İlk korku oyunu projem: Buddy

sasi

Picopat
Katılım
31 Ekim 2021
Mesajlar
588
Çözümler
2
Bilgisayarımda inmiş fotoğrafların arasından seçerek eklemiştim. Diğer tablolara bakarsanız zaten saçma fotoğraflar var :D onlarla oyunu tam versiyonunu yayınlarken ilgileneceğim. Oyuna bir yapay zeka eklersem onun fotoğraflarını koymayı düşünüyorum. Hatırlattığınız için teşekkürler.

Prototip olduğu için açık alana bıraktım. Wooden Keys'i alamaman garip. Sorun muhtemelen çözünürlük ile alakalıdır. Oyunda çoğu şeyi 1080 piksele göre ayarladım.

Bence daha ilginç korku verici şu klasik bildiğimiz insan fotoları koyup daha iyi bir atmosfer sağlayabilirsiniz mesela phasmobia da bir fotoğraf ya uzaktan bakınca yaratık gibi gözüküyordu yakınlaşınca kız gözüküyordu oynayanlar anlar ne demek istediğimi.
 

EmirhanTR

Centipat
Katılım
20 Şubat 2021
Mesajlar
360
Çözümler
2
Ben havada duran şeyi wooden keys sanmıştım oysaki yerde duruyormuş.
 

Dosya Ekleri

  • Ekran Görüntüsü (12).png
    Ekran Görüntüsü (12).png
    1,2 MB · Görüntüleme: 14

JohnConstantine

Kilopat
Katılım
19 Kasım 2016
Mesajlar
3.569
Makaleler
3
Çözümler
40
Yer
Jerusalem
Hızlıca bi' baktım ve tavsiyelerim şöyle olacaktır:

1. Anahtar havada uçuyor ve erişilemiyor.
1660831016993.png


2. Kitaplar farklı ve dağınık olsa süper olur, hatta raf böyle duvara doğru düşmüş gibi görünsün daha bi harabe olsun yani.
1660831063406.png


3. Şöyle bi' kıyaslayınca karakterimiz 1.50 boyunda Pelinsu sanırım :D
1660831210312.png


4. Tablolarda uzun adam fotoğrafı beklerdim, malum daha korkutucu.
1660831294912.png


5. Açılmayan dolapların üst kısmı modellenmemiş.
1660831330812.png


6. O bardağı SpiderMan mı koydu oraya?
1660831354041.png


İlk projeniz olduğunu biliyorum. İyi bir çalışma, geliştirilebilir, tebrik ediyorum. Diğer olması gereken şeyler;

  • Ürpertici klasik arka plan müziği eklenebilir.
  • Ayak sesi çok fazla ve rahatsız edici.
  • Aydınlatma için karakterimizin kullanabileceği bir el feneri fena olmaz, zaman zaman bozulanlardan hani.
 
KS
KS
saphary

saphary

Hectopat
Katılım
2 Eylül 2019
Mesajlar
4.208
Makaleler
5
Çözümler
12
3. Şöyle bi' kıyaslayınca karakterimiz 1.50 boyunda Pelinsu sanırım :D
Hocam emin olun başlarda uzun adamdan daha uzunduk. Sonra "Reach" denen ve diğer objelerle erişime geçmemizi sağlayan görünmez küp sorun yaratmaya başladı. Ya Slenderman gibi kollarımız olacaktı yada Pelinsu olacaktık. İkinci daha mantıklı geldi :)

5. Açılmayan dolapların üst kısmı modellenmemiş.
Orası aslında modelli lakin Blender bir tür Mesh problemi yaratıyor ve Unity üzerinde o kısım gözükmüyor. Ana kapının oradaki dolap çok sırıttığı düzelttim ama diğerleri eski haline duruyor.

6. O bardağı SpiderMan mı koydu oraya?
Maalesef :D

1. Anahtar havada uçuyor ve erişilemiyor.
Bazıları bu abiyi Wooden Key sanıyor ama kendisi aslında Main Key. Kendisi sadece görünüşte duruyor. Sildiğimi sanıyordum ama unutmuş olmalıyım. Wooden Key'i arıyorsanız kendisi ana kapının hemen önünde yerde duruyor. Parıltı efekti eklemediğim için zor bulabilirsiniz.
 
Yukarı