Kan Gölü Fabrikası Oyununu Geliştireceğim

Aynen ama fabrika o kısımlarda değil. :D
Tek bir mekanda bir kişi ne kadar fazla vakit geçirebilir en fazla? Paris gibi bir şehre oyun yapıyorsun, en önemli detaylarını değil de fabrikayı ön plana koyuyorsun. E abi Paris ne alaka o zaman, Zonguldak verelim sana? Yozgat da olur.
 
Tek bir mekanda bir kişi ne kadar fazla vakit geçirebilir en fazla? Paris gibi bir şehre oyun yapıyorsun, en önemli detaylarını değil de fabrikayı ön plana koyuyorsun. E abi Paris ne alaka o zaman, Zonguldak verelim sana?
Hmm... Anladım, Paris'te geçmesi için bazı noktalar koyacağım.
 
Aynen ama fabrika o kısımlarda değil. :D
Yüz milyonlarca insanın görmüş olduğu bir şehirde geçen oyunda bence fabrikanın kuruluş hikayesini ve yerini değiştirebilirsin. Yoksa hikayenin Paris'te geçmesinin bir anlamı yok, X ülkesinde Z şehri desen de fark etmez. Paris'in sembollerinin içine katılmadığı Paris'te geçen bir hikayeli oyun oynasam "so what" derim. Mesela AC serisinin o sembol olmuş yerleri katmadığı bir hikaye ya da mekanda yapılmış olduğunu düşün, tamamen boş bir Unity, AC 2 & Brotherhood görürdük.
 
Yüz milyonlarca insanın görmüş olduğu bir şehirde geçen oyunda bence fabrikanın kuruluş hikayesini değiştirebilirsin. Yoksa hikayenin Paris'te geçmesinin bir anlamı yok, X ülkesinde Z şehri desen de fark etmez. Paris'in sembollerinin içine katılmadığı bir hikayeli oyun oynasam "so what" derim. Mesela AC serisinin o sembol olmuş yerleri katmadığı bir hikaye ya da mekanda yapılmış olduğunu düşün, tamamen boş bir Unity, AC 2 & Brotherhood görürdük.

Önerin çok hoştu.
 
Mekan tasarımlarına ve mekanların hikaye örgüsüne daha fazla zaman ayırman gerekecek, 2 ayda olacak iş değil bunlar ama bunlar olmazsa hikayenin hangi şehirde geçtiği de kimsenin umrunda olmaz. İnsanların kendisini bağdaştıramayacağı mekanlarda oynamak da pek ilgi çekici olmaz. Oyun yazı tabanlı da olsa mekan tasarımlarına dikkat etmeni öneririm oynayacak biri olarak.

Aceleye getirme, bırak o süreç ayları bulsun. İşin sonunda düzgün bir şey çıkarırsan insanlar hakkını veriyor.
 
Mekan tasarımlarına ve mekanların hikaye örgüsüne daha fazla zaman ayırman gerekecek, 2 ayda olacak iş değil bunlar ama bunlar olmazsa hikayenin hangi şehirde geçtiği de kimsenin umrunda olmaz. İnsanların kendisini bağdaştıramayacağı mekanlarda oynamak da pek ilgi çekici olmaz. Oyun yazı tabanlı da olsa mekan tasarımlarına dikkat etmeni öneririm oynayacak biri olarak.

Aceleye getirme, bırak o süreç ayları bulsun. İşin sonunda düzgün bir şey çıkarırsan insanlar hakkını veriyor.

Tamam o zaman, acele etmeyelim. <3 ^^

Bunu yapmayın. 2005'de değil, 2020'de yaşıyoruz.

Kaça kaç önerirsin?
 
O değerler her ortamda iyi midir?
3840x2160 yaparsanız şimdiki her cihazda güzelce çalışır, ama size tüm çözünürlüklere destek vermenizi öneririm. Örneğin karakter 4K çözünürlükte 800x200 yer kaplıyorsa, karakterin bir de 400x100 çözünürlüklü texture dosyasını da yapın onu da 1920x1080 çözünürlükte kullansın. Aynısını 2560x1440, 1366x768, 1280x720 gibi çözünürlüklere de uyarlayabilirsiniz.
 

Geri
Yukarı