God of War Ragnarök Yakında Piyasaya Sürülebilir

boss yapay zekası da inanılmaz. Senin bastığın tuşları okuyorlar. Mesela saldıracak boss, sen yuvarlanarak kaçıyorsun ya saldırıyı bekletiyor ve sonra vuruyor. Çok muazzam bir şey bu.
Üzgünüm ama bu, yapay zekanın inanılmazlığıyla alakalı bir şey değil. Cs 1.6’nın zor botları da yürüdüğünüz tarafa ateş edip headshot atıyordu sürekli. Yeni bir şey değil, başarılı bir yapay zeka tasarımı ise asla değil. “Zeki” bir hamle değil çünkü, bildiğin hile maalesef. Oyunun sanat direktörlüğü, çizimleri, mekanları vs harika elbette. Ama bosslar sen 10 metre uzaktayken bile boş boş yere kılıç sallıyor sık sık.

detay seviyesi atın testislerine kadar düşünülmüş, grafikleri belgeseli andıran, şu ana kadar gelmiş geçmiş en iyi yaşayan açık dünyaya sahip olan başyapıt RDR 2'nin
Atın testislerine uğraşacaklarına doğru düzgün main story ve quest tasarlasalardı keşke. Hikayenin olayların hızlandığı son 5 saati hariç öncesi bomboş. X mekanından alkol çal, Y mekanını yak, Z mekanına git adam öldür vs klasik içi boş GTA görevleri. Mekanikleri ve simülasyon özellikleri harika bir oyun ama hikaye içeriği çok zayıf açık dünyanın. NPC’lerle 2-3 satır diyalog kurabiliyor olmak çok keyifli ama yeterli değil. Witcher 3’ün de mesela simülasyon yönü zayıf ama açık dünyası 5-6 tane RDR2’ye yetecek kadar hikaye dolu.
 
Üzgünüm ama bu, yapay zekanın inanılmazlığıyla alakalı bir şey değil. Cs 1.6’nın zor botları da yürüdüğünüz tarafa ateş edip headshot atıyordu sürekli. Yeni bir şey değil, başarılı bir yapay zeka tasarımı ise asla değil. “Zeki” bir hamle değil çünkü, bildiğin hile maalesef. Oyunun sanat direktörlüğü, çizimleri, mekanları vs harika elbette. Ama bosslar sen 10 metre uzaktayken bile boş boş yere kılıç sallıyor sık sık.
Sana botlarla basarilar diliyorum o zaman.
 
Sony'nin PC'ye geç çıkaracağı son oyunlarından olacak bence. Ya önümüzdeki sene ya da ondan sonraki sene artık yeni oyunlarını PC'ye 4-5 ay içerisinde getireceğini düşünüyorum ve umuyorum.
 
Fromsoftware firmasının oyun dünyasına kattığı yeniliklerden haberi olmayan, Gow'u Elden Ring ile kıyaslayan bir insana 'cahil' damgasını vuran ancak asıl cahilin kendisi olduğundan haberi olmayan Gow fanboyunu ciddiye almayınız.

Karşılaştırsak bile senin zararına kardeşim. Oyunda 3 tane boss var sadece. Aynı düşmanın pembe renkli halini keseceksen kes. Elden Ring gibi sayısız boss çeşitliliği sunan oyuna bile 'Tekrar ediyor' eleştirisini yapabilen insanlar iş Gow'a gelince gıkları çıkmıyor.

Buna cevapları ise genelde 'Gow da hikaye var' oluyor. E Gow da hikaye var da Elden Ring armut mu topluyor yanında? Yoo. Elden Ring'in de gayet güzel hikayesi var. Adamlar meraklısına koyuyor. Sen kavramak istersen oyundaki verilen itemlerin ardındaki yazıları okuyarak erişiyorsun. Fromsoftware oyun oynadığımızı biliyor, o yüzden hikaye ile gözümüzü boyamaya çalışmıyor.

Fromsoftware 'Sen oyun mu oynayacaksın? Al sana kocaman harita, keşfedilecek mekanlar, elde edilecek envaiçeşit silah, farklı oynanış stilleri derken Santa Monica 'Sen oyun mu oynayacaksın, al sana seveceğin bir hikaye, keşfedilecek mekan, 2 farklı silah, ve silahların üstünde oynayabileceğin oynanışı etkileyen farklı küçük küçük özelikler,(Bu özellikten Elden Ring'de de var) ancak kullanabileceğin boss sayısı 3. İşin Sekiro kısmı da var, ancak o konuya değinmek bile istemiyorum, fazla uzun sürer.

Elden Ring'i defalarca oynayıp bitirebilirsiniz, ancak aynısını Gow için söyleyemeyeceğim. İkisi de çok iyi oyundur. Gow'un sunduğu çeşitlilik de gayet yerindedir, sadece Elden Ring ile kıyaslanamaz. Aslında şu yazıyı yazmaya gerek bile yoktu, yine de belki bir şeyleri kavrarsın diye yazdım. Belki bir umut.
God of war oynadıktan sonra elden ring kesinlikle oynuyamadım bir çok kişide zor oynar ağır cekimde oynuyorsun gibi geliyor.
Büyük ihtimal oyuna başladıktan sonra kıyafetlerini çıkartmadın. Ağırlığın fazla olduğu için çok yavaş hareket ediyordun.
 
Fromsoftware firmasının oyun dünyasına kattığı yeniliklerden haberi olmayan, Gow'u Elden Ring ile kıyaslayan bir insana 'cahil' damgasını vuran ancak asıl cahilin kendisi olduğundan haberi olmayan Gow fanboyunu ciddiye almayınız.

Karşılaştırsak bile senin zararına kardeşim. Oyunda 3 tane boss var sadece. Aynı düşmanın pembe renkli halini keseceksen kes. Elden Ring gibi sayısız boss çeşitliliği sunan oyuna bile 'Tekrar ediyor' eleştirisini yapabilen insanlar iş Gow'a gelince gıkları çıkmıyor.

Buna cevapları ise genelde 'Gow da hikaye var' oluyor. E Gow da hikaye var da Elden Ring armut mu topluyor yanında? Yoo. Elden Ring'in de gayet güzel hikayesi var. Adamlar meraklısına koyuyor. Sen kavramak istersen oyundaki verilen itemlerin ardındaki yazıları okuyarak erişiyorsun. Fromsoftware oyun oynadığımızı biliyor, o yüzden hikaye ile gözümüzü boyamaya çalışmıyor.

Fromsoftware 'Sen oyun mu oynayacaksın? Al sana kocaman harita, keşfedilecek mekanlar, elde edilecek envaiçeşit silah, farklı oynanış stilleri derken Santa Monica 'Sen oyun mu oynayacaksın, al sana seveceğin bir hikaye, keşfedilecek mekan, 2 farklı silah, ve silahların üstünde oynayabileceğin oynanışı etkileyen farklı küçük küçük özelikler,(Bu özellikten Elden Ring'de de var) ancak kullanabileceğin boss sayısı 3. İşin Sekiro kısmı da var, ancak o konuya değinmek bile istemiyorum, fazla uzun sürer.
İkisi de harika oyun. Niye Elden Ring ile kıyaslanıyor anlamadım vallahi. Demek ki Elden Ring büyük ses getirmiş de ondan.
Elden Ring ve GoW asla abartılmıyor. En iyi şekilde övgülere layık.
 
Fromsoftware firmasının oyun dünyasına kattığı yeniliklerden haberi olmayan, Gow'u Elden Ring ile kıyaslayan bir insana 'cahil' damgasını vuran ancak asıl cahilin kendisi olduğundan haberi olmayan Gow fanboyunu ciddiye almayınız.

Karşılaştırsak bile senin zararına kardeşim. Oyunda 3 tane boss var sadece. Aynı düşmanın pembe renkli halini keseceksen kes. Elden Ring gibi sayısız boss çeşitliliği sunan oyuna bile 'Tekrar ediyor' eleştirisini yapabilen insanlar iş Gow'a gelince gıkları çıkmıyor.

Buna cevapları ise genelde 'Gow da hikaye var' oluyor. E Gow da hikaye var da Elden Ring armut mu topluyor yanında? Yoo. Elden Ring'in de gayet güzel hikayesi var. Adamlar meraklısına koyuyor. Sen kavramak istersen oyundaki verilen itemlerin ardındaki yazıları okuyarak erişiyorsun. Fromsoftware oyun oynadığımızı biliyor, o yüzden hikaye ile gözümüzü boyamaya çalışmıyor.

Fromsoftware 'Sen oyun mu oynayacaksın? Al sana kocaman harita, keşfedilecek mekanlar, elde edilecek envaiçeşit silah, farklı oynanış stilleri derken Santa Monica 'Sen oyun mu oynayacaksın, al sana seveceğin bir hikaye, keşfedilecek mekan, 2 farklı silah, ve silahların üstünde oynayabileceğin oynanışı etkileyen farklı küçük küçük özelikler,(Bu özellikten Elden Ring'de de var) ancak kullanabileceğin boss sayısı 3. İşin Sekiro kısmı da var, ancak o konuya değinmek bile istemiyorum, fazla uzun sürer.

Elden Ring'i defalarca oynayıp bitirebilirsiniz, ancak aynısını Gow için söyleyemeyeceğim. İkisi de çok iyi oyundur. Gow'un sunduğu çeşitlilik de gayet yerindedir, sadece Elden Ring ile kıyaslanamaz. Aslında şu yazıyı yazmaya gerek bile yoktu, yine de belki bir şeyleri kavrarsın diye yazdım. Belki bir umut.

Büyük ihtimal oyuna başladıktan sonra kıyafetlerini çıkartmadın. Ağırlığın fazla olduğu için çok yavaş hareket ediyordun.
Oyuna yeni başladım kıyafetin çıktığını bilmiyordum peki savunma az kalmazmı öyle ?
 
İkisi de harika oyun. Niye Elden Ring ile kıyaslanıyor anlamadım vallahi. Demek ki Elden Ring büyük ses getirmiş de ondan.
Elden Ring ve GoW asla abartılmıyor. En iyi şekilde övgülere layık.
Dediğin gibi ikisi de efsane oyundur. Gow zaten hak ettiği gibi yılın oyunu ödülünü aldı, Elden Ring alıcak mı bilemem. Tahminim alacağı yönünde.
Oyuna yeni başladım kıyafetin çıktığını bilmiyordum peki savunma az kalmazmı öyle ?
Oyunun başında bi nebze etkileyebilir, ama ileride kazanacağın talisman ve karakterine dağıtacağın stat puanları ile ağırlık kapasiteni artırıp istediğin zırhları giyebiliyorsun.
 
Üzgünüm ama bu, yapay zekanın inanılmazlığıyla alakalı bir şey değil. Cs 1.6’nın zor botları da yürüdüğünüz tarafa ateş edip headshot atıyordu sürekli. Yeni bir şey değil, başarılı bir yapay zeka tasarımı ise asla değil. “Zeki” bir hamle değil çünkü, bildiğin hile maalesef. Oyunun sanat direktörlüğü, çizimleri, mekanları vs harika elbette. Ama bosslar sen 10 metre uzaktayken bile boş boş yere kılıç sallıyor sık sık.


Atın testislerine uğraşacaklarına doğru düzgün main story ve quest tasarlasalardı keşke. Hikayenin olayların hızlandığı son 5 saati hariç öncesi bomboş. X mekanından alkol çal, Y mekanını yak, Z mekanına git adam öldür vs klasik içi boş GTA görevleri. Mekanikleri ve simülasyon özellikleri harika bir oyun ama hikaye içeriği çok zayıf açık dünyanın. NPC’lerle 2-3 satır diyalog kurabiliyor olmak çok keyifli ama yeterli değil. Witcher 3’ün de mesela simülasyon yönü zayıf ama açık dünyası 5-6 tane RDR2’ye yetecek kadar hikaye dolu.
Hikaye içeriği zayıf mı? 2018 en iyi hikaye anlatımı ödülünü aldı. İnsanlar oyun sonunda göz yaşları döktü. Birkaç boş görev olması hikayeyi zayıf kılmaz. Hatta RDR 2 öyle bir oyun ki, pek çok kişi bitirdikten sonra diğer oyunlardan zevk alamadığını söylüyor.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı