IdeaPad 5 AMD Ryzen 7 5700U 8 GB 512GB SSD 5600 TL!

jeunesturcs

Centipat
Katılım
28 Ekim 2019
Mesajlar
432
Çözümler
5
Laptopta TN panel alacağınıza simit satıp onurlu yaşayın daha iyi. Kısa sürede mutlu edecekken uzun sürede nefret ettirir. Mat TN panel bir laptopum var ve ne dizi ne film izleyesim geliyor. İşlerimi bile yaparken nefret ediyorum.
 

mori

Hectopat
Katılım
15 Mart 2017
Mesajlar
1.049
Çözümler
1
Laptopta TN panel alacağınıza simit satıp onurlu yaşayın daha iyi. Kısa sürede mutlu edecekken uzun sürede nefret ettirir. Mat TN panel bir laptopum var ve ne dizi ne film izleyesim geliyor. İşlerimi bile yaparken nefret ediyorum.

Yuh be hocam siz fazla takılıyorsunuz bence. 5 senedir normal TN panel kullanıyorum. Dizi de, film de, oyunumu da gayet güzel takılıyorum. Öyle kaçma isteği falan olmuyor. Bu arada IPS panel görmediğim için güzel geliyordur falan demeyin ablamın var. Yani aslında her şey kafamızda büyüttüklerimizden ve küçülttüklerimizden ibaret. Simit muhabbetine laf bile etmiyorum zaten. Fakir olanlar kullanmasın daha iyi der gibi neyse.
 

KONSOL

Centipat
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
787
Makaleler
1
Çözümler
3
Yuh be hocam siz fazla takılıyorsunuz bence. 5 senedir normal TN panel kullanıyorum. Dizi de, film de, oyunumu da gayet güzel takılıyorum. Öyle kaçma isteği falan olmuyor. Bu arada IPS panel görmediğim için güzel geliyordur falan demeyin ablamın var. Yani aslında her şey kafamızda büyüttüklerimizden ve küçülttüklerimizden ibaret. Simit muhabbetine laf bile etmiyorum zaten. Fakir olanlar kullanmasın daha iyi der gibi neyse.
Biraz abartmış ama bence de IPS bariz şekilde iyi TN panelden. Birçok TN, VA, IPS panel kullandım. Film izlerken ve hikayeli oyunlarda ciddi farkediyor. TN'nin yüzüne bakasım gelmiyor şu an.
 

jeunesturcs

Centipat
Katılım
28 Ekim 2019
Mesajlar
432
Çözümler
5
Yuh be hocam siz fazla takılıyorsunuz bence. 5 senedir normal TN panel kullanıyorum. Dizi de, film de, oyunumu da gayet güzel takılıyorum. Öyle kaçma isteği falan olmuyor. Bu arada IPS panel görmediğim için güzel geliyordur falan demeyin ablamın var. Yani aslında her şey kafamızda büyüttüklerimizden ve küçülttüklerimizden ibaret. Simit muhabbetine laf bile etmiyorum zaten. Fakir olanlar kullanmasın daha iyi der gibi neyse.
Mübalağa yaptığımı fark etmediniz sanırım. Birden çok monitör ve bilgisayar kullanıyorum ve bundan önce yıllarca TN panel bir laptop kullandım. sRGB değeri yüksek monitörlere geçtikten sonra nelerden feragat ettiğimi fark ettim. Diziler, filmler sadece vakit öldürmek için çekilen yapımlar değillerdir (meta Hollywood film ve dizilerini kastetmiyorum). Bir sanatçı ve yönetmen için renkler önemli bir yer tutar ve sahneyi temalaştırır. Bu nedenle gördüğümüz şeyin önemi çok büyük. Bugün önemsemediğimiz ekran kalitesi aslında bizim hayat kalitemiz açısından büyük bir önem taşımakta. Bu nedenle bir bilgisayar alırken en azından doygun renkler ve IPS panel olmasına dikkat etmekte fayda var. Farklı panelleri kullandıktan sonra TN panele geçmek işkence gibi geliyor. Bu arada simit sat onurlu yaşa muhabbetini anladığınız inanamadım. Fakirliğin tam tersi yönünde bir ironiydi ama neyse...
Bu laptop IPS panel.
HB ya da satıcılar bilgileri çoğunlukla yanlış giriliyor ki model numarası bile girilmemiş. Bu laptopun IPS ve TN olarak farklı versiyonları var. Aynı bilgisayar Mediamarkt'ta TN panel olarak gözükmekte. LENOVO 82LM006CTX IdeaPad 5/Ryzen 7-5700U/ 8GB RAM / 512GB SSD/ 14"Full-HD/Win10 Laptop Platin Grisi
 
Yukarı