GTX 550 Ti sistem nasıldır?

Uğur Bilgen

Kilopat
Katılım
5 Temmuz 2013
Mesajlar
2.308
Çözümler
1
Beğeniler
716
Yer
İzmir
Merhaba arkadaşlar, aslında sistemi topladım diye bir konu oluşturmuştum ama artık tamamen bitti. Eklenecek bir şey kalmadı.

Anakart: Foxconn G41MXE DDR3
RAM: 4x2 8 GB DDR3
İşlemci: Xeon 5440
Ekran Kartı: GTX 550 Ti
HDD: 1TB WD Blue
SSD: 240GB James Donkey
Kasa: Ranker Virgo RGB (Sinerjinin kasa)
Güç Kaynağı: FSP 500W
İşlemci Soğutucu: Cooler Master Kule Tipi
Klavye: Turbox TR-K12
Mouse: Rampage Howl RGB
Mousepad: CS:GO Tasarımlı 70x30
Kulaklık; Gamepower Thinker V2
Wi-Fi Adaptör: İnca IUWA-150
Monitör: Samsung 22

Sistemde eskiden elimde bulunan ürünler vardı. Kasa, güç kaynağı, HDD gibi ürünleri yeni ve 0 almamın sebebi ilerdeki sistemimde de rahatlıkla kullanabilirim.

Klavye çok araştırdım ama 200TL altındaki ürünler birbirine benziyor. Bu klavyede bileklik desteği ve tuş yapısı hoşuma gittiği için bunu seçtim. Şu anlık problem çıkarmadı ama yine de belli olmaz. Fiyatına göre güzel ürün.

Mouse bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. Neredeyse 1 yıldır kullanıyorum CS:GO’da istediğim şekilde verim alıyorum.

SSD neredeyse 1 sene olacak büyük ihtimal ucuza yakalamıştım. İşimi gayet iyi görüyor. İçinde Windows, web tasarım programları ve CS:GO var. Fiyatına göre bakınca yeterli.

İşlemci, RAM, anakart, işlemci soğutucu toplam 600TL Letgo'dan aldım. Önceden Q8200 kullanıyordum ciddi bir fark gördüm.

GTX 550 Ti yaklaşık 1 sene önce 150TL Letgo'dan almıştım. E-Spor tarzı oyunlar oynadığım için yeterli kalıyor. Hatta 1080P düşük ayarlarda GTA V’de 50-60 FPS arası oynuyorum.

Kulaklığı alırken çok laf yedim alma etme diye. Bizim paramız çok yok kendime göre yetecek bir şey aldım. Rahatça ses kasabiyorum, herhangi problem yok.

Monitörü geçen sene Letgo'dan bacağı kırık, ekranda hafif çizikler var ve yandan hafiften açık diye 150TL’ye aldım. 22” 1080P. Duvara monte edip kullanıyorum.

Wi-Fi adaptör almamın sebebi hem kablo hem de KaliLinuxla uğraştığım için her model monitör moda geçmiyor. Bu uyumlu ondan bunu aldım.

Elimde olanlarla ve biraz eklemelerle böyle bir sistem yaptım. Sizce nasıl olmuş?
 

Dosya Ekleri

  • 905E00A7-B506-4CC9-B909-20650F262871.jpeg
    905E00A7-B506-4CC9-B909-20650F262871.jpeg
    93,3 KB · Görüntüleme: 100
  • 237D8699-9634-45E2-A71D-D22B36BB05DE.jpeg
    237D8699-9634-45E2-A71D-D22B36BB05DE.jpeg
    162,2 KB · Görüntüleme: 88
  • 79453AC5-6F68-49DD-9384-88E857A11DC0.jpeg
    79453AC5-6F68-49DD-9384-88E857A11DC0.jpeg
    114,6 KB · Görüntüleme: 94
  • 80C2176F-3338-4C25-B9A4-218A0D67CA96.jpeg
    80C2176F-3338-4C25-B9A4-218A0D67CA96.jpeg
    200,6 KB · Görüntüleme: 98
  • 472F3C78-FC43-43DD-98AC-B6E425C40118.jpeg
    472F3C78-FC43-43DD-98AC-B6E425C40118.jpeg
    99,9 KB · Görüntüleme: 103
Son düzenleyen: Moderatör:

Kerem Keller

Picopat
Katılım
19 Temmuz 2020
Mesajlar
321
Beğeniler
174
Yer
Ankara
Güzel olmuş bence.
Bu adara mouse iyi aynısını 7 8 aydır kullanıyorum, CSGO'da verimli :D.
 

YavuzSelim18

Nanopat
Katılım
15 Eylül 2020
Mesajlar
308
Beğeniler
185
Merhaba arkadaşlar, aslında sistemi topladım diye bir konu oluşturmuştum ama artık tamamen bitti. Eklenecek bir şey kalmadı.

Anakart: Foxconn G41MXE DDR3
RAM: 4x2 8 GB DDR3
İşlemci: Xeon 5440
Ekran Kartı: GTX 550 Ti
HDD: 1TB WD Blue
SSD: 240GB James Donkey
Kasa: Ranker Virgo RGB (Sinerjinin kasa)
Güç Kaynağı: FSP 500W
İşlemci Soğutucu: Cooler Master Kule Tipi
Klavye: Turbox TR-K12
Mouse: Rampage Howl RGB
Mousepad: CS:GO Tasarımlı 70x30
Kulaklık; Gamepower Thinker V2
Wi-Fi Adaptör: İnca IUWA-150
Monitör: Samsung 22

Sistemde eskiden elimde bulunan ürünler vardı. Kasa, güç kaynağı, HDD gibi ürünleri yeni ve 0 almamın sebebi ilerdeki sistemimde de rahatlıkla kullanabilirim.

Klavye çok araştırdım ama 200TL altındaki ürünler birbirine benziyor. Bu klavyede bileklik desteği ve tuş yapısı hoşuma gittiği için bunu seçtim. Şu anlık problem çıkarmadı ama yine de belli olmaz. Fiyatına göre güzel ürün.

Mouse bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. Neredeyse 1 yıldır kullanıyorum CS:GO’da istediğim şekilde verim alıyorum.

SSD neredeyse 1 sene olacak büyük ihtimal ucuza yakalamıştım. İşimi gayet iyi görüyor. İçinde Windows, web tasarım programları ve CS:GO var. Fiyatına göre bakınca yeterli.

İşlemci, RAM, anakart, işlemci soğutucu toplam 600TL Letgo'dan aldım. Önceden Q8200 kullanıyordum ciddi bir fark gördüm.

GTX 550 Ti yaklaşık 1 sene önce 150TL Letgo'dan almıştım. E-Spor tarzı oyunlar oynadığım için yeterli kalıyor. Hatta 1080P düşük ayarlarda GTA V’de 50-60 FPS arası oynuyorum.

Kulaklığı alırken çok laf yedim alma etme diye. Bizim paramız çok yok kendime göre yetecek bir şey aldım. Rahatça ses kasabiyorum, herhangi problem yok.

Monitörü geçen sene Letgo'dan bacağı kırık, ekranda hafif çizikler var ve yandan hafiften açık diye 150TL’ye aldım. 22” 1080P. Duvara monte edip kullanıyorum.

Wi-Fi adaptör almamın sebebi hem kablo hem de KaliLinuxla uğraştığım için her model monitör moda geçmiyor. Bu uyumlu ondan bunu aldım.

Elimde olanlarla ve biraz eklemelerle böyle bir sistem yaptım. Sizce nasıl olmuş?
Abi hayırlı olsun güle güle kullanın :) Ama bir sorum olacak gelecekte sistemi yükselticek misiniz?
 

minecraft.net

Picopat
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
200
Beğeniler
61
Merhaba arkadaşlar, aslında sistemi topladım diye bir konu oluşturmuştum ama artık tamamen bitti. Eklenecek bir şey kalmadı.

Anakart: Foxconn G41mxe DDR3.
RAM: 4x2 8 GB DDR3.
İşlemci: Xeon 5440.
Ekran kartı: GTX 550 Ti.
HDD: 1TB WD Blue.
SSD: 240GB James Donkey.
Kasa: Ranker virgo RGB (sinerjinin kasa)
Güç kaynağı: FSP 500W.
İşlemci soğutucu: Cooler Master kule tipi.
Klavye: Turbox TR-K12.
Mouse: Rampage howl RGB.
Mousepad: CS:GO tasarımlı 70x30.
Kulaklık; Gamepower thinker V2.
Wi-Fi adaptör: İnca IUWA-150.
Monitör: Samsung 22.

Sistemde eskiden elimde bulunan ürünler vardı. Kasa, güç kaynağı, HDD gibi ürünleri yeni ve 0 almamın sebebi ilerdeki sistemimde de rahatlıkla kullanabilirim.

Klavye çok araştırdım ama 200TL altındaki ürünler birbirine benziyor. Bu klavyede bileklik desteği ve tuş yapısı hoşuma gittiği için bunu seçtim. Şu anlık problem çıkarmadı ama yine de belli olmaz. Fiyatına göre güzel ürün.

Mouse bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. Neredeyse 1 yıldır kullanıyorum CS:GO’da istediğim şekilde verim alıyorum.

SSD neredeyse 1 sene olacak büyük ihtimal ucuza yakalamıştım. İşimi gayet iyi görüyor. İçinde Windows, web tasarım programları ve CS:GO var. Fiyatına göre bakınca yeterli.

İşlemci, RAM, anakart, işlemci soğutucu toplam 600TL Letgo'dan aldım. Önceden Q8200 kullanıyordum ciddi bir fark gördüm.

GTX 550 Ti yaklaşık 1 sene önce 150TL Letgo'dan almıştım. E-spor tarzı oyunlar oynadığım için yeterli kalıyor. Hatta 1080P düşük ayarlarda GTA V’de 50-60 FPS arası oynuyorum.

Kulaklığı alırken çok laf yedim alma etme diye. Bizim paramız çok yok kendime göre yetecek bir şey aldım. Rahatça ses kasabiyorum, herhangi problem yok.

Monitörü geçen sene Letgo'dan bacağı kırık, ekranda hafif çizikler var ve yandan hafiften açık diye 150TL’ye aldım. 22” 1080P. Duvara monte edip kullanıyorum.

Wi-Fi adaptör almamın sebebi hem kablo hem de kalilinuxla uğraştığım için her model monitör moda geçmiyor. Bu uyumlu ondan bunu aldım.

Elimde olanlarla ve biraz eklemelerle böyle bir sistem yaptım. Sizce nasıl olmuş?

CS:GO ve ona benzer ortalama bir oyunu rahatlıkla oynarsın abicim hayırlı uğurlu olsun.
 

SHER-LOCKED

Kilopat
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
3.819
Çözümler
14
Beğeniler
3.054
Hadi Gamepower ekipman neyse de. Turbox olmaz. Keşke ekipmana vereceğiniz parayla 750 Ti ya da RX 460 alsaydınız.
 
KS
Uğur Bilgen

Uğur Bilgen

Kilopat
Katılım
5 Temmuz 2013
Mesajlar
2.308
Çözümler
1
Beğeniler
716
Yer
İzmir
ledlere harcadığın parayı gpu ya verseydin keşke.
ikinci el 1060 bi ekran kartı ve ryzen bir işlemciyle minimum maliyetle çözebilirsin diyordum ama anakart ve ram de değişmeli. Çok maliyetli olur gibi hele şimdiki kurla uçtu tabi rakamlar.
Dış kasamın sağı solu açıktı çok eskiydi. Almışken RGB kasa aldım. LED’ler de 60TL öyle aman aman bir şey değil. Ryzen ve 1060 bütçemi aşırı uçurur. İlerde yetersiz gelince AMD’nin yeni apuları çıkarsa toplu geçerim.
Abi hayırlı olsun güle güle kullanın :) Ama bir sorum olacak gelecekte sistemi yükselticek misiniz?
Gelecekte sistem CS:GO gibi oyunlar yetersiz kalırsa yükseltirim. Yeni nesil Apular o zamana çıkar herhalde onlara geçerim. Benim AAA oyunlarla pek işim yok. Valorant, CS:GO, Metin2 gibi oyunlar oynadığım için yüksek karta ihtiyaç duymuyorum. Aslında herkes ihtiyacına göre sistem yapar. Abartısı benim bütçemi zorla gereksiz.


Hadi Gamepower ekipman neyse de. Turbox olmaz. Keşke ekipmana vereceğiniz parayla 750 Ti ya da RX 460 alsaydınız.
92TL civarında aldım. Klavye lazımdı ve o fiyat bandında ki markalar hep kötü. Adam akıllı bir şey almak isteyince 200-300TL vermek gerekiyor. Kendimi zorlamadan işime yarayacak bir şey aldım. Keşke para olsa da iyilerini alsak. 😁 750Ti ve RX460 alınabilir ama şuan ki kartımın FPS bana yetiyor. Eski kartlara o kadar vermek istemedim.
 

SHER-LOCKED

Kilopat
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
3.819
Çözümler
14
Beğeniler
3.054
Dış kasamın sağı solu açıktı çok eskiydi. Almışken RGB kasa aldım. LED’ler de 60TL öyle aman aman bir şey değil. Ryzen ve 1060 bütçemi aşırı uçurur. İleride yetersiz gelince AMD’nin yeni APU'ları çıkarsa toplu geçerim.

Gelecekte sistem CS:GO gibi oyunlar yetersiz kalırsa yükseltirim. Yeni nesil APU'lar o zamana çıkar herhalde onlara geçerim. Benim AAA oyunlarla pek işim yok. Valorant, CS:GO, Metin 2 gibi oyunlar oynadığım için yüksek karta ihtiyaç duymuyorum. Aslında herkes ihtiyacına göre sistem yapar. Abartısı benim bütçemi zorla gereksiz.

92TL civarında aldım. Klavye lazımdı ve o fiyat bandında ki markalar hep kötü. Adam akıllı bir şey almak isteyince 200-300TL vermek gerekiyor. Kendimi zorlamadan işime yarayacak bir şey aldım. Keşke para olsa da iyilerini alsak. 😁 750 Ti ve RX460 alınabilir ama şu anki kartımın FPS bana yetiyor. Eski kartlara o kadar vermek istemedim.

90 ₺ ise olabilir.
 
KS
Uğur Bilgen

Uğur Bilgen

Kilopat
Katılım
5 Temmuz 2013
Mesajlar
2.308
Çözümler
1
Beğeniler
716
Yer
İzmir
90 ₺ ise olabilir.
O fiyat bandın da o kadar klavye var ki hepsi birbirinden kötü ama lanet dolar mahvetti. İnsan alamıyor cidden. Bazen sırf güzel ekipmanla oynamak için internet kafeye gidiyorum. Adam Asustan sponsorluk almış. Kasa monitör filan hatta iç dizayn bile kırmızı siyah filan. Klavye mouse steelseries gidip orda zevkim alıp evde Turboxla devam ediyorum. 😁
 

SHER-LOCKED

Kilopat
Katılım
26 Ekim 2017
Mesajlar
3.819
Çözümler
14
Beğeniler
3.054
O fiyat bandın da o kadar klavye var ki hepsi birbirinden kötü ama lanet dolar mahvetti. İnsan alamıyor cidden. Bazen sırf güzel ekipmanla oynamak için internet kafeye gidiyorum. Adam ASUS'tan sponsorluk almış. Kasa monitör falan hatta iç dizayn bile kırmızı siyah falan. Klavye mouse SteelSeries gidip orada zevkim alıp evde Turbox'la devam ediyorum. 😁

Ben de Gamepower aldım 2 yıl önce öyle ölmem füze at diyor. Şu an zar zor ayakta.
 



Yukarı