God of War'ı korsan oynamayın!

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

m1cope

Hectopat
Katılım
29 Ekim 2017
Mesajlar
595
Şuana kadar ben de birçok oyunumu korsan oynayabildim ama bunun neden savunulduğunu anlamıyorum. Ortaya maddi, manevi bir emek verilip bir şey koyuluyor ve çıkıp illegal yollarla erişim sağlıyoruz. Dediğim gibi ben de yapıyorum maalesef ama bunun savunulacak neresi var?
 

Umut Nas

Hectopat
Katılım
1 Aralık 2020
Mesajlar
4.793
Makaleler
3
Çözümler
39
Yer
Mersin/Tarsus
Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki God of War çıkış yaptı. Oyunu o kadar beğendim kelimelere sığdıramıyorum :) Tek isteğim bu tip oyunların daha fazla gelmesi için şu korsan olayını bırakmak lazım. Gerekirse sigara içmeyin, gereksiz harcamalardan kısın bu oyunu alın. (Taksit imkanı sunan siteler de var) Şu yaşıma geldim, oynadığım en iyi oyun diyebilirim.

Bence de şu an benim bulunduğum yer şu an 0 derece ve ayaklarım ellerim donuyor ama olsun GoW oynuyorum aylık ısınma paramı da bir oyuna verdim🙂
 

Paul Walker

Decipat
Katılım
15 Mayıs 2021
Mesajlar
2.457
Çözümler
5
Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki God of War çıkış yaptı. Oyunu o kadar beğendim kelimelere sığdıramıyorum :) tek isteğim bu tip oyunların daha fazla gelmesi için şu korsan olayını bırakmak lazım. Gerekirse sigara içmeyin, gereksiz harcamalardan kısın bu oyunu alın. (taksit imkanı sunan siteler de var) şu yaşıma geldim, oynadığım en iyi oyun diyebilirim.

Peki kendine oyun alma bana al crack oynamam :).Sigara içmeyin ile aynı mantiği kurdum.
 

DeSeRT_TR

Decipat
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
1.121
Merhaba arkadaşlar. Biliyorsunuz ki God of War çıkış yaptı. Oyunu o kadar beğendim kelimelere sığdıramıyorum :) Tek isteğim bu tip oyunların daha fazla gelmesi için şu korsan olayını bırakmak lazım. Gerekirse sigara içmeyin, gereksiz harcamalardan kısın bu oyunu alın. (Taksit imkanı sunan siteler de var) Şu yaşıma geldim, oynadığım en iyi oyun diyebilirim.
Dostum 320 liradan bahsediyoruz. Önceden bir evin 1 aylık elektrik faturası idi o para. Avrupada 60 euro'ya verdiği gibi bize de 60 liraya versin söz orjinal çekecem altıma. Fakat şu dolar, euro kurunda orjinal oynayın demen çok mantıksız ve saçma. Adam gider 1 hafta yemek yer o paraya bir restoranda. Kursağa girecek lokmayı, oyuna vermek enayilik, üstelik kırılmış bir oyun. Oyna sil bu kadar basit korsan mantığı. Oyunun tapusunu üzerimize yapacak halimiz yok. Gavurlar doyursun bu firmaları, biz değil. 😃
 

CPTmacmillan

Picopat
Katılım
15 Ağustos 2021
Mesajlar
326
Çözümler
1
Yer
İzmir buca
Ekonomi buna zorluyor hocam yapacağım bir şey yok.

329 TL verecek durumun da mı yok? :D

Dostum 320 liradan bahsediyoruz. Önceden bir evin 1 aylık elektrik faturası idi o para. Avrupa'da 60 Euro'ya verdiği gibi bize de 60 liraya versin söz orijinal çekeceğim altıma. Fakat şu dolar, euro kurunda orijinal oynayın demen çok mantıksız ve saçma. Adam gider 1 hafta yemek yer o paraya bir restoranda. Kursağa girecek lokmayı, oyuna vermek enayilik, üstelik kırılmış bir oyun. Oyna sil bu kadar basit korsan mantığı. Oyunun tapusunu üzerimize yapacak halimiz yok. Gavurlar doyursun bu firmaları, biz değil. 😃

320 TL'ye 1 hafta ne yemeği yiyorsun kankam? Mağarada falan yaşıyon herhalde maksimum 2 gün yemek yersin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı