Çözüldü GTX 1660'da statik elektrik koruması var mı?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Katılım
2 Haziran 2019
Mesajlar
1.509
Çözümler
6
Arkadaşlar selamlar. GTX 1660 Gaming X alacağım fakat bazı şüphelerim var.
1-) Bu kartın statik elektrikten etkilenme şansı var mıdır kendim takmaya çalışsam?
2-) kartı alırken (Vatan Bilgisayar'dan alacağım.) kasayı da götürürsem orada montajlayıp driverlerini yüklerler mi?

Kendim takarsam yapacağım şeyler;
1-) tüm kabloları çıkaracağım.
2-) poşetten çıkarıp eskisini söküp yenisini takacağım ve güç girişlerini takacağım.
Taktıktan sonra bilgisayar normalden yavaş açılır mı acaba ekran kartı ilk defa takıldığı için? Sistemin tanıması için.
Bu arada neden Vatan'dan alıyorsun diyecek arkadaşlar varsa lütfen söylemesin normalden pahalı fakat ekonomik özgürlüğüm yok. Bursa'da farklı mağazalar yok diye biliyorum. Ailem internetten siparişe karşı.
Kart: MSI GeForce GTX1660 GAMING X 6GB GDDR5 192Bit Nvidia DX12 Ekran Kartı fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
 
Çözüm
Arkadaşlar selamlar. GTX 1660 Gaming X alacağım fakat bazı şüphelerim var.
1-) Bu kartın statik elektrikten etkilenme şansı var mıdır kendim takmaya çalışsam?
2-) kartı alırken (Vatan Bilgisayar'dan alacağım.) kasayı da götürürsem orada montajlayıp driverlerini yüklerler mi?

Kendim takarsam yapacağım şeyler;
1-) tüm kabloları çıkaracağım.
2-) poşetten çıkarıp eskisini söküp yenisini takacağım ve güç girişlerini takacağım.
Taktıktan sonra bilgisayar normalden yavaş açılır mı acaba ekran kartı ilk defa takıldığı için? Sistemin tanıması için.
Bu arada neden Vatan'dan alıyorsun diyecek arkadaşlar varsa lütfen söylemesin normalden pahalı fakat ekonomik özgürlüğüm yok. Bursa'da farklı mağazalar yok diye biliyorum. Ailem internetten siparişe karşı.
Kart: MSI GeForce GTX1660 GAMING X 6GB GDDR5 192Bit Nvidia DX12 Ekran Kartı fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
Etkilenme şansı var tabii ki fakat aklınıza takacağınız kadar değil. Vatan bilgisayar sistem toplarken montajını yapıyor fakat parça işinde yardımcı olurlar mı bilmiyorum. Taktığınızda ilk açılış biraz yavaş olabilir dediğiniz gibi sistemin tanıması için. Takmadan önce DDU ile eski sürücüleri kaldırıp yeni ekran kartını taktığınızda GeForce Experience ile temiz kurulum yapın.

orpheus2690

Kilopat
Katılım
28 Mayıs 2016
Mesajlar
2.263
Makaleler
1
Çözümler
14
Yer
Ordu / Eskişehir
Arkadaşlar selamlar. GTX 1660 Gaming X alacağım fakat bazı şüphelerim var.
1-) Bu kartın statik elektrikten etkilenme şansı var mıdır kendim takmaya çalışsam?
2-) kartı alırken (Vatan Bilgisayar'dan alacağım.) kasayı da götürürsem orada montajlayıp driverlerini yüklerler mi?

Kendim takarsam yapacağım şeyler;
1-) tüm kabloları çıkaracağım.
2-) poşetten çıkarıp eskisini söküp yenisini takacağım ve güç girişlerini takacağım.
Taktıktan sonra bilgisayar normalden yavaş açılır mı acaba ekran kartı ilk defa takıldığı için? Sistemin tanıması için.
Bu arada neden Vatan'dan alıyorsun diyecek arkadaşlar varsa lütfen söylemesin normalden pahalı fakat ekonomik özgürlüğüm yok. Bursa'da farklı mağazalar yok diye biliyorum. Ailem internetten siparişe karşı.
Kart: MSI GeForce GTX1660 GAMING X 6GB GDDR5 192Bit Nvidia DX12 Ekran Kartı fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
Etkilenme şansı var tabii ki fakat aklınıza takacağınız kadar değil. Vatan bilgisayar sistem toplarken montajını yapıyor fakat parça işinde yardımcı olurlar mı bilmiyorum. Taktığınızda ilk açılış biraz yavaş olabilir dediğiniz gibi sistemin tanıması için. Takmadan önce DDU ile eski sürücüleri kaldırıp yeni ekran kartını taktığınızda GeForce Experience ile temiz kurulum yapın.
 
Çözüm
KS
KS
Son 1660 Bükücü
Katılım
2 Haziran 2019
Mesajlar
1.509
Çözümler
6
Hocam 1660 Super alabilecek iken o parayı 1660'a vermeyin vatandan alacak olsanız bile.
Hocam işlemcim yetse ben bırakıp 1660 super ventus alırım daha ucuza gelir. Ama işlemcim R5 1400. Tek ekran kartına bütçem var işlemciye yok şimdilik.
Etkilenme şansı var tabii ki fakat aklınıza takacağınız kadar değil. Vatan bilgisayar sistem toplarken montajını yapıyor fakat parça işinde yardımcı olurlar mı bilmiyorum. Taktığınızda ilk açılış biraz yavaş olabilir dediğiniz gibi sistemin tanıması için. Takmadan önce DDU ile eski sürücüleri kaldırıp yeni ekran kartını taktığınızda GeForce Experience ile temiz kurulum yapın.
Çok teşekkürler tek tek yanıtladığınız sorular için. Size en iyi cevap ödülünü layık gördüm hocam.
 

aerolona

Hectopat
Katılım
14 Şubat 2016
Mesajlar
876
Makaleler
6
Çözümler
3
Yer
Foruma daha az vakit ayırıyorum artık :(
Hocam işlemcim yetse ben bırakıp 1660 super ventus alırım daha ucuza gelir. Ama işlemcim R5 1400. Tek ekran kartına bütçem var işlemciye yok şimdilik.

Çok teşekkürler tek tek yanıtladığınız sorular için. Size en iyi cevap ödülünü layık gördüm hocam.

Hocam siz alın ileride performansını tam güçte kullanırsınız hiç dert etmeyin işlemciyi. Upscaling yaparakta çözülebilir diye biliyorum.
 
KS
KS
Son 1660 Bükücü
Katılım
2 Haziran 2019
Mesajlar
1.509
Çözümler
6
Hocam siz alın ileride performansını tam güçte kullanırsınız hiç dert etmeyin işlemciyi. Upscaling yaparakta çözülebilir diye biliyorum.

Almışken 1660 Super Ventus mu alayım yani? Almadan önce en iyisini almak istiyorum 4 5 sene yükseltme şansım olmayacak. Oyunlar geliştikçe darboğaz sorunu ortadan kalkacak gibi bir şey izah ettiniz sanırım. Dolara göre alacağım soğutması nasıl hiç fikrim yok Ventus'un. Alırsam en kötü ultrada kullanırım bazı oyunlarda.
 

aerolona

Hectopat
Katılım
14 Şubat 2016
Mesajlar
876
Makaleler
6
Çözümler
3
Yer
Foruma daha az vakit ayırıyorum artık :(
Almışken 1660 Super Ventus mu alayım yani? Almadan önce en iyisini almak istiyorum 4 5 sene yükseltme şansım olmayacak. Oyunlar geliştikçe darboğaz sorunu ortadan kalkacak gibi bir şey izah ettiniz sanırım. Dolara göre alacağım soğutması nasıl hiç fikrim yok Ventus'un. Alırsam en kötü ultrada kullanırım bazı oyunlarda.

Aynen öyle almışken ileriye en dönük parçayı almak en iyisi. Kendiniz diyorsunuz zaten 4-5 sene yükseltme şansım yok diye o zaman almışken daha iyi performans vereni niye almayasınız? Dereceler konusunda Ventus kart ortalama diye biliyorum Youtube'dan incelemelerini kontrol etmenizi tavsiye ederim.
 

Yeni konular

Yukarı