Intel HD 4000 kurulumu

Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
136
Çözümler
1
Arkadaşlar bilgisayarıma Intel HD 4000 kurmak istedim ve aygıt yöneticisine girip görüntü bağdaştırıcıma girdim (Intel HD 3000 şu anki) oradan (1)Sürücü güncelleştir.
(2)Bilgisayarımdaki sürücülere göz at (3)"alt klasörlerle birlikte" butonunu aktif edip bilgisayarımdaki kullanılabilir sürücülerin bir listesinden seçmeme izin vere baktıktan sonra "uyumlu donanımları göster" butonunun tickini kaldırdığım zaman Intel HD 4000'e bastığım zaman uyarı alıyorum ve eğer uyumlu değilse ekranın siyah olması veya buna benzer sıkıntıların olabileceğini söylüyor.

Sorum: Intel HD 4000'e yükseltsem şu an, bilgisayar siyah ekran alırsa, bir daha düzelir mi? Veya bir problem olur mu?

İstediğiniz bilgiler varsa söyleyin yazayım.
 

doppelganger

Decapat
Katılım
21 Kasım 2018
Mesajlar
569
Arkadaşlar bilgisayarıma Intel HD 4000 kurmak istedim ve aygıt yöneticisine girip görüntü bağdaştırıcıma girdim (Intel HD 3000 şu anki) oradan (1)Sürücü güncelleştir.
(2)Bilgisayarımdaki sürücülere göz at (3)"alt klasörlerle birlikte" butonunu aktif edip bilgisayarımdaki kullanılabilir sürücülerin bir listesinden seçmeme izin vere baktıktan sonra "uyumlu donanımları göster" butonunun tickini kaldırdığım zaman Intel HD 4000'e bastığım zaman uyarı alıyorum ve eğer uyumlu değilse ekranın siyah olması veya buna benzer sıkıntıların olabileceğini söylüyor.

Sorum: Intel HD 4000'e yükseltsem şu an, bilgisayar siyah ekran alırsa, bir daha düzelir mi? Veya bir problem olur mu?

İstediğiniz bilgiler varsa söyleyin yazayım.
Şu ankinin Intel HD Graphics 3000 olduğunu söylemişsin. Bu yükseltilebilir bir şey değildir yani tek yapabileceğin Intel HD Graphics 3000 in en güncel sürücüsünü yüklemek olur.
 

Yamete Kudasai

Hectopat
Katılım
26 Eylül 2019
Mesajlar
4.167
Makaleler
4
Çözümler
47
Böyle bir şeyi ilk defa duyuyorum. 3000 veya 4000 olması işlemcine bağlı yani 4000'e geçmek için yeni işlemci alman lazım bu da çok saçma olur. Eğer gerçekten böyle bir şey varsa ve sorun olacağını düşünüyorsan yapmadan önce Sistem Geri Yükleme Noktası oluşturmalısın. Herhangi bir problemde geri dönebilirsin. Gerçi sorun olacağını sanmam, en fazla siyah ekran gelir ve bilgisayar kendini tekrardan başlatır.
 
KS
A
Katılım
25 Mart 2021
Mesajlar
136
Çözümler
1
Ekran kartı öyle kolay kurulan bir şey değil. Sizde dahili ekran kartı var. İşlemcinizi daha iyi bir modele yükseltmeniz gerekiyor.
Bende seninle aynı görüşteyim, ama yaparsam sıkıntı olur mu? Sistemle alakalı bir bilgi lazımsa atayım.
Hocam ben yanlış yazmışım kusura bakma siyah ekranda kalir hocam hatta açılmayabilir Windows. Format gerekli.
50 TL (FORMAT PARASI) Riskine girmeye değer mi? Sonuçta işin sonunda oyun indirme ve FPS artışı var.
 

ClipHoRR

Centipat
Katılım
17 Kasım 2020
Mesajlar
1.669
Makaleler
7
Çözümler
17
Yer
Arch Linux XFCE
Yukarı