Kedinin mırlayıp sahibine dokunması ne anlama geliyor?

CHRİS W4LKER

Decipat
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
2.093
Çözümler
8
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi bir sorun var. Kedim arada sırada çenesini bile oynatmadan bir mırıldama mıdır guruldama mıdır bilemedim, değişik bir ses çıkartıyor. Ve yanıma yavaşça yaklaşıp bana dokunuyor. Önüme uzanıyor falan. Bazen "Bir sıkıntısı olduğunu mu söylemeye çalışıyor?" diyerek endişeleniyorum. Sizce neden böyle yapıyor olabilir?
 

ÜlkerÇikolata

Picopat
Katılım
27 Haziran 2022
Mesajlar
983
Çözümler
5
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi bir sorun var. Kedim arada sırada çenesini bile oynatmadan bir mırıldama mıdır guruldama mıdır bilemedim, değişik bir ses çıkartıyor. Ve yanıma yavaşça yaklaşıp bana dokunuyor. Önüme uzanıyor falan. Bazen "Bir sıkıntısı olduğunu mu söylemeye çalışıyor?" diyerek endişeleniyorum. Sizce neden böyle yapıyor olabilir?
Eğlenmek istiyor onla oyna ve ilgilen.
 

penguerde

Hectopat
Katılım
9 Haziran 2019
Mesajlar
164
Çözümler
1
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi bir sorun var. Kedim arada sırada çenesini bile oynatmadan bir mırıldama mıdır guruldama mıdır bilemedim, değişik bir ses çıkartıyor. Ve yanıma yavaşça yaklaşıp bana dokunuyor. Önüme uzanıyor falan. Bazen "Bir sıkıntısı olduğunu mu söylemeye çalışıyor?" diyerek endişeleniyorum. Sizce neden böyle yapıyor olabilir?
Kediler çoğunlukla deneyimlerime göre bir sıkıntıları oldukları zaman hızlı hareketlerle kendilerini belli ediyorlar. Bu yaptığı hareket ise size sevgisini belli etmek için. Bence meraklanmanıza gerek yok.
 
KS
KS
CHRİS W4LKER

CHRİS W4LKER

Decipat
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
2.093
Çözümler
8
Seni sevdiği için.
Emin misiniz acaba hocam? Bana sanki bir sorunu varmış gibi geldi. Her yerini kontrol ettim bir yarası falan yok. Yani canı istese koşup zıplıyor oyun oynuyor. Ama bazen böyle yapınca cidden istemsizce bir korkuyorum ne oluyor falan diye.

Eğlenmek istiyor onla oyna ve ilgilen.
Çoğunlukla ilgileniyorum zaten hocam. Böyle yapmadığı zamanlarda seviyorum okşuyorum, öpüyorum. Küçük bir top var, onunla oynatıyorum. Ama böyle yapınca endişeleniyorum.

Kediler çoğunlukla deneyimlerime göre bir sıkıntıları oldukları zaman hızlı hareketlerle kendilerini belli ediyorlar. Bu yaptığı hareket ise size sevgisini belli etmek için. Bence meraklanmanıza gerek yok.
Gerçekten sizin dediğiniz gibidir inşallah. Bundan sonra böyle yaptığı zaman işimi bırakıp onunla ilgilenirim hep. Ama önce bir @LOTR Manyağı hocamıza da danışmak istiyorum.
 

penguerde

Hectopat
Katılım
9 Haziran 2019
Mesajlar
164
Çözümler
1
Emin misiniz acaba hocam? Bana sanki bir sorunu varmış gibi geldi. Her yerini kontrol ettim bir yarası falan yok. Yani canı istese koşup zıplıyor oyun oynuyor. Ama bazen böyle yapınca cidden istemsizce bir korkuyorum ne oluyor falan diye.


Çoğunlukla ilgileniyorum zaten hocam. Böyle yapmadığı zamanlarda seviyorum okşuyorum, öpüyorum. Küçük bir top var, onunla oynatıyorum. Ama böyle yapınca endişeleniyorum.


Gerçekten sizin dediğiniz gibidir inşallah. Bundan sonra böyle yaptığı zaman işimi bırakıp onunla ilgilenirim hep. Ama önce bir @LOTR Manyağı hocamıza danışmak istiyorum.
Eğer içinizde yine de bir şüphe varsa veterinere periyodik bakımını yaptırabilirsiniz.
 
KS
KS
CHRİS W4LKER

CHRİS W4LKER

Decipat
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
2.093
Çözümler
8
Eğer içinizde yine de bir şüphe varsa veterinere periyodik bakımını yaptırabilirsiniz.
Ya aslında bir sıkıntısı yok kedinin. Ama çıkardığı ses beni korkutuyor. İçine cin kaçmış gibi sanki. Zaten iç ve dış parazit aşısı yaptırmak için gelecek cumartesi gideceğiz veterinere. Bir sorarız baktırırız.
 

Savia

Kilopat
Katılım
14 Nisan 2015
Mesajlar
3.045
Makaleler
1
Çözümler
10
Mutludur, sevilmek istiyordur. Sıkıntısı olduğunda başka yollarla belli eder genelde. Yine kafanızda soru işareti kalıyorsa götürün bir veterinere, tetkikleri yapsınlar. İçiniz de rahat olur.
 
KS
KS
CHRİS W4LKER

CHRİS W4LKER

Decipat
Katılım
5 Mayıs 2021
Mesajlar
2.093
Çözümler
8
Mutludur, sevilmek istiyordur. Sıkıntısı olduğunda başka yollarla belli eder genelde. Yine kafanızda soru işareti kalıyorsa götürün bir veterinere, tetkikleri yapsınlar. İçiniz de rahat olur.
İnşallah dediğiniz gibi çıkar hocam. Dediğim gibi cumartesi günü aşısını yaptırmaya götürmüşken bir muayene ettireceğiz. Allah korusun ona bir şey olursa acısı dinmez.
 

Yeni konular

Yukarı