Laptop Intel HD Graphics kapatma

rapzeR

Picopat
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
169
Çözümler
1
Selam arkadaşlar. Excalibur G900 cihazım var. Sisteme göre FPS az veriyor herneyse sorun bu değil zaten. BIOS üzerinden Intel HD Graphics'si devre dışırı bırakırsam FPS artışı için herhangi bir sıkıntı çıkar mı? İnternette laptoplarda görüntü alamama falan yazıyordu böyle bir şey olur mu acaba?
 
Son düzenleme:
KS
rapzeR

rapzeR

Picopat
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
169
Çözümler
1
Hocam harici ekran kartınız var mı?
Evet sistemim Laptop dediğim gibi RTX 2060 mevcut içerisinde ancak laptopların görüntüyü işlemciden aldığını falan duymuştum kapatırsam ekranın gelmeme gibi bir sorunu olur mu?
 

Teknolog44

Picopat
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
282
Selam arkadaşlar. Excalibur G900 cihazım var. Sisteme göre FPS az veriyor her neyse sorun bu değil zaten. BIOS üzerinden Intel HD Graphics'si devre dışırı bırakırsam FPS artışı için herhangi bir sıkıntı çıkar mı? İnternette laptoplarda görüntü alamama falan yazıyordu böyle bir şey olur mu acaba?

RTX 2060'a ata.
 
KS
rapzeR

rapzeR

Picopat
Katılım
21 Kasım 2020
Mesajlar
169
Çözümler
1
Son düzenleme:

Yeni konular

Yukarı