Laptop için 300TL'lik HDD - SSD önerisi

EgeStrqfes

Picopat
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
262
Çözümler
1
Merhabalar, Excalibur G770.1030 kullanıyorum, HDD ya da SSD alacağım. Şimdi zaten 250GB SSD var, HDD almak daha iyi gibi geldi de bu taşınabilir HDD olayı ne anlamadım. Bir anlatacak vs varsa teşekkürler.
 

Kunget

Hectopat
Katılım
21 Kasım 2018
Mesajlar
2.142
Makaleler
1
Çözümler
7
Yanında taşıyabiliyor ve USB ile kullanabildiğin bir HDD. USB belleğin büyüğünü düşün.
 
KS
EgeStrqfes

EgeStrqfes

Picopat
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
262
Çözümler
1
Yanında taşıyabiliyor ve USB ile kullanabildiğin bir HDD. USB belleğin büyüğünü düşün.

İş görür mü, ben bayağı gezen birisiyim oyun oynuyorum genelde ama mesela TÜBİTAK vs mesela 2 aya falan teknofest var ona katılacağız örnek olarak, yani içine taksam şöyle bir sıkıntı olabilir, Excalibur'a ben bakıma göndericeğim orada sıkıntı olabilir diye bu USB olayını tercih etmek istedimde 250TL'ye mesela var mı?
 

Kunget

Hectopat
Katılım
21 Kasım 2018
Mesajlar
2.142
Makaleler
1
Çözümler
7
İş görür mü, ben bayağı gezen birisiyim oyun oynuyorum genelde ama mesela TÜBİTAK vs mesela 2 aya falan Teknofest var ona katılacağız örnek olarak, yani içine taksam şöyle bir sıkıntı olabilir, Excalibur'a ben bakıma göndereceğim orada sıkıntı olabilir diye bu USB olayını tercih etmek istedim de 250TL'ye mesela var mı?
Taşınabilir olduğu için biraz daha pahalı olur normal HDD'ye göre ve bir de sürekli USB'den kullanmak çok verimli olmayacaktır. Malum USB sabit bir okuma hızı sunamadığı için drop alma ihtimalin çok yüksek.
 
KS
EgeStrqfes

EgeStrqfes

Picopat
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
262
Çözümler
1
300TL fiyatlarda depolama amaçlı kullanacak yüksek gbli SSD 0 yok onun yerine linkteki gibi 1 TB HDD almanız daha iyidir.


Kanka bu nasıl mesela?
 

MR.OZAN

Decapat
Katılım
10 Şubat 2019
Mesajlar
45
Çözümler
1
Taşınabilirilikte HDD dikkatli kullanılması gerekir yapısı gereği bir darbede kullanılmaz hale gelebilir.
 

EmirFatih

Decapat
Katılım
5 Şubat 2019
Mesajlar
465
Makaleler
1
Kanka bu nasıl mesela?
Hocam taşınabilir daha çok sadece resim, video, film tarzı şeyler için kullanılıyor. Usb ile bağlandığınızda verim düşecektir ve oyunlarda drop yeme ihtimaliniz artacaktır.
Kral mesela bunu Casper teknik serviste ömür boyu bakım var desem bunu takar mısınız fazladan para alırlar bir de onu eklediğimi düşünün elimde 300TL tam var üstü altı yok öyle diyeyim.
Hocam inanın harddisk takmak kadar kolay birşey yok. İsterseniz dc/instagram üzerinden yardım edebilirim. Ama zaten Technopat'ın bu konular hakkında rehber videoları vardı.
 
Yukarı