Advertisement

Hard Brick olmuş telefon nasıl kurtarılır?

Ajan_47

Decapat
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
1.754
Çözümler
15
Arkadaşlar telefonuma (GM8) Custom ROM yükleyecektim. Onun için de TWRP yüklemeye çalıştım ama ne yaparsam yapayım TWRP'yi kuramadım. Ben de Custom Fastboot ROM buldum bir siteden. Onu kurayım dedim. Kurulurken bir anda kapandı telefon. Güç tuşuna basıyorum hiçbir şekilde tepki yok. Ne download Mode'a ne recovery Mode'a girebiliyorum. Tam anlamıyla tuğla oldu telefon. Nasıl kurtarabilirim?
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Erenaslan01

Picopat
Katılım
30 Eylül 2021
Mesajlar
182
Nasıl bir donanım hocam? İnternette USB JIG diye bir alet gördüm o işe yarar mı?

Download moda girebilirsin oradan. Bu tür işlerden anlıyorsan alınıp deneyebilirsin. Seni uğraştırır bayağı bir.

Telefoncu falan kurtarabilir mi?

Garantisi falan olsa iyi olurdu da, geçmiştir. Telefonculara sorabilirsin. Onlarda yapamasalarda sana yapabileğin bir şey varsa söyleyebilirler.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

TREnesGamer

Decapat
Katılım
15 Mart 2020
Mesajlar
60
Qfil ile dene istiyorsan en son bende de eksik dosya nedeniyle hiç tepki vermiyordu ama USB'yle bilgisayara bağlayınca qfil bağlantı noktası geliyordu ordanda kurtarmıştım.
 
KS
KS
Ajan_47

Ajan_47

Decapat
Katılım
2 Eylül 2020
Mesajlar
1.754
Çözümler
15
Custom ROM u niye yüklemek istiyordunuz ki.
Aslında Custom ROM kullanıyordum zaten. Ancak bazı buglardan dolayı başka bir custom ROM'a geçmek istedim. Bunun için de TWRP kuracaktım kuramadım işte. Cihazın Stock ROM'unu beğenmiyorum işte.
Qfil ile dene istiyorsan en son bende de eksik dosya nedeniyle hiç tepki vermiyordu ama USB'yle bilgisayara bağlayınca qfil bağlantı noktası geliyordu ordanda kurtarmıştım.
Şimdi deniyorum.
Qfil ile dene istiyorsan en son bende de eksik dosya nedeniyle hiç tepki vermiyordu ama USB'yle bilgisayara bağlayınca qfil bağlantı noktası geliyordu ordanda kurtarmıştım.
Ben de bağlantı noktası gelmiyor hocam. Bilgisayar hiçbir şekilde görmüyor telefonu.
 
Son düzenleme:
Yukarı