Huawei telefon iade süreci nasıl işler?

Umut Baba

Femtopat
Katılım
11 Ağustos 2020
Mesajlar
69
İyi akşamlar herkese. Öncelikle şunu demek istiyorum Huawei telefon almayın. ABD ile Çin arayı bozunca olan bize oldu arkadaşlar. Yeni aldığım Huawei telefonun birçok uygulmayı desteklemediğini gördüm. Sebebiyse ABD ile Çin'in arayı bozmasıymış. Kendine ait bir uygulama pazarı olan Huawei telefonların Google, Play Store ve YouTube gibi uygulamaları maalesef yok. Farklı programlarla indirmek zorundasınız. Hatta işin daha üzücü yani banka uygulamarı, martı gibi sosyal uygulamalar ve birçok oyunu farklı programlar ile indirseniz bile açılmayacak. Maalesef bu tarz uygulamaları indirdiğiniz zaman telefonda Play Store yoksa açılmıyor. Play Store indiremediğiniz içinde birçok uygulama ve oyun açılmayacak. Ben de saçma sapan yazılımlarla uğraşmak istemiyorum.

Sorum şu. Bu telefonu alalı 8 gün oldu ve iade etmek istiyorum. Bu hatayı biraz geç fark ettim. Ve en önemlisi bana Huawei pazarının birçok uygulamayı desteklemediğini söylemediler. Ayıplı ürün olarak iade etmek istiyorum arkadaşlar. Ya bir çözüm bulsunlar ya da telefonu iade edeceğim. Ama kabul ederler mi? Bu ürünü yarın iade edersem 9 gün olacak. İade yapmaları mümkün mü? Sonuçta bana söylenmedi ve ben telefonun bu sıkıntısı bilsem almazdım...
 

watasitokyo

Femtopat
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
92
Hocam aldığın yere iade etmeyi dene diyeceğimde ben alacaklarını pek zannetmiyorum, benim tavsiyem letgodan, sahibindene koyup bir an önce elden çıkarman olur.
 
KS
Umut Baba

Umut Baba

Femtopat
Katılım
11 Ağustos 2020
Mesajlar
69
Hocam aldığın yere iade etmeyi dene diyeceğimde ben alacaklarını pek zannetmiyorum, benim tavsiyem letgodan, sahibindene koyup bir an önce elden çıkarman olur.
bu yaptıkları ayıp hocam, bana uygulama eksiği olduğunu söyleseler cidden almazdım.
 

Yeni konular

Yukarı