Kasam iyi toplanmış mı ?

P

Proppy

Ziyaretçi
İyi akşamlar forum üyeleri. Vatan bilgisayarda toplattığım kasamı aldım ve içini açıp baktım pek iç açıcı gelmedi. Kablolar ortada duruyor ve bir tanıdığım işlemci fanının yönünün yanlış olduğunu o fanın ekran kartını ısıtacağını söyledi. Sizce de öyle mi ? ;

 

NirvanA1

Kilopat
Katılım
9 Eylül 2012
Mesajlar
1.409
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
306
İyi toplanmamış ve sürücü yuvaları alınmış yanlış anlamadıysam. Kasayı tanıyamadım ama.
 

Aykut Tosun

Kilopat
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
1.176
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
349
Yer
Denizli / Merkez
O kasanın sürücü yuvaları o şekilde diye biliyorum. Gelişi güzel toplamışlar. Kabloları arkadan götürmeni tavsiye ederim. Boşunamı yapmışlar o kablo yerlerini. :D Hele o işlemci güç kablosu. Topraklı ama kestirme yoldan gitmiş gibi. :D
 
KS
P

Proppy

Ziyaretçi
O kasanın sürücü yuvaları o şekilde diye biliyorum. Gelişi güzel toplamışlar. Kabloları arkadan götürmeni tavsiye ederim. Boşunamı yapmışlar o kablo yerlerini. :D Hele o işlemci güç kablosu. Topraklı ama kestirme yoldan gitmiş gibi. :D
Vallahi ne yapacağım bilmiyorum orada toplattığıma pişman oldum.Pek de anlamam bu işlerden nasıl arkaya atacağım o kabloları :(
 

Aykut Tosun

Kilopat
Katılım
22 Ocak 2013
Mesajlar
1.176
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
349
Yer
Denizli / Merkez


Burada bak nasıl toplamışlar. :D

Recep abinin topladığı sistem videolarını izleyebilirsin. Basit işlem. :D


26:00 dan itibaren izleyebilirsin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
P

Proppy

Ziyaretçi


Burada bak nasıl toplamışlar. :D

Recep abinin topladığı sistem videolarını izleyebilirsin. Basit işlem. :D


26:00 dan itibaren izleyebilirsin.
Yanlış bir şey yaparım ürünler garantiden çıkar diye korkuyorum.Kasanın yan kapağını bile zor açtım.Yapacak bir şey yok böyle kullanacağım sanırım :(
 
Son düzenleyen: Moderatör:

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
2.569
mevsres'e bakın ve örnek alın kasa nasıl toplanır diye. :D

 

hamza abi

Hectopat
Katılım
24 Haziran 2013
Mesajlar
130
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
16
Yanlış bir şey yaparım ürünler garantiden çıkar diye korkuyorum.Kasanın yan kapağını bile zor açtım.Yapacak bir şey yok böyle kullanacağım sanırım :(
Elini korkak alıştırma hocam, halledersin bu işi, altı üstü iki tane kabloyu arka taraftan dolaştıracaksın, sonunu düşünen kahraman olamaz !! :neo:
 

deeptech

Hectopat
Katılım
5 Mayıs 2013
Mesajlar
642
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
121
Kasayı berbat toplamışlar. Ayrıca o Psu fanı neden üst kısma bakıyor anlayamadım. Psu ile gelen modelden aldınız büyük ihtimal fakat Corsair Psu'yu o şekilde monte etmez diye düşünüyorum, alta bakması gerekli. Vatanda ki dehalar acaba öyle olmaz deyip psu'nun yönünümü değiştirdiler diye düşünüyorum :) Aynı kasadan bende kullanıyorum aldığımda aşağıya doğru bakıyordu psu fanı doğrusuda o kasanın altında psu'ya özel toz filtresi var. Bütün kasalarda böyle zaten fan alta bakmayacaktı madem toz filtresinin amacı ne ?
İşlemci fanı da yanlış yöne bakıyor yukarıya bakması lazım böyle işlemcinin sıcak havasını ekran kartına verecek, çok büyük sıcaklık yükselmeleri olmaz fakat etkiler.



Bu benim kasamın içi.
 
Yukarı