League of Legends 3. Sezon Değişiklikleri: Yeni Jungle ve Yeni Oyun Sistemi

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
52.934
Çözümler
17
Yer
İstanbul Türkiye
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Technopat
Profil Kapağı
1523300036
League of Legends 3. sezonunda Jungle, eşyalar, altın değerleri kısacası bütün oyun değişiyor. İşte oyununuzu etkileyecek yenilikler, zorlaşan ve ödülleri artan Jungle detayları:


  • Altın ayarlamaları
  • Ortamdan kazanılan altın miktarı, 10 saniyede 13 altından 10 saniyede 16 altına yükseltildi – bunu dengelemek için, koridordaki minyonları ve ormandaki yaratıkları biçerek toplanan altın miktarı bir miktar azaltıldı
  • Yakın Dövüşçü Minyon
    • Taban altın değeri 22’den 20’ye düşürüldü
  • Menzilli Minyon
  • Taban altın değeri 16’dan 15’e düşürüldü
  • Taban altın değeri 27’den 40’a yükseltildi
  • Zamana bağlı altın değeri artışı 0,5’ten 1’e yükseltildi
  • Minyon altın değerleri, 180 saniye yerine 90 saniye aralıklarla güncelleniyor
  • Katletme Serisi bonuslarının tavan değeri artık 600 Altın yerine 500 Altın.
  • Katletme Serileri ve Ölüm Serileri artık yaklaşık %50 daha çabuk hızlanıyor.
    • Örnek: Ölmeden 4 rakip katletmiş bir oyuncu 500 altın değerinde olacak – bu, daha önce 8 rakip katletmeyi gerektiriyordu.
    • Örnek: Katletme yapmadan 4 kez ölen bir oyuncu 126 altın değerinde olacak – bu, daha önce 6 ölüm gerektiriyordu.
  • Bir katletmeye katkıda bulunan birden fazla oyuncu için verilen fazladan altın, %158’den %150’ye düşürüldü.
  • Genel Bakış
    • Tüm orman kamplarının başlangıç zorluğu arttırıldı
    • Kamp zorluğu ve ödülleri, her bir kamptaki büyük canavarlara daha fazla dağıtıldı
    • Ana orman kamplarının zorluk artışı ve ödülleri önemli miktarda arttırıldı
    • Genel ödüller; 3 ana orman kampının (Kurtlar, İfritler, Golemler) zorluğuna daha uygun olacak şekilde yeniden dağıtıldı
    • Dükkâna yeni orman eşyaları eklendi; eski orman eşyalarında ise ayarlamalar yapıldı
  • Olta Atma değiştirildi
  • Orman canavarları artık ilk hedeflerini takip etmek yerine, en yakın hedefe saldırıyor
  • Orman canavarları hedef değiştirdiğinde bu “olta” sayılıyor - orman canavarının sıfırlanmasından önce atılacak azami olta sayısı,3’ten 10’a yükseltildi
  • Orman canavarları artık şampiyon olmayanlara %50 ilave hasar veriyor (örn: Malzahar’ın Hiçlik Haşereleri, Shaco’nun Soytarı Kutusu)
  • Daha uzun süre hayatta kalan orman canavarlarının sağladığı ödüllerin bir miktar artmasını sağlayan sistem kaldırıldı
  • Taban can değeri 550’den 900’e yükseltildi
  • Dakika başı can değeri 31’den 40’a yükseltildi
  • Normal Saldırı Gücü 24’ten 35’e yükseltildi
  • Dakika başı Saldırı Gücü 0,44’ten 0,7’ye yükseltildi
  • Taban Altın değeri 40’tan 44’e yükseltildi
  • Dakika başı Altın değeri 0,43’ten 0,65’e yükseltildi
  • Taban Deneyim değeri 128’den 153’e yükseltildi
  • Dakika başı Deneyim değeri 1,5’ten 2,3’e yükseltildi
  • Hareket Hızı 510’dan 443’e düşürüldü
  • Kritik Vuruş Hasarı %300’den %150’ye düşürüldü
  • Taban can değeri 360’tan 300’e düşürüldü
  • Dakika başı Can değeri 16,5’ten 25’e yükseltildi
  • Normal Saldırı Gücü 14’ten 8’e düşürüldü
  • Dakika başı Saldırı Gücü 0,286’dan 0,43’e yükseltildi
  • Taban Altın değeri 5’ten 4’e düşürüldü
  • Dakika başı Altın değeri 0,054’ten 0,081’e yükseltildi
  • Dakika başı Deneyim 0,2136’dan 0,32’ye yükseltildi
  • Hareket Hızı 510’dan 443’e düşürüldü
  • Kritik Vuruş Hasarı %200’den %150’ye düşürüldü
  • Taban Can değeri 400’den 750’ye yükseltildi
  • Dakika başı Can değeri 28’den 39’a yükseltildi
  • Normal Saldırı Gücü 25’ten 35’e yükseltildi
  • Dakika başı Saldırı Gücü 0,5’ten 0,75’e yükseltildi
  • Taban Altın değeri 33’ten 25’e düşürüldü
  • Dakika başı Altın değeri 0,48’den 0,72’ye yükseltildi
  • Taban Deneyim değeri 105’ten 103’e düşürüldü
  • Dakika başı Deneyim değeri 1,4’ten 2,1’e yükseltildi
  • Saldırı Menzili 650’den 300’e düşürüldü
  • Taban Can değeri 275’ten 250’ye düşürüldü
  • Dakika başı Can değeri 12,1’den 18’e yükseltildi
  • Normal Saldırı Gücü 17’den 10’a düşürüldü
  • Dakika başı Saldırı Gücü 0,2195’ten 0,33’e yükseltildi
  • Taban Altın değeri 4’ten 3’e düşürüldü
  • Dakika başı Altın miktarı 0,036’dan 0,054’e yükseltildi
  • Taban Deneyim değeri 22’den 15’e düşürüldü
  • Dakika başı Deneyim değeri 0,1064’ten 0,16’ya yükseltildi
  • Taban Can değeri 950’den 1000’e yükseltildi
  • Dakika başı Can değeri 37’den 48’e yükseltildi
  • Dakika başı Saldırı Gücü 1,05’ten 1,6’ya yükseltildi
  • Taban Altın değeri 40’dan 45’e yükseltildi
  • Dakika başı Altın değeri 0,38’den 0,8’e yükseltildi
  • Taban Deneyim değeri 117’den 137’ye yükseltildi
  • Dakika başı Deneyim değeri 1,55’ten 2,4’e yükseltildi
  • Hareket Hızı 300’den 350’ye yükseltildi
  • Saldırı Menzili 100’den 150’ye yükseltildi
  • Büyü Direnci 0’dan -10’a düşürüldü
  • Taban Can değeri 450’den 500’e yükseltildi
  • Dakika başı Can değeri 25’ten 37’ye yükseltildi
  • Dakika başı Saldırı Gücü 0,84’ten 1,3’e yükseltildi
  • Dakika başı Altın değeri 0,15’ten 0,23’e yükseltildi
  • Dakika başı Deneyim değeri 1,08’den 1,6’ya yükseltildi
  • Hareket Hızı 300’den 350’ye yükseltildi
  • Saldırı Menzili 100’den 150’ye yükseltildi
  • Büyü Direnci 0’dan -10’a düşürüldü
  • Taban Can değeri 1350’den 1500’e yükseltildi
  • Taban Can değeri 1350’den 1500’e yükseltildi
  • Taban Can değeri 250’den 300’e yükseltildi
  • Taban Can değeri 3200’den 3500’e yükseltildi
  • Dakika başı Can değeri 220’den 240’a yükseltildi
  • Saldırı Menzili 500’den 350’ye düşürüldü
  • Taban Can değeri 8000’den 8800’e yükseltildi
  • Dakika başı Can değeri 125’ten 140’a yükseltildi
  • Dev Kurt
  • Kurt
  • İfrit
  • Küçük İfrit
  • Büyük Golem
  • Golem
  • Antik Golem
  • Büyük Kertenkele
  • Genç Kertenkele
  • Ejderha
  • Baron Nashor
  • Ormanda yapılan değişikliklerin tüm ayrıntılarını 3. Sezon Öncesi internet sitesinde bulabilirsiniz.
  • Kuşatma Minyonu
  • Katletme ve Ölme Serisine Yapılan Ayarlamalar
  • Asist Altını
  • Orman

Uğursuz Koruluk
  • Düşük seviye ölü kalma süresi arttırıldı ve yüksek seviye ölü kalma süresi bir miktar azaltıldı
  • Birbirine yakın iki ve üç oyuncuya bölüştürülen deneyim miktarı azaltıldı
  • Sunak ipuçlarındaki mana yenileme bonusu netleştirildi
  • Sunakların görüş kuralları düzenlendi
    • Tarafsız sunaklar artık görüş sağlamayacak
    • Gizlenmiş şampiyonlar artık sunak ele geçiremeyecek
    • Evelynn ele geçirilebilir haldeki bir sunağa 300 birim mesafe içindeyse açığa çıkacak (bunun nedeni, sunak ele geçirmek isterken kendini gizlilik durumundan çıkarmak için büyü bekleme süresi harcamasının önüne geçmek)
  • Eşyalar
  • Siyahateş Meşalesi
    • Büyü nüfuzu 20’den 15’e düşürüldü
    • Azami yük sayısı 25’ten 18’e düşürüldü
    • Yanma etkisinin süresi 3 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü
    • Yük kazanımları arasındaki gecikme 1 saniyeden 1,5 saniyeye yükseltildi
    • Yanma miktarı, saniye başına azami can değerinin %1,67’sinden %1,75’ine yükseltildi
    • İlk yanma tıkının yük harcamamasına neden olan bir hata düzeltildi
  • Grez'in Hayalet Feneri
  • Yeni Tarif: Kumaş Zırh + Vampirî Asa
  • Toplam Altın Bedeli: 1250 (kombinasyon bedeli: 150)
  • +25 Saldırı Gücü
  • +20 Zırh
  • +12% Can Çalma
  • Özel Pasif: Minyonlara ve canavarlara karşı yaptığın normal saldırılar %20 ihtimalle 200 ilave büyü hasarı verir.
  • Özel Aktif: Görünmezliği tespit eden bir sis, hedef bölgeyi 10 saniyeliğine görünür kılar (1 dakika bekleme süresi).
  • Lord Van Damm'ın Gürzü geçici olarak devre dışı bırakıldı (yeni Kara Balta ile çakışıyor)
  • Keskin Balta geçici olarak devre dışı bırakıldı (yeni Celladın Çağrısı ile çakışıyor)
  • Avcı Palası
  • Madred’in Pençeleri (tekrar düzenlendi)
  • Tin Taşı ve geliştirmeleri
  • Liandry'nın Matemi
  • Sığınak Efsunu
  • Ohmyıkıcı
  • Keşiftaşı
  • Yakut Keşiftaşı
  • Rünlü Kalkan
  • Aşağıdaki Sezon 3 eşyaları devre dışı bırakıldı:

Kristal Kayalık
  • Genel mana yenileme haresi, eksik %1 mana başına %1,5 ilave yenilemeden %2 ilave yenilemeye yükseltildi
  • Aşağıdaki Sezon 3 eşyaları devre dışı bırakıldı:
    • Avcı Palası
    • Tin Taşı ve geliştirmeleri
    • Liandry'nın Matemi
    • Sığınak Efsunu
    • Ohmyıkıcı
    • Keşiftaşı
    • Yakut Keşiftaşı

Cesaret Arenası
  • Aşağıdaki Sezon 3 eşyaları devre dışı bırakıldı:
    • Avcı Palası
    • Tin Taşı ve geliştirmeleri
    • Sığınak Efsunu
    • Ohmyıkıcı
    • Keşiftaşı
    • Yakut Keşiftaşı
    • Kristal Matara

Genel (Nitelikler)

  • Niteliklerin Temel Bedeli
    • Saldırı Gücü genel olarak yaklaşık %5 ila 10 ucuzlatıldı.
    • Saldırı Hızı genel olarak yaklaşık %20 daha pahalı hale getirildi
    • Zırh ve Büyü Direnci değerleri genel olarak yaklaşık %10 ila 20 daha pahalı hale getirildi
    • Temel eşyaların nitelikleri ve altın değerleri buna uyacak şekilde ayarlandı
  • Aşama 3 eşyalar için ikramiyeler
  • Aşama 3 eşyalardaki Altın ikramiyeleri, genel olarak azaltıldı. Bu, yapılandırma ağacı derinleştikçe, daha önceye kıyasla eşyanın verdiği niteliklerin azalması veya daha pahalı olması anlamına geliyor.
  • % Delme ve Nüfuz artık Yalın Delme ve Nüfuz’dan önce uygulanıyor; yani iki niteliğin birleşmesi, ikisinin de etkisini –şu anda yürürlükte olan uygulamaya kıyasla- arttıracak
  • Son Fısıltı’nın Zırh Delme değeri %40’tan %35’e düşürüldü
  • Hiçlik Değneği’nin Büyü Nüfuzu %40’tan %35’e düşürüldü
  • Lanetli Maske’nin Büyü Nüfuzu 20’den 15’e düşürüldü
  • Sihirbaz Pabuçları’nın Büyü Nüfuzu 20’den 15’e düşürüldü
  • Tüm Çizme eşyalarının Hareket Hızı bonusu 25 düşürüldü
  • Tüm Şampiyonların taban Hareket Hızı 25 arttırıldı
  • Delme ve Nüfuz Değişiklikleri
  • Hareket Hızı
Eşyalar
  • Kaldırıldı
    • Aşağıdaki eşyalar kaldırıldı ve bunlardan üretilen eşyaların tarifleri değiştirildi:
      • Meki Madalyonu, Şifa Madalyonu, Doğal Afet, İyon Kıvılcımı, Aytaşı Büyülükılıç, Pelerin ve Kama, Çeviklik Karışımı, Leviathan, Ruh Örtüsü , Altın Kalp, Madred’in Pençeleri
  • Düzenlendi
  • Aşağıdaki eşyalar yeniden düzenlendi ve pasifleri ile nitelikleri değiştirildi:
    • Facia, Hayalet Dansçı, Zeke'nin Ulağı, Koruyucu Melek, Lich Boğan, Eleisa'nın Mucizesi, Randuin'in Alameti, Ölümateşi Pençesi, Guinsoo'nun Gazapkılıcı, Tiamat, Kara Balta, Tanrıçanın Gözyaşı, Başmelek Asası, Manaveren, Celladın Çağrısı, Morello'nun Habis Kitabı, Warmog'un Zırhı, Hırs Kılıcı, Ordu Kalkanı, Hextech Silahkılıç
  • Aşağıdaki yeni eşyalar Sihirdar Vadisi’nde bulunacak:
    • Orman Odaklı: Avcı Palası, Tin Taşı, Antik Golem’in Ruhu, Hayalet İfrit’in Ruhu, Büyük Kertenkele’nin Ruhu
    • Destek Odaklı: Gerçek Buz Parçası, Mikael'in Kazanı, Komuta Sancağı, İkiz Gölge
    • Saldırı Odaklı: Runaan'ın Kasırgası, Karayel, İlahların Kılıcı, Cıva Yatağan, Liandry'nin Eziyeti, Statikk Hançer
    • Savunma Odaklı: Donmuş Yumruk, Ohmyıkıcı
  • Tüm Aşama 2 çizmeler artık altın karşılığında alınabilen bir efsunla daha da geliştirilebilir – Tüm Aşama 2 çizmeler aynı efsun havuzunu paylaşır.
    • Efsun - Çeviklik: Hareket Hızı değerini 15 arttırır.
    • Efsun - Hiddet: Tek hedefli saldırı veya büyüyle bir şampiyona hasar vermek, 2 saniye içinde azalarak biten bir hareket takviyesi kazandırır.
    • Efsun - Titreşim: Hız, Işınlan ve Sıçra bekleme süreleri belli bir yüzde kadar azalır.
    • Efsun - Yüzbaşı: Sana doğru hareket eden dost şampiyonlar bir hareket hızı takviyesi kazanır. Ek olarak, yakındaki minyonlar da büyük bir hareket hızı bonusu elde eder.
    • Efsun - Sığınak: Bir pınardayken can ve mana değerlerin anında dolar. Ek olarak, 8 saniye içinde azalarak biten çok büyük bir hareket hızı takviyesi elde edersin. Bu pasif, çatışmaya girdiğinde devre dışı kalır.
  • Yeni Eşyalar
  • Çizme Geliştirmeleri
  • Eşyalarla ilgili tüm ayrıntıları 3. Sezon Öncesi internet sitesinde bulabilirsiniz.

Sihirdar Büyüleri
  • Bariyer
    • Artık Sihirdar Vadisi’nde ve Kristal Kayalık’ta da mevcut
    • Bekleme Süresi 210 saniyeden 125 saniyeye düşürüldü
    • Kalkan miktarı 100 + seviye başına 25’den 95 + seviye başına 20’ye getirildi
    • Gelişmiş Bariyer, bekleme süresini 20 saniye azaltmak yerine kalkan miktarını 20 arttırıyor
    • Kalkan süresi 4 saniyeden 2 saniyeye düşürüldü
  • Durugörü
    • Süresi 4 saniyeden 5 saniyeye yükseltildi
    • Bekleme Süresi 70 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü
    • Etki alanı yarıçapı 1400’den 1200’e düşürüldü
    • Gelişmiş Durugörü artık süreyi 2 saniye uzatmak yerine Durugörü ile açığa çıkan birimlerin görünürlüğünü 5 saniye daha sürdürüyor
  • Berrak Zihin
    • Artık senin ve yakındaki dostlarının azami Mana değerlerinin %40’ını dolduruyor
    • Gelişmiş Berrak Zihin artık Mana yenileme değerini %20’den itibaren %25 arttırıyor (senin ve dostlarının azami Mana değerinin toplamının %50’si)
  • Bitkinlik
    • Artık Saldırı Hızı değerini %50 düşürüyor
    • Hareket Hızı azalma değeri %40’tan %30’a düşürüldü
    • Artık saldırılar için verilen tüm hasarı %70 yerine %30, yeteneklerden/eşyalardan verilen hasarı %30 azaltıyor.
  • Sıçra
    • Bekleme Süresi 265 saniyeden 300 saniyeye yükseltildi
    • Gelişmiş Sıçra artık Sihirdar Sıçra bekleme süresini azaltan diğer etkenlerden sonra hesaplanıyor
  • Şifa
    • Seviye başına yenilenen can 25’ten 15’e düşürüldü
    • Takım arkadaşlarının iyileşme miktarı %50’den %100’e yükseltildi
    • Gelişmiş Şifa artık İyileşme miktarını %10 arttırmak yerine şampiyonunun azami Can değerini seviye başına 5 arttırıyor
    • Bekleme Süresi 270 saniyeden 300 saniyeye yükseltildi
  • Tutuştur
    • Bekleme Süresi 180 saniyeden 210 saniyeye yükseltildi
  • Terfi
    • Devre dışı bırakıldı
  • Dirilt
    • Artık dirilme sonrası daima hareket hızını arttırıyor
    • Gelişmiş Dirilt artık dirildikten sonra geçici bir hız takviyesi vermek yerine ilave Can veriyor
  • Cinnet
    • Devre dışı bırakıldı

Kabiliyetler

Rünler
  • Rünler, gerçek işlevlerini ifade edecek şekilde yeniden adlandırıldı (örn. Tarumar Damgası’nın ismi, Zırh Delme Damgası olarak değiştirildi)
  • Basit Zırh Delme Damgası
    • Zırh Delme değeri 0,93’ten 0,72’ye düşürüldü
  • Zırh Delme Damgası
    • Zırh Delme değeri 1,29’dan 1’e düşürüldü
  • Gelişmiş Zırh Delme Damgası
    • Zırh Delme değeri 1,66’dan 1,28’e düşürüldü
  • Basit Büyü Nüfuzu Damgası
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,53’ten 0,49’a düşürüldü
  • Büyü Nüfuzu Damgası
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,74’ten 0,68’e düşürüldü
  • Gelişmiş Büyü Nüfuzu Damgası
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,95’ten 0,87’ye düşürüldü
  • Basit Büyü Nüfuzu Nişanı
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,38’den 0,35’e düşürüldü
  • Büyü Nüfuzu Nişanı
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,53’ten 0,49’a düşürüldü
  • Gelişmiş Büyü Nüfuzu Nişanı
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,68’den 0,63’e düşürüldü
  • Basit Zırh Delme Cevheri
    • Zırh Delme değeri 1,85’ten 1,42’ye düşürüldü
  • Zırh Delme Cevheri
    • Zırh Delme değeri 2,59’dan 1,99’a düşürüldü
  • Gelişmiş Zırh Delme Cevheri
    • Zırh Delme değeri 3,33’ten 2,56’ya düşürüldü
  • Basit Büyü Nüfuzu Cevheri
    • Büyü Nüfuzu değeri 1,21’den 1,11’e düşürüldü
  • Büyü Nüfuzu Cevheri
    • Büyü Nüfuzu değeri 1,69’dan 1,56’ya düşürüldü
  • Gelişmiş Büyü Nüfuzu Cevheri
    • Büyü Nüfuzu değeri 2,18’den 2,01’e düşürüldü
  • Basit Karma Nüfuz Damgası
    • Zırh Delme değeri 0,56’dan 0,5’e düşürüldü
    • Büyü Nüfuzu 0,32’den 0,34’e yükseltildi
  • Karma Nüfuz Damgası
    • Zırh Delme değeri 0,74’ten 0,7’ye düşürüldü
    • Büyü Nüfuzu 0,44’ten 0,48’e yükseltildi
  • Gelişmiş Karma Nüfuz Damgası
    • Zırh Delme değeri 1’den 0,9’a düşürüldü
    • Büyü Nüfuzu 0,57’den 0,61’e yükseltildi
  • Basit Karma Nüfuz Cevheri
    • Zırh Delme değeri 1,11’den 0,99’a indirildi
    • Büyü Nüfuzu değeri 0,72’den 0,77’ye yükseltildi
  • Karma Nüfuz Cevheri
    • Zırh Delme değeri 1,55’ten 1,39’a düşürüldü
    • Büyü Nüfuzu değeri 1,01’den 1,09’a yükseltildi
  • Gelişmiş Karma Nüfuz Cevheri
    • Zırh Delme değeri 2’den 1,79’a düşürüldü
    • Büyü Nüfuzu 1,3’ten 1,41’e yükseltildi

PvP.Net 1.72
  • Önerilen Eşyalar artık Şampiyon ayrıntı sayfalarında görünmüyor. Bu değişiklik, League of Legends internet sitesinde veya oyun içi dükkânda gösterilen bilgiyi etkilemez.

Şampiyonlar
  • Hecarim
    • Taban Saldırı Gücü 56’dan 59’a yükseltildi
    • Seviye başına Saldırı Gücü 3’ten 3,2’ye yükseltildi
  • Nautilus
    • Titan'ın Gazabı’nın kalkan değeri 80/130/180/230/280’den 100/150/200/250/300’e yükseltildi
  • Rammus
    • Taban Zırh değeri 21’den 25’e yükseltildi
    • Taban Can Yenileme değeri 5 saniyede bir 6’dan 8’e yükseltildi
  • Sejuani
    • Taban zırh değeri 21’den 24’e yükseltildi
    • Kuzey Rüzgârları’nın süresi 5 saniyeden 6 saniyeye yükseltildi

İzleyici Modu:
  • Geri çekilme sinyalleri, izleme modunda artık sinyali veren takımın renginde olacak.
  • Hedef sinyalleri, izleme modunda artık sadece 6 saniye sürecek.
  • Yönlendirmeli kamera algoritmaları geliştirildi.

Genel:
  • Kristal Kayalık ve Cesaret Arenası’nda bulunan Merkez kuleleri artık zarar görmez birimleri de katledebilecek.
  • Tüm botların eşyaları, kabiliyetleri ve sihirdar büyüleri, 3. Sezon değişikliklerine göre güncellendi.
  • Botların sihirdar büyüsü mantığı geliştirildi ve tüm botlarda tutarlı kullanım sağlandı.
  • Uğursuz Koruluk’ta özel oyun botlarının, oyuncuların koridor seçimlerine göre davranma tarzı düzeltildi.
  • Kendi şampiyonunuzu hedef alan büyüler artık şampiyonunuzun çevresinde bir parıltı oluşturacak.
  • ’Can Göstergelerini Aç/Kapa’ ve Minyon Can Göstergelerini Aç/Kapa’ için tuş atamaları açıldı
  • Şampiyon pasifleri artık pasif simgesinin üzerinde bekleme sürelerini gösterecek.
  • Menzilli beceri atışlarının savaş sisinden dışarı ateşlendiğinde görünmemesine neden olan bir hata düzeltildi (örn. Nidalee’nin mızrağı)

Her yamayla birlikte, oyunun görünüşünü çeşitli derecelerde geliştirmeye çabalıyoruz. En son görüntü kartı sürücüsünü yüklemenizi tavsiye ederiz.
 
Yeni itemler güzel olmuş ama shop'un içine etmişler resmen.
 
League of Legends de mi eskiden vardı🤔?
 
Rapor sistemi iyi kötü çalışıyor. Eşleştirme sistemleri bozuk oyuncular zerre umurlarında değil.

Neyse daha fazla bu leş oyun hakkında yazmayacağım nerede görsem sinirim bozuluyor.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Geri
Yukarı