Giveaway.Su güvenilir mi?

KS
hacıbaba36

hacıbaba36

Centipat
Katılım
7 Ağustos 2019
Mesajlar
658
Çözümler
1
Bedava oyun alma bağımlısı oldum arkadaşlar sarıyor :)
Sayın arkadaşlar sizden bir ricam olacak oyun keylerini alırken benim davet kodumu kullanırsanız bende ufak bir hediye kazanacağım teşekkür ederim. Sitenin güvenilir olduğunu tekrardan belirteyim. Key alamayanlar olursa yardımcı olabilirim.
 

OumArT

Centipat
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
15
Bir yılı aşkın süredir giveaway su kullanıyorum. Sitenin çalışma şekli şu şekildedir: Bir takım oyunları istek listenize ekleyin, bazı oyun küratörlerini takip edin, bazı discord sunucularına giriş yapın. Nadir olarak; bazı Instagram sayfalarını takip etmenizi, bazı Twitter kişilerini takip etmenizi veya twitleri RT yapmanızı ister.

Bunun karşılığında size değeri 10-20 lira olan oyunların anahtarını verir. Facebook sayfaları da mevcuttur. Burada random anahtarlardan hangi oyunlar çıkacak size bilgi verir. Genelde 2 liralık çöp oyunlar olur.

Eskiden daha aktif çalışan bu site geçen yaz satışa çıkarıldığını Steam grubundan duyurdu ve daha ucuz, kalitesiz oyun anahtarları vermeye başladı. Ayda bir kaç dişe dokunur oynanacak oyunları verirlerdi; fakat şu anda bir kaç ayda anca bir iki oyun veriliyor.

Siteye de giriş bilgileri falan vermiyorsunuz. Steam'e bağlanırken aplikasyon yerine tarayıcıdan bağlanıyorsunuz. Bunu steamle bağlamanızı istiyor. Çünkü takip edilmesi gereken oyunları, küratörleri gerçekten takip ettiniz mi bunun kontrolünü yapıyor. Bu takipler sizin aktiviteler bölümünde görünüyor ve arkadaşlarınız tarafından da görülüyor. Böylece oyun ve küratörlerin reklamı yapılmış oluyor. İlla ben kendimi tam güvende hissetmek istiyorum derseniz, oyunu aldıktan sonra buradan çıkış yaparsınız. Apikey ve trade anahtarını da değiştirirsiniz olur biter. Bunları değiştirmek bir dakika sürer. Tavsiye ederim. Şahsen hiç bir sorun yaşamadım ve yaşayan kimseyi de duymadım.
 

EKAloji

Decipat
Katılım
25 Mayıs 2019
Mesajlar
2.011
Makaleler
4
Çözümler
5
Yer
Türkiye Cumhuriyeti
Gene boş yapmış yorumlardakiler. Evet, giveawey.su şuan tamamen güvenlidir ve vaat ettiği tüm keyleri vermektedir; tıpkı yıllardır yaptığı gibi.

Sitenin Domain'i, kendisini ele veriyor. Bu ne la? virüs olabilir, önermem.
Domain mi uzantı mı? Mesela technopat.net sitesinde technopat kısmı domain yani alan adı, .net kısmı da uzantıdır.

"Giveawey" çekiliş demektir, güvensiz değil. ".su" da klasik bir uzantı, hiçbir uzantı birbirinden farklı değildir.

Eğer bilginiz yoksa fikriniz de olmasın, "ele veriyor" ne? Ülkede herkes siber güvenlik uzmanı, ne ala ülke.

Benim anlamadığım niye Key için Steam hesabımızı bağlıyoruz direkt verse biz de kodla etkinleştirsek daha iyi olurdu güven konusuna gelecek olursak karasız kaldım kullananlarda sıkıntı çıkmamış.
Verilen görevleri yapıp yapmadığınızı kontrol ediyor, hesabınızın datalarına erişemiyor site bağlanınca.

''Steam giriş bilgileriniz paylaşılmayacaktır.''
şifrenizi vermiş olmuyorsunuz zaten.
Şifrenizi vermiş olmuyorsunuz, varsayımlar üzerinden fikir belirtmeyin. Siteye sadece kullanıcı adı gibi public datalar veriliyor Steam tarafından. Okuduğunuzu da mı anlayamıyorsunuz? İzin ekranında yazıyor zaten.
 
Yukarı