i9 12900K için ekran kartı önerisi

Bütçe
8-10k tl

Jaewyn

Hectopat
Katılım
25 Temmuz 2019
Mesajlar
2.317
Çözümler
18
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Adamın bütçesinin ala bileceği ve asıl alması gerektiği kartı önerdim. Daha darboğazın sadece ekran kartının gücünün işlemcininkinden fazla olduğunda oluşan durum olduğunu sanıyorsun gelip insanlara bir yerinden element uydurup darboğaz falan olmaz diyorsun. Utanırsında cevap vermezsin diye düşünmüştüm. Cahilin bilmediğini bilmeyeni bir ayrı oluyormuş. Allah şifa versin.

Ya kardesim butcesine gore alacagi 2 karti soyledim. Ayrica yukarıda kalkmis diyorsun ki o islemci ile ekran kartı darboğaz yapar. Element uydurduğum falan yok. Cahilin kim olduğu ortada. Sen böyle devam et.
 

Opet pompacısı

Hectopat
Katılım
6 Aralık 2020
Mesajlar
1.750
Çözümler
7
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ya kardesim butcesine gore alacagi 2 karti soyledim. Ayrica yukarıda kalkmis diyorsun ki o islemci ile ekran kartı darboğaz yapar. Element uydurduğum falan yok. Cahilin kim olduğu ortada. Sen böyle devam et.
Son kez açıklayıp hayal dünyanda seni baş başa bırakacağım . Adamın belirttiği üzere render yapıyor . Render için en önemli parça nedir ? Ekran Kartı . Yani senden öte bir sorunlu insan daha görmedim . Aynen gt1030 yakışır kral sen al 1030 .
 

Jaewyn

Hectopat
Katılım
25 Temmuz 2019
Mesajlar
2.317
Çözümler
18
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Son kez açıklayıp hayal dünyanda seni baş başa bırakacağım. Adamın belirttiği üzere render yapıyor. Render için en önemli parça nedir? Ekran kartı. Yani senden öte bir sorunlu insan daha görmedim. Aynen GT1030 yakışır kral sen al 1030.

Aynen yakışır. Yazdıklarımı bidahaki sefere 2 3 belki de 20 kere oku. Anlarsın belki bir şeyler.
 
KS
KS
E

esme4125

Decapat
Katılım
12 Mart 2020
Mesajlar
7
Arkadaşlar Tartışmayın lütfen ! Pc'yi Toplarken ekran kartı fiyatları tavandı,onu sonra halletmek istedim.Elimdeki idare ediyordu.

Rx6700 xt Benim de aklımda diğer fikirlerede açığım.Yine de teşekkürler
 

Dohc Vtec

Kilopat
Katılım
16 Ağustos 2016
Mesajlar
1.244
Makaleler
2
Çözümler
8
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
@Muhammedefe111 Adam verilen bütçeye göre ekran kartı önermiş hala 3090 yakışır diyorsun, konu sahibi bile biliyor 3090 yakışır, adam 10 bine en iyi hangi kartı alabilirim diye sormuş bi ton laf söylemişsin farkını verde 3090 alsın o zaman adam. 6700XT bu sisteme yakışmaz desen anlayacağız darboğaz diyorsun kelime oyunu yapıyorsun burda. 10 bin TL’ye varsa alternatifin söyle yoksa boş yorum kasma.
 
KS
KS
E

esme4125

Decapat
Katılım
12 Mart 2020
Mesajlar
7
6700 ile darboğaz falan yapmaz. Milleti yanlış bilgilendirmeyin.

AMD tarafında RX 6700XT var hocam bu bütçede. NVIDIA tarafında ise RTX 3060 Ti var. Benim tercihim RX 6700 XT olur.
benim aklımda da bu kart var ama nvdianın Cuda özelliği kafamı karıştırıyor.İşim Genellikle render ile bu sıra oyun pek oynamıyorum.

Pc parçaları konusun da pek bilgi sahibi değilim.Eğer yanılıyorsam düzeltin lütfen
 

Dohc Vtec

Kilopat
Katılım
16 Ağustos 2016
Mesajlar
1.244
Makaleler
2
Çözümler
8
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
@Muhammedefe111 suratında daha tüy bitmemiş burada abilerine kelime oyunu yapıyorsun. O omurgayı kendine ayarla sen önce burada şaklabanlık yapma işin gücün boş yapıp millete laf sokmaya çalışmak. Sen daha portakalda vitaminken biz e-kolay'dan internete giriyorduk oran buran çok oynamasın elinize klavye geçince artist oluyorsunuz fazla hoplama zıplatırlar.
 

FIREBREAKER

Hectopat
Katılım
26 Temmuz 2017
Mesajlar
373
Makaleler
1
Çözümler
3
Yer
Uçurumun kenarında
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Öncelikle render alacaksanız amd'ye yanaşmayın zira birçok render programı cuda çekirdekleri için optimizeli ve cuda çekirdeklerini daha verimli kullanıyor yani nvidia önereceğim 3070-3060ti altına düşmeyin mümkünse yukarıdaki arkadaş biraz bilgisiz biçimde 12900k 6700xt'ye darboğaz yapıyor demiş 12900k'nın kaldıramayacağı kart yok şuan dediğim gibi özellikle nvidia seçmeye özen gösterin.
 

TR_NightMare

Centipat
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
590
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Öncelikle render alacaksanız amd'ye yanaşmayın zira birçok render programı cuda çekirdekleri için optimizeli ve cuda çekirdeklerini daha verimli kullanıyor yani nvidia önereceğim 3070-3060ti altına düşmeyin mümkünse yukarıdaki arkadaş biraz bilgisiz biçimde 12900k 6700xt'ye darboğaz yapıyor demiş 12900k'nın kaldıramayacağı kart yok şuan dediğim gibi özellikle nvidia seçmeye özen gösterin.
Niye kimse anlamamış anlamadım gitti. Adam işlemci ekran kartına darboğaz yapar demiyor. Ekran kartı ışlemciye darboğaz yapar diyor ki haklı.
 
Yukarı