LGS'ye 8 gün kaldı ve ciddi anlamda hiçbir şey bilmiyorum

sigmasciho

Decapat
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
875

olm tüm hayat enerjimi sömürdün teşekkür ederim

izmir karabaglarda yasiyom

valla kafam nerdeydi bilmiyorum ama muhtemelen senin dediğin gibi olcak benim de

valla kafam nerdeydi bilmiyorum ama muhtemelen senin dediğin gibi olcak benim de

doğru diyosun da ailem çok baskıcı bu konuda lgs'yi dünyanın en önemli şeyi olarak gördükleri için neyse olan olur

valla kanka sınavlar basit oluyor zaten he bide azcık kopyayla böyle oldu
Hocam bu liseler size en yakın olan liseler.
 

er2grul

Decipat
Katılım
21 Nisan 2021
Mesajlar
1.009
Bu düşünce yanlış. Kötü bir lisede başlangıç yaptı diye hiçbir şey bitmiyor. Gayet toparlayabilir. Siz çalışmadınız veya çevrenizdeki A kişisi veya B kişisi, kimsenin bilmediği bir üniversiteye hiç çalışmadan gidip işsiz kaldığı için kendi deneyimlerinizden çıkarak ezberden konuşmanız doğal.
20 sene sonra arkadaş ile tekrar iletişim kurabilirsiniz. Ben Yanlış veya doğru düşündüğümü söylemiyorum; mantıklı ve rasyonel konuşuyorum😄
 
KS
KS
vallabilemicem

vallabilemicem

Femtopat
Katılım
27 Mayıs 2022
Mesajlar
10
2020 LGS'de 460 puanla %3e girdim. İzmir'de nitelikli olan 60.yıl Anadolu Lisesine girdim 457 ile alıyordu. Okul güzel ama değdi mi veya ben ne bekledim bilemiyorum. Takma kafaya bazı okullar sınavsız alıyor ve güzel oluyorlar onları araştır.
oha çok iyi bi liseye gitmişsin benim de başlarda hayalim oralardı ama sonra realist olmaya karar verdim...
6. sınıf 92 7. sınıf 97 1. dönem 95 2. dönem 87 ortalamam var benim de ailem LGS de çıkan sorulara 1 yılda bakıp yapamayacağımı söyledi ben de OBP ile girmeye karar verdim LGS'ye gireceğim ama öyle yalandan çok iyi bir sonuç beklemiyorum.
aynıymış neredeyse notlarımız
 

Ali Pınar

Hectopat
Katılım
26 Eylül 2019
Mesajlar
4.324
Makaleler
1
Çözümler
45
Yer
s
Rakipler 250 gün çalışırken 8 günde bir şey yapabileceğini sanmıyorum. Zaten OBP ile girmeyi hedeflemişsin, ailene sonucun bir şeyi etkilemeyeceği için takılmamalarını söyle.
 

asuzu

Femtopat
Katılım
11 Nisan 2022
Mesajlar
10
Herhangi bir düz liseye gideceksin orada 4 sene okuyacaksın sonra üniversite sınavına gireceksin muhtemelen haritada yerini gösteremeyeceğin bir şehrin üniversitesinde 2/4 seneni hiç edip işsizler ordusuna katılacaksın. Muhtemelen olaylardan sonra evlenecek, belki bir akrabanın yardımı ile herhangi bir işe yerleşmiş olacaksın. Eşini ve gelecekteki çocuklarını alacağın az miktarda maaş ile geçindirmeye çalışacaksın göz açıp kapayıncaya kadar onlar lise çağına girecek... Gideceğin lisede iyi anılar biriktirmeye bak. Zaman geçer gider, tutamazsın ama ailene ne diyeceğin senin geleceğini etkilemez.
Ne alaka hocam? sizin mantığınıza göre meslek liselilerden tıp vs de çıkmaz o zaman ne biçim moral bozmadır bu. Yerinde ve disiplinli çalışıldığı sürece isterse şehrin en kötü lisesinde okusun yüksek yerler kazanabilir.
 

WolreaG

Picopat
Katılım
1 Şubat 2022
Mesajlar
414
Makaleler
1
İzmirdeyim, 6.sınıf 93 7.sınıf 97 8.sınıf 1.dönem 93 2.dönem 87 ortalamam var. Ortalamayla gireceğim belli ama yine de çıkaracağım sonucun utancını yaşayacağım ailemin yüzüne nasıl bakacağım? Taktik.
Kardeşim sıkıntı etme sakın. Okul puanın yüksek güzel bir okul ortalama puanı ile alan lise varsa gidebilirsin. İlla çalışıp LGS den yüksek not alacaksın diye bişey yok. Ben onceki sene 5 puanla Sosyal Bilimler Lisesi kaybettm şimdi okul puanı ile alan lisedeyim ve gayet memnunum.
 

mustaine

Hectopat
Katılım
11 Nisan 2020
Mesajlar
6.474
Çözümler
46
Yer
Los Angeles, CA
Aynısını ben de yaşadım. Paşa paşa aldım puanımı, köpek gibi çalışıyorum şimdi lisede. Mezuna kalma gibi bir şansın olmuyor LGS'de. Aldığın puanla oturacaksın. Şu ana kadar aklın neredeydi diyecektim ama zamanında bana dendiğinden ve ne kadar sinir bozucu olduğunu bildiğimden demeyeceğim. Lisede düzeltirsin. Disiplinli çalışman lazım ama.
 
Yukarı