Logo tasarım için neler yapılmalı?

Brainstorm

Centipat
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1.170
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Antalya
Saygılar dostlarım, sizden tavsiye almaya geldim. Evde kaldığımız bu dönemlerde tüm gün bilgisayar başındayım ve bunu yaparken faydalı bir şeyler yapmak istiyorum. Yapmak istediğim şey logo tasarım ve kendimi geliştirdikçe freelancer olmak istiyorum lise sona kadar. Seneye LGS'ye gireceğim ve şu anda oldukça boş zamanım var. Bilgili olanlar tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim.
(Yardımdan kastım bu işi yapmış olanlar veya inceliklerini bilenler paylaşabilir mi veya hangi program daha sağlıklı olur?)
Hocam sizi de etiketlemeyi unutuyordum: @MESs¹¹
Not: Şu an müsait değilim yarın teker teker cevapları okuyup cevap vereceğim.
 

BurakuNw

Picopat
Katılım
28 Ocak 2021
Mesajlar
206
Yer
İstanbul
Saygılar dostlarım, sizden tavsiye almaya geldim. Evde kaldığımız bu dönemlerde tüm gün bilgisayar başındayım ve bunu yaparken faydalı bir şeyler yapmak istiyorum. Yapmak istediğim şey logo tasarım ve kendimi geliştirdikçe freelancer olmak istiyorum lise sona kadar. Seneye LGS'ye gireceğim ve şu anda oldukça boş zamanım var. Bilgili olanlar tecrübeli olanlar yardımcı olursa sevinirim.
(Yardımdan kastım bu işi yapmış olanlar veya inceliklerini bilenler paylaşabilir mi veya hangi program daha sağlıklı olur?)
Hocam sizi de etiketlemeyi unutuyordum: @MESs¹¹
Not: Şu an müsait değilim yarın teker teker cevapları okuyup cevap vereceğim.

YouTube'da logo tasarım hakkında videolar bulunuyor hocam onları izlemenizi tavsiye ederim.
 

MESs¹¹

Hectopat
Katılım
29 Mayıs 2019
Mesajlar
3.480
Çözümler
29
Yer
Upside Down (Fransa)
Photoshop. Ayrıntılı ve ilerki işlerde mecburiyet olacak. Korsan takıntın vs. ücret şeyin varsa GIMP veya Krita olabilir. Adobe bir süre sonra uzun kullanımda şart gibi bir şey oluyor. Yeterli bir süren var. Pratik yaparak çok rahat alışırsın. İlk denemende global markalar gibi bir performans bekleyip üzme kendini birde. Yapabileceğine inanıyor ve isteğin varsa zamanla oturur.
 
KS
Brainstorm

Brainstorm

Centipat
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1.170
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Antalya
YouTube'da logo tasarım hakkında videolar bulunuyor hocam onları izlemenizi tavsiye ederim.

2-3 aydır izliyorum yardımcı oluyor cidden.
Photoshop. Ayrıntılı ve ilerki işlerde mecburiyet olacak. Korsan takıntın vs. ücret şeyin varsa GIMP veya krita olabilir. Adobe bir süre sonra uzun kullanımda şart gibi bir şey oluyor. Yeterli bir süren var. Pratik yaparak çok rahat alışırsın. İlk denemende global markalar gibi bir performans bekleyip üzme kendini bir de. Yapabileceğine inanıyor ve isteğin varsa zamanla oturur.

Sağ olun hocam. Korsan falan kullanmam zaten virüsü tecrübe ettikten sonra.(çok kolay silindi ama endişelendiriyor insanı :D)Adobe için biriktiriyorum paramı az kaldı sağ olun tekrardan.:D
Not:Geleceği bilemem belki kullanırım ama korsan kullanmak son tercihim olacak.
 
Son düzenleme:

MESs¹¹

Hectopat
Katılım
29 Mayıs 2019
Mesajlar
3.480
Çözümler
29
Yer
Upside Down (Fransa)
2-3 aydır izliyorum yardımcı oluyor cidden.


Sağ olun hocam. Korsan falan kullanmam zaten virüsü tecrübe ettikten sonra.(çok kolay silindi ama endişelendiriyor insanı :D)Adobe için biriktiriyorum paramı az kaldı sağ olun tekrardan.:D
Not:Geleceği bilemem belki kullanırım ama korsan kullanmak son tercihim olacak.
Tamamdır. Kolay gelsin, başarılar. Bir sorun, takıldığın yer olursa her zaman buradayız. Seve seve yardım ederim.
 
KS
Brainstorm

Brainstorm

Centipat
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1.170
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Antalya
Tamamdır. Kolay gelsin, başarılar. Bir sorun, takıldığın yer olursa her zaman buradayız. Seve seve yardım ederim.

Bir sorun olursa bu konuda veya başka konularda görüşürüz o zaman.👋
 

my last mistake

Picopat
Katılım
30 Mayıs 2020
Mesajlar
394
Çözümler
2
Hevesini kırmayayım tabi her zaman destek oluyorum, her zaman da yap tabi asla bırakma dünyanın en güzel olayı.

fakat logo yapmak çizmekten, modellemekten gösel alanda bir çok şey yapmaktan daha zor. Ciddi bir görsel ve kısmen de analitik zeka gerektiriyor tabi bunun yanında da estetik, hayal gücü ve yetenek.

Öyle parçaların içinden öyle formlar çıkıyor ki cidden bulmaca gibi. Bakma sen dolu logo yapan insan var bir haltta yok, önemli olan dediğim şekilde ve iyi tasarımlarla yapılan bunu da zaten az kişi yapıyor. Bu şekilde çok kazanırsın.
 
KS
Brainstorm

Brainstorm

Centipat
Katılım
15 Ocak 2021
Mesajlar
1.170
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Antalya
Hevesini kırmayayım tabii her zaman destek oluyorum, her zaman da yap tabii asla bırakma dünyanın en güzel olayı.

Fakat logo yapmak çizmekten, modellemekten gösel alanda birçok şey yapmaktan daha zor. Ciddi bir görsel ve kısmen de analitik zeka gerektiriyor tabii bunun yanında da estetik, hayal gücü ve yetenek.

Öyle parçaların içinden öyle formlar çıkıyor ki cidden bulmaca gibi. Bakma sen dolu logo yapan insan var bir haltta yok, önemli olan dediğim şekilde ve iyi tasarımlarla yapılan bunu da zaten az kişi yapıyor. Bu şekilde çok kazanırsın.

Teşekkürler tavsiyeleriniz için. :D
 
Yukarı