de çalabilir miyim yani çalmaktan öte denemek gibi.
 

OsurtanBiber

Centipat
Katılım
7 Eylül 2019
Mesajlar
343
Yer
İstanbul
Arkadaşlar duman a daha yakın olması için telecaster almayı planlıyorum diğer şeyleri de çalabilir miyim yani çalmaktan öte denemek gibi.
Ben de telecaster kullanıyorum. Oldukça kısıtlayan bir gitar. Siz ne istediğinizi değil, onun ne istediğini çalıyorsunuz. Her amfiyle de iyi sonuç vermiyor. Dijital amfilerle pek iyi anlaşmıyor sanki. Strat alman senin için en iyisi olacaktır.
 
KS
gtx 1050ti derneği
Katılım
4 Temmuz 2020
Mesajlar
450
Ben de telecaster kullanıyorum. Oldukça kısıtlayan bir gitar. Siz ne istediğinizi değil, onun ne istediğini çalıyorsunuz. Her amfiyle de iyi sonuç vermiyor. Dijital amfilerle pek iyi anlaşmıyor sanki. Strat alman senin için en iyisi olacaktır.

Hocam siz demediniz mi telecaster diye sabahtan beri onlara bakıyorum.
Ben cort alayım mı en iyisi X6 çok güzel duruyor heyecan veriyor resmen ama sizin duman tonu alamazsın demeniz vaz geçirtti beni ama satan kişi ayarlarını yeni yaptım Floyd rose un falan dedi gösteririm falan da dedi.
 

Dosya Ekleri

  • Opera Anlık Görüntü_2021-03-01_013840_www.letgo.com.png
    Opera Anlık Görüntü_2021-03-01_013840_www.letgo.com.png
    345 KB · Görüntüleme: 6
Yukarı