Kızların her konudan egosunu tatmin etmesi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

yemirbo

Decipat
Katılım
1 Aralık 2020
Mesajlar
3.957
Çözümler
13
Yer
Riot Games
Bunu her gün yaşıyorum ve görüyorum. Ve düşünüyorum da. Forumda birkaç kız var. Ve bilindiği üzere forumda çok sevgili konusu açıyor. Forumdaki kızların, bu konuları görünce egolarının tatmin olduğunu düşünüyorum. Ve bu cidden sinir bozucu. Akıllarınca "oo erkekler kız peşinde kardeşim" kafalarına giriyorlar. Ve bu çok saçma. Ki tek örnek forumdaki sevgili konuları değil. Genel hayatta bir şey olsa, birçoğu hemen egosunu tatmin etme peşinde. Birçoğu, öyle olmadığını söylese de, içten içe öyle.

Ben de zamanında tam sevgili sayılmıyor ama konular açtım. Ve forumdan sevgili konuları bence yasaklanmalı. Yasaklanacaksa, ben ceza almaya razıyım.

Ne düşünüyorsunuz?
 
Son düzenleme:

ırmakovski

Picopat
Katılım
3 Ekim 2021
Mesajlar
591
Çözümler
4
Yer
İstanbul
Bunu her gün yaşıyorum ve görüyorum. Ve düşünüyorum da. Forumda birkaç kız var. Ve bilindiği üzere forumda çok sevgili konusu açıyor. Forumdaki kızların, bu konuları görünce egolarının tatmin olduğunu düşünüyorum. Ve bu cidden sinir bozucu. Akıllarınca "oo erkekler kız peşinde kardeşim" kafalarına giriyorlar. Ve bu çok saçma. Ki tek örnek forumdaki sevgili konuları değil. Genel hayatta bir şey olsa, birçoğu hemen egosunu tatmin etme peşinde.

Ben de zamanında tam sevgili sayılmıyor ama konular açtım. Ve forumdan sevgili konuları bence yasaklanmalı. Yasaklanacaksa, ben ceza almaya razıyım.

Ne düşünüyorsunuz?

Aslında zaten teknoloji tabanlı forum ama konu dışı bölümü de var.
Ve insanlar kullanıyorlar.
 
KS
KS
yemirbo

yemirbo

Decipat
Katılım
1 Aralık 2020
Mesajlar
3.957
Çözümler
13
Yer
Riot Games
Aslında zaten teknoloji tabanlı forum ama konu dışı bölümü de var.
Ve insanlar kullanıyorlar.
Ekran Alıntısı.PNG
 
Katılım
4 Ağustos 2020
Mesajlar
1.253
Çözümler
7
"Oo erkekler kız peşinde kardeşim"

Erkeklerin %85'i kız peşinde zaten. Ve bu gayet normal. Ayrıca forumda 'konu dışı' sekmesi var ise oraya illa teknoloji konusu açılacak diye bir şey yok isteyen istediği konuyu açabilir muhatap olmak istemiyorsanız görmezden gelirsiniz ya da açan kişileri engellersiniz bu kadar basit.
 

SanetErsoy

Picopat
Katılım
23 Şubat 2021
Mesajlar
797
Yer
Avrupa Hun İmparatorluğu
Bence işi abartıyorsunuz. Forumdaki kızların hiç öyle ego tatmin etmeye benzer şeyler yazdığını görmedim. Durduk yere böyle yaptıklarını düşünmenizi başka bir şeye bağlıyorum.
Konuların yasaklanmasına karşıyım, zorla tıklanmıyor sonuçta. İsteyen istediğini yazsın, yasa dışı bir şey olmadığı sürece.
 
KS
KS
yemirbo

yemirbo

Decipat
Katılım
1 Aralık 2020
Mesajlar
3.957
Çözümler
13
Yer
Riot Games
Bence işi abartıyorsunuz. Forumdaki kızların hiç öyle ego tatmin etmeye benzer şeyler yazdığını görmedim. Durduk yere böyle yaptıklarını düşünmenizi başka bir şeye bağlıyorum.
Şimdi söyleyeyim diyeceğim ama nefret ve ayrımcılık cezası yerim. Hiç gerek yok.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı