İlk oyunum olan The External Guys yayınlandı

Hayırlı olsun efendim. Bize de oynamak düşer :D. İndiriyorum biraz oynayıp fikrimi yazacağım :). Türkçe dil desteği var mı peki?

Ne yazık ki sadece İngilizce, demo bir proje gibi olduğu için başka bir dil eklemedim.
Yolun açık olsun. Ilk işine göre gayet iyi.
Teşekkürler.
Oyunun videosunu izledim. Grafikler muhteşem😉. Sistem gereksinimleri nasıldır?

Sistem gereksinimlerini söylemek zor, ama benim oyunu yaptığım sistemimde i3-9100F işlemci, ve RX 580 ekran kartı var.
Hocam oyunda eksik bulduğum birkaç eksik var bu hataları düzeltirsen oyununun çok daha iyi olacağını düşünüyorum.
Eksikler (kişisel görüştür):
1-) oyunun ara yüzünde dolaşırken butonlara basınca çıkan ses efekti sıradan ve çok ses çıkarıyor. Bu efekt yerine daha yumuşak bir efekt seçebilirsiniz.

2-) oyundaki ana karakter (alex) iskeletlerin vuruşlarını dochladıktan sonra iskeletlerin normal haline gelmesi çok uzun sürüyor. Bence iskeletler hasar aldıktan sonra veya vuruşları boşa gittikten sonra eski haline gelmesi hızlı olsun.

3-) vuruş animasyonları ve efektleri biraz daha geliştirebilirsin. Karakter vuruşu daha tok olsun yani iskeletlere vurduğumuz anlaşılsın ve bize verdiği o hissiyat daha da artabilir.

4-) karakterin büyüklüğüne ve hızına bakarsak map karakterin yanında çok küçük ve işlevsiz kalıyor. Ayrıca etkileşime geçebileceğimiz objeler olursa çok daha oynanışlı olur.

5-) karakterin canı azaldığını şahsen hissedemedim sol üstteki health barına baktığımda anladım. Karakterin canı azaldığında acı çıkarma sesleri ve ekrana kan efekti gelirse daha iyi olur.

6-) oyuna birkaç tane daha saldırı ve savunma aleti gelirse çok daha iyi olur. Örneğin; yay, kalkan, balta ve ateşle barutu bir araya getirince patlayan el bombaları veya tuzak şeklinde mayınlar olabilir.

7-) Rick karakteri mapte dolaşırken ayakları yere değmiyor ve sanki havada yürüyormuş gibi hissettiriyor. Karakter yürüdüğünde veya koştuğunda hissedilsin ve yürüyünce ya da koştuğunda farklı sesler çıkarsa daha oynanışlı olur.

:cool: karakterlerin bastığı zemine göre efekt koyabilirsin. Örneğin; karakter çimene bastığında çimen efekti, taşın üzerinde yürüdüğünde taş sesi koyabilirsin.

9-) ortam sesleri de bana yetersiz geldi. Örneğin oyunda lav akıtan nehirin yanına gittiğinde lav sesi, suyun yanına gittiğinde su sesi çıkarsa harika olur.

10-) her iki karakter de zemindeki çıkık taşların üzerinde geldiğinde biraz duraksıyor ve taşlar karakterleri Z ekseninde 1 birim yukarı taşıyor.

11-) iskeletler birbirlerine çarptığında çok duraksıyor yani karakterlere vurmak yerine onları bir araya getirsek de birbirlerine çarpıp duraksamadan bize saldıramıyorlar.

12-) oyun içinde iskelet haricinde birkaç yaratık daha ekleyebilirsiniz. Ayrıca bölüm sonu canavarları da gelse harika olur.

Şimdilik diyeceklerim bu kadar. Bulduğum eksiklerde büyük eksikler ve küçük detaylar da mevcuttur ayrıca bu eksikler birkaç günde olacak işler değildir ve uzun zamanlar sonucunda düzeltilir ve geliştirilir.

Not: Ayrıca YouTube'da "AT0m" kanalını takip ederek onun da üzerinde çalıştığı projelere bakarak birkaç örnek alabilirsiniz.

Oyuna notum: 6.5/10.
Bu oyunun bağımsız olmasını ve bir kişi tarafından yapıldığını ayrıca en önemlisi üç ayda yapıldığını hesaba da katmamız gerektir.

Ayak sesi var aslında, fakat sesini biraz fazla kıstım sonradan, biraz fazla rahatsız edici oluyor diye bu arada tavsiyelerinizi kaydediyorum.
 
Son düzenleme:
Ne yazık ki sadece İngilizce, demo bir proje gibi olduğu için başka bir dil eklemedim.

Teşekkürler.


Sistem gereksinimlerini söylemek zor, ama benim oyunu yaptığım sistemimde i3-9100F işlemci, ve RX 580 ekran kartı var.


Ayak sesi var aslında, fakat sesini biraz fazla kıstım sonradan, biraz fazla rahatsız edici oluyor diye bu arada tavsiyelerinizi kaydediyorum.
Sanırım yazan olmamış, şöyle bir açıkta var oyunda. Boşluğa düşünce ölmüyorsunuz sonsuz bir boşluğa düşermiş gibi. En sonunda oyun donuyor. Bu açığı da kapatabilirsiniz :).
 

Geri
Yukarı