Çözüldü GTX 1650 düşük GPU kullanımı

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Daryl1dx

Hectopat
Katılım
15 Kasım 2018
Mesajlar
2.016
Makaleler
1
Çözümler
13
Yer
Ankara
İyi günler arkadaşlar. Son zamanlarda (yeni NVIDIA driver güncellemesi sonrası) çoğu oyunda aynı hata var. Ekran kartını hep %50 ila %60 arası kullanıyor. Ayarları düşüğe de alsam, yükseğe de alsam bir şey değişmiyor. Bunun bir çözümü var mı acaba? Örnek olarak Dying Light oyununa ait görsel aşağıdadır. Oyunu 40 ila 60 FPS arası oynuyorum. Sistemim;
- NVIDIA GTX 1650.
- Intel i5 9300h.
- DDR4 16 GB RAM.

1612440526751.png
 
Çözüm
Hocam o sürümlere nasıl döneceğim? Temiz bir şekilde nasıl kaldırabilirim?



460.79 sürümünü öneririm. İlk attığım.

No Russian

Picopat
Katılım
19 Ağustos 2021
Mesajlar
170
İyi günler arkadaşlar. Son zamanlarda (yeni NVIDIA driver güncellemesi sonrası) çoğu oyunda aynı hata var. Ekran kartını hep %50 ila %60 arası kullanıyor. Ayarları düşüğe de alsam, yükseğe de alsam bir şey değişmiyor. Bunun bir çözümü var mı acaba? Örnek olarak Dying Light oyununa ait görsel aşağıdadır. Oyunu 40 ila 60 FPS arası oynuyorum. Sistemim;
- NVIDIA GTX 1650.
- Intel i5 9300h.
- DDR4 16 GB RAM.

Eki Görüntüle 865509
şu anda aynı sorunu yaşıyorum sizin çözümünüzü denedim fakat olmadı. Ne yapmalıyım?
 
KS
KS
Daryl1dx

Daryl1dx

Hectopat
Katılım
15 Kasım 2018
Mesajlar
2.016
Makaleler
1
Çözümler
13
Yer
Ankara
şu anda aynı sorunu yaşıyorum sizin çözümünüzü denedim fakat olmadı. Ne yapmalıyım?
Hocam Dying Light oyunun sıkıntısı. Zaten oyunun mağaza sayfasında da uyarı veriyor "Notebook sistemleri desklenmiyor" tarzında. Bazıları, oyun açınca bir den çok kez ALT+TAB yapıp oyunu açınca düzeldiğini söylüyor. Ama bende işe yaramadı.
 

No Russian

Picopat
Katılım
19 Ağustos 2021
Mesajlar
170
Hocam Dying Light oyunun sıkıntısı. Zaten oyunun mağaza sayfasında da uyarı veriyor "Notebook sistemleri desklenmiyor" tarzında. Bazıları, oyun açınca birden çok kez Alt+Tab yapıp oyunu açınca düzeldiğini söylüyor. Ama bende işe yaramadı.

Abi bende tam onu yapınca düzeldi. Her oyunda bu çözüm olur mu?
Hocam Dying Light oyunun sıkıntısı. Zaten oyunun mağaza sayfasında da uyarı veriyor "Notebook sistemleri desklenmiyor" tarzında. Bazıları, oyun açınca bir den çok kez ALT+TAB yapıp oyunu açınca düzeldiğini söylüyor. Ama bende işe yaramadı.
Abi bende tam onu yapınca düzeldi. Her oyunda bu çözüm olurmu
 
Yukarı