iPhone 7 2021 yılında kullanıcı deneyimlerim

HaciOsman

Kilopat
Katılım
8 Nisan 2014
Mesajlar
3.132
Çözümler
41
Yer
Andromeda Galaksi
Valla hocam gelse bile zorda kalmadıkça yapmam onu çünkü güncel sürüm her zaman iyidir. Ben şahsen size de IOS 11'i önermiyorum en sorunlu IOS sürümüdür bana göre. IOS 12'den sonrası güzel. IOS 13 ile koyu mod IOS 14 ile widgetlar gibi birçok yenilik de geliyor . IOS 15'i de alacağız sürpriz olursa belki 16'yı da alırız ama zor. Bakalım 15'de neler olacak :)
Eğer Jaibreaksiz kullanırım diyorsanız güncellemenizi öneririm.
Jailbreaksiz kullanamıyorum hocam :) Dedikleriniz widgetlerin hepsi bende var.İos 11 den beri :)
 
KS
KS
K

KİNGSEMİH

Centipat
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
861
Makaleler
1
Pek bir şey gelmez. Tek küçük ihtimal cihaz uygulamalarına (mesajlar, fotoğraf) şifre koyma gelirse gelir.

Benim isteğim IOS'i eski dizaynına veya benzerine geri çevirsinler. Uygulamaların görseli vs iOS 7-8-9 gibilerinde daha güzeldi. Ayrıca kilit ekranı da eskiden "kilidi açmak için kaydırın " derdi. Bana göre daha iyiydi. iOS 14 de müzik uygulaması eski görünümüne kavuştu umarım diğerleri de kavuşur.
 

Srtl

Centipat
Katılım
30 Haziran 2020
Mesajlar
909
Makaleler
1
Çözümler
1
Benim isteğim IOS'i eski dizaynına veya benzerine geri çevirsinler. Uygulamaların görseli vs iOS 7-8-9 gibilerinde daha güzeldi. Ayrıca kilit ekranı da eskiden "kilidi açmak için kaydırın " derdi. Bana göre daha iyiydi. iOS 14 de müzik uygulaması eski görünümüne kavuştu umarım diğerleri de kavuşur.

(Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın) Hocam benim bütçem 2000TL maksimum (telefon için). İkinci el alacağım mecbur, bu fiyatlara sıfır telefonlar epey kötü maalesef. İkinci elde ne önerirsiniz acaba? Android veya iOS. iPhone 7 sizce hala alınır mı? %100 pil sağlığında 1 saat oyun, 2-3 saat YouTube, 3-4 saat sosyal medya da günü kurtarır mı? Değerli cevabınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.
 
KS
KS
K

KİNGSEMİH

Centipat
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
861
Makaleler
1
(Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın) Hocam benim bütçem 2000TL maksimum (telefon için). İkinci el alacağım mecbur, bu fiyatlara sıfır telefonlar epey kötü maalesef. İkinci elde ne önerirsiniz acaba? Android veya iOS. iPhone 7 sizce hala alınır mı? %100 pil sağlığında 1 saat oyun, 2-3 saat YouTube, 3-4 saat sosyal medya da günü kurtarır mı? Değerli cevabınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

Hortlat hocam ne olacak :)
iPhone 7 iOS 15'te iyi şu anlık. Sanırım ocak ayındaki konuma bakmışsınız beğenmişsiniz teşekkür ederim öncelikle. Dediklerim aynen geçerli hala daha. Güncelleme olarak da iOS 16'yı da %98 alacak gibi malum 6S bile iOS 15'i aldı. Hani bunu neden söylüyorum eğer 7 alırsan bilesin ki daha 2023 sonlarına kadar iş görür en az güvenlik, yazılım vs o konularda.

Gelelim alınır mı?
1- Temiz, işlem görmemiş her şeyi çalışır durumda olursa (ki 2000TL bandında temiz 2. el bulursun ) o zaman alınır bence.

Samsung Galaxy M12 modeline çıkabilirsen eğer daha güzel olur. 2300TL falan gördüm yanlış olmasın sıfır 24 ay garantili mis gibi :) Ya da A02 gibi modeller de olur hem güncel tasarımdalar ekran, kamera olarak da en az iPhone 7 kadar mutlu ederler bana göre ama hiç kullanmadım inanın ondan dolayı eğer çok şikayet eden varsa (kullanıcı yorumlarını okuyun ) bence yine 7 alın.

Benim gibi küçük seviyorsanız da güzel bir tercih olur IP7
(Konuyu hortlatıyorum kusura bakmayın) Hocam benim bütçem 2000TL maksimum (telefon için). İkinci el alacağım mecbur, bu fiyatlara sıfır telefonlar epey kötü maalesef. İkinci elde ne önerirsiniz acaba? Android veya iOS. iPhone 7 sizce hala alınır mı? %100 pil sağlığında 1 saat oyun, 2-3 saat YouTube, 3-4 saat sosyal medya da günü kurtarır mı? Değerli cevabınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler.

O dediğiniz sürelerde günü kurtarmaz hatta 2. ye ful şarj ettiğiniz halde yine bitebilir :)
 

Srtl

Centipat
Katılım
30 Haziran 2020
Mesajlar
909
Makaleler
1
Çözümler
1
Hortlat hocam ne olacak :)
iPhone 7 iOS 15'te iyi şu anlık. Sanırım ocak ayındaki konuma bakmışsınız beğenmişsiniz teşekkür ederim öncelikle. Dediklerim aynen geçerli hala daha. Güncelleme olarak da iOS 16'yı da %98 alacak gibi malum 6S bile iOS 15'i aldı. Hani bunu neden söylüyorum eğer 7 alırsan bilesin ki daha 2023 sonlarına kadar iş görür en az güvenlik, yazılım vs o konularda.

Gelelim alınır mı?
1- Temiz, işlem görmemiş her şeyi çalışır durumda olursa (ki 2000TL bandında temiz 2. el bulursun ) o zaman alınır bence.

Samsung Galaxy M12 modeline çıkabilirsen eğer daha güzel olur. 2300TL falan gördüm yanlış olmasın sıfır 24 ay garantili mis gibi :) Ya da A02 gibi modeller de olur hem güncel tasarımdalar ekran, kamera olarak da en az iPhone 7 kadar mutlu ederler bana göre ama hiç kullanmadım inanın ondan dolayı eğer çok şikayet eden varsa (kullanıcı yorumlarını okuyun ) bence yine 7 alın.

Benim gibi küçük seviyorsanız da güzel bir tercih olur IP7


O dediğiniz sürelerde günü kurtarmaz hatta 2. ye ful şarj ettiğiniz halde yine bitebilir :)
Peki çok teşekkür ederim hocam 🙂
 
KS
KS
K

KİNGSEMİH

Centipat
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
861
Makaleler
1
Hocam iOS 15'ten memnun musunuz? Performans kaybı pili hızlı bitirme gibi sorunlar yaşıyor musunuz?

Hocam genel olarak memnunum. Yani pil anlamında gözle görülür bir azalma artma göremedim sanki aynı gidiyor. Fakat daha iOS 15 yeni olduğu için midir bilemiyorum ama Wi-Fi açıkken ayarlarda menü listesinde "kapalı" yazıyor. Karşılaştığım tek hata bu. 2-3 güncellemedir çözülmedi.
 
Yukarı