Rehber Lossless Scaling sorunları ve olası çözüm yolları

Herkese merhaba, Technopat okurları son zamanlarda oldukça popülerleşen ve bazı kullanıcılar tarafından iyi çalışmaması dolayısıyla eleştirilen Lossless Scaling ile ilgili bir olası çözüm rehberi hazırlamak istedim.​


Bu rehberin yazımında ChatGPT4o ve claude 3.5 sonnet yapay zeka araçlarından yardım alınmıştır.

Ayrıca bakınız:


Genel internet ortamı forumlar Steam kullanıcı yorumlarını inceledim yapay zekadan da destek alarak tahmini bir grafik oluşturdum. Bu tablo Lossless Scaling ortalama memnuniyet oranlarını göstermektedir.

Ekran görüntüsü 2024-07-11 140008.png


Giriş:​

Bu makalede, Lossless Scaling (LS) programı kullanırken karşılaşılan yaygın sorunlar ve bu sorunların olası çözümlerini ele alacağız. Unutmayın: Bu rehberdeki uygulamaların kesin işe yarayacağının hiçbir garantisi yoktur. Her sistem aynı performansı veremez. eğer bir sonuç elde ederseniz, yaşadığınız deneyimi burada paylaşmayı unutmayın.

Yaygın sorunlar ve çözümleri:​

Monitör Hz değerinin dikkate alınmaması ve FPS sabitleme yapılmaması:

Sorun: iBirçok kullanıcı, monitörün yenileme hızını (Hz) dikkate almadan kare hızı sınırlandırması yapmadan LS'yi kullanmaya çalışıyor. Bu durum, FPS'in düşmesine veya gecikmelerin artmasına neden olabilir? LS, mevcut kareler arasına yeni kareler ekleyip kare hızlarını arttırmak için tasarlanmıştır ve yanlış ayarlamalar FPS'i düşürebilir veya gecikme yaratabilir.

Lossless Scaling aşırı düşük sistemlerde verimli çalışamaz unutmayın bu yazılım kare oluşturma yapmak için belirli miktarda ekran kartı ve işlemci gücü kullanır.
Lsfg çalıştığında normalde 60FPS aldığınız oyunu 40'a kadar düşürp araya yeni kareler ekleyerek FPS arttırmaya çalışıyor.

Bundan dolayı aşırı düşük sistemlerde iyi bir deneyim arayışında olmanız çok doğru bir eylem olmaz.


Çözüm: Monitörünüzün Hz değerine göre kare hızını sınırlandırın ve Lossless Scaling'in doğru çalışmasını sağlayın. Lsfg yi X2 modda kullanacaksanız FPS'i monitörünüzün yenileme hızının yarısına monitör yenileme hızı Hz/2 ye sabitleyin.
Lsfg yi X3 modda kullanacaksanız FPS'i monitörünüzün yenileme hızının 3'te 1'ine monitör yenileme hızı Hz/3 ye sabitleyin. (lsfg 2.1 X3 modu 60Hz monitörler için fazla verimli değildir)

Dikkat:
Yukarıdaki metot bütün kullanıcılar için geçerlidir.
İster 144Hz ister 240Hz monitör kullanın fark etmez herkes:
Lsfg yi eğer 2X modda kullanacaksa monitörünün yenileme hızının yarısına (monitör yenileme hızı Hz/2)'ye FPS sabitleme yapmalıdır.


Lsfg 3X modda kullanılacaksa monitörün yenileme hızının 3'te 1'ine (monitör yenileme hızı Hz/3)'e FPS sabitleme
yapılmalıdır

Örnekler:


  • 60Hz monitör:
    • X oyununda 50 FPS:
      • lsfg 2.1 X2 modu kullanacaksanız, FPS'i 30'a sabitleyin.
      • formül: 60 Hz/2=30 FPS.
      • Lsfg açıldığında: 30x2 = 60FPS
  • 144Hz monitör:
  • X oyununda 80 FPS:
  • lsfg 2.1 X2 modu kullanacaksanız, FPS'i 72'ye sabitleyin.
  • formül: 144 Hz/2=72 FPS.
  • Lsfg açıldığında: 72x2 = 144FPS.

  • X oyununda 50 FPS:
    • lsfg 2.1 X3 modu kullanacaksanız, FPS'i 48'e sabitleyin.
    • formül: 144 Hz/3=48 FPS.
    • Lsfg açıldığında: 48x3 = 144FPS.
Bu şekilde, LS programı oyun içindeki FPS'i optimize ederek daha yüksek performans sağlayabilir.

  • Önemli: Lsfg açık olduğunda alacağınız FPS monitörünüzün Hz değerinden yüksek olmamalı

    • Örnek:
    • 60Hz monitör
    • X oyunda 50 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir gecikme artabilir.)
    • lsfg 2.1 X2: 50x2 = 100 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından(60FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
    • lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından(60FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)


    • Örnek:
    • 144Hz monitör
    • X oyunda 80 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir.)
    • lsfg 2.1 X2: 80x2 = 160 (LS ile alınan FPS 144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
    • lsfg 2.1 X3: 80x3 = 240 (LS ile alınan FPS 144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)

  • Peki doğru örnekler ve ayarlar nedir?

    • Önemli: Lsfg açık olduğunda alacağınız FPS monitörünüzün Hz değerinden az olmalı
      • Örnek:
      • 60Hz monitör
      • X oyunda 50 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden Lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir.)
      • Lsfg 2.1 X2: 50x2 = 100 (60Hz monitörün yenileme hızından fazla olduğu için RTSS ile FPS sabitmeliyiz 2X modunda kullanacaksak monitörün yenileme hızının yarısına yani 60Hz/2 = 30 FPS'e sabitlemeliyiz. 30x2 = 60FPS bu da 60Hz ile eşit olduğundan programın sağlıklı çalışması beklenir)
      • Lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından (60FPS'ten) fazla olduğu için teorik olarak RTSS ile FPS sabitmek 3X modunda kullanacaksak monitörün yenileme hızının 3'te 1'ine yani 60Hz/3 = 20 FPS'e sabitlemek gerekirdi.)
      • ancak: Lossless Scaling ile sağlıklı bir deneyim elde etmek için minimum oynanan oyundan 30FPS önerilen ise 40FPS almak gerektiğinden bu modu lsfg2.1 3X modunu 60Hz monitörlü sistemlerde kullanmak çok verimli olmayabilir
      • 60Hz monitör sahipleri için lsfg 2.1 2X modu önerilir

          • Örnek:
          • 144Hz monitör
          • X oyunda 80 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden Lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir gecikme artabilir.)
          • Lsfg 2.1 X2: 80x2 = 160 (144Hz monitörün yenileme hızından fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
          • doğru yöntem:
          • bu yüzden X2 modunu kullandığımız için oyunu monitörümüzün yenileme hızının yarısına yani: 144/2= 72Hz'e sabitlemek gerekiyor lsfg açıldığında 72FPS çalışan oyun 72x2= 144FPS oluyor

          • X oyunda 50 FPS aldığımızı varsayalım burada Lsfg 2.1 X3 modunu kullanacağız
          • Lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
          • doğru yöntem:
          • X3 modunu kullandığımız için oyunu monitörümüzün yenileme hızının yarısına yani: 144/3= 48Hz'e sabitlemek gerekiyor Lsfg açıldığında 48FPS çalışan oyun 48x3= 144FPS oluyor.
Olası kullanım senaryosu: oyun içindeki FPS'i monitörünüzün yenileme hızına uygun bir orana sabitleyin. Örneğin, 144Hz monitör ve GTX 1060 ekran kartınız varsa ve Last of Us oyununda düşük ayarlarda 40 FPS alıyorsanız, FPS'i 35'e sabitleyin. Lsfg 2.1 X2 modunda FPS'i 70'e çıkarın. Eğer biraz görüntü kalitesinden feragat edip daha fazla FPS almak istiyorsanız, X3 modunda 35 X 3 = 105 FPS'e çıkarabilirsiniz.

Lossless Scaling ayarları​

Lossless Scaling uygulamasını optimize etmek için şu adımları izleyin:

  1. programı yönetici olarak çalıştırın
    • Lsfg ayarları > yönetici olarak başlat seçeneğini açık tutun.
    • başlangıçta çalıştır ve sistem tepsisinde küçült seçeneklerini açık tutun.
  2. pencere seçenekleri
    • otomatik veya tam ekran seçeneğini seçin.(sorun yaşarsanız en boy oranı modunu kullanın)
  3. ölçeklendirme türü
    • LS1 performans modu veya FSR performans modu açık olmalıdır.
  4. kare oluşturma
    • Lsfg 2.1 (en iyi kalite ve stabilite için X2 veya en yüksek FPS için X3 modu) kullanın.
  5. işleme seçenekleri
    • gecikmeyi optimize etmek için "yırtılmalara izin ver" seçeneğini açın.
    • FPS göstergesi açık olmalı.
  6. yakalama API'si
    • DXGI seçeneğini kullanın. (eğer bu mod işe yaramaz ise diğer seçenekleri dene)
  7. GPU/Ekran ayarları (Laptop kullanıcılarının kesinlike kontrol etmesi gerekir.)
    • kullanılan GPU: Yüksek performanslı ekran kartınızı seçin (örneğin, RTX 3060 veya GTX 1650 v.b.)
    • görüntü çıkışı: Ekran kartınızın seçili olduğundan emin olun.
Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim yakın çevrenize bu rehberden bahsetmeyi ve bu rehberi paylaşmayı unutmayın iyi günler dilerim :)
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Dostum ilk önce güzel bir konu olmuş ellerine sağlık.Benimde kendi tecrübe ettiğim şeyi yazmak isterim neyle alaklı olduğunu vesayir bilmiyorum fakat Battlefield: Bad Company 2 oyununda kullanılan gpu kısmınde (GT 630M) ekran kartımı seçtiğimde bana daha az fps veriyordu bende ordan işlemci mi seçtim ve çok daha iyi bir fps aldım bu sadece bende olmuş olabilir nasıl olsa eski bir bilgisayar.
 
Eline koluna sağlık fakat şu eksik. FPS'yi sabitlendirin diyorsun nasıl sabitleyeceğimizi anlatmıyorsun. Nasıl sabitleyeceğiz?

Lossless Scaling optimizasyon ayarları rehberinde açıkladım RTSS programı ile yapılıyor araştırabilirsiniz çok basit.

Eline koluna sağlık fakat şu eksik. Fps yi sabitlendirin diyorsun nasıl sabitleyeceğimizi anlatmıyorsun. Nasıl sabitleyeceğiz?

Eline koluna sağlık fakat şu eksik. FPS'yi sabitlendirin diyorsun nasıl sabitleyeceğimizi anlatmıyorsun. Nasıl sabitleyeceğiz?

Buradan FPS sabitleme yapılıyor.
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot_2024-07-11-23-58-47-901-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-07-11-23-58-47-901-edit_com.android.chrome.jpg
    100,7 KB · Görüntüleme: 551
Dostum öncelikle eline sağlık merak ettiğim bir şey var bu telefonlardaki Windows emulatorlerinde çalışır mı acaba en azından SD 8gen1 olan bir telefonda iyi bir FPS artışı sağlansa mobil sektörde çok büyük bir gelisme olur benim telefonum düşük performanslı olduğu için deneyemiyorum ama elinde iyi bir telefon olan deneyebilir mi?
 
Dostum öncelikle eline sağlık merak ettiğim bir şey var bu telefonlardaki Windows emulatorlerinde çalışır mı acaba en azından SD 8gen1 olan bir telefonda iyi bir FPS artışı sağlansa mobil sektörde çok büyük bir gelisme olur benim telefonum düşük performanslı olduğu için deneyemiyorum ama elinde iyi bir telefon olan deneyebilir mi?

Bu konuyu bende merak ediyorum yakın zamanda iyi bir telefon alınca deneyeceğim bunu
 
Dostum ilk önce güzel bir konu olmuş ellerine sağlık.Benimde kendi tecrübe ettiğim şeyi yazmak isterim neyle alaklı olduğunu vesayir bilmiyorum fakat Battlefield: Bad Company 2 oyununda kullanılan gpu kısmınde (GT 630M) ekran kartımı seçtiğimde bana daha az fps veriyordu bende ordan işlemci mi seçtim ve çok daha iyi bir fps aldım bu sadece bende olmuş olabilir nasıl olsa eski bir bilgisayar.
Yüksek ihtimal gt 630m aşırı ısınıyor tahminim yoksa entegre ekran kartı asla normal bir ekran kartını geçemez bir laptopta ikisi aynı yerlerdese
 

herkese merhaba, Technopat okurları son zamanlarda oldukça popülerleşen ve bazı kullanıcılar tarafından iyi çalışmaması dolayısıyla eleştirilen Lossless Scaling ile ilgili bir olası çözüm rehberi hazırlamak istedim.​


bu rehberin yazımında ChatGPT4o ve claude 3.5 sonnet yapay zeka araçlarından yardım alınmıştır.

ayrıca bakınız:


genel internet ortamı forumlar Steam kullanıcı yorumlarını inceledim yapay zekadan da destek alarak tahmini bir grafik oluşturdum bu tablo Lossless Scaling ortalama memnuniyet oranlarını göstermektedir.

Eki Görüntüle 2249004

giriş​

Bu makalede, Lossless Scaling (LS) programı kullanırken karşılaşılan yaygın sorunlar ve bu sorunların olası çözümlerini ele alacağız. unutmayın: Bu rehberdeki uygulamaların kesin işe yarayacağının hiçbir garantisi yoktur. Her sistem aynı performansı veremez. eğer bir sonuç elde ederseniz, yaşadığınız deneyimi burada paylaşmayı unutmayın.

yaygın sorunlar ve çözümleri​

monitör Hz değerinin dikkate alınmaması ve FPS sabitleme yapılmaması

sorun: birçok kullanıcı, monitörün yenileme hızını (Hz) dikkate almadan kare hızı sınırlandırması yapmadan LS'yi kullanmaya çalışıyor. Bu durum, FPS'in düşmesine veya gecikmelerin artmasına neden olabilir? LS, mevcut kareler arasına yeni kareler ekleyip kare hızlarını arttırmak için tasarlanmıştır ve yanlış ayarlamalar FPS'i düşürebilir veya gecikme yaratabilir.

Lossless Scaling aşırı düşük sistemlerde verimli çalışamaz unutmayın bu yazılım kare oluşturma yapmak için belirli miktarda ekran kartı ve işlemci gücü kullanır.
Lsfg çalıştığında normalde 60FPS aldığınız oyunu 40'a kadar düşürp araya yeni kareler ekleyerek FPS arttırmaya çalışıyor.

Bundan dolayı aşırı düşük sistemlerde iyi bir deneyim arayışında olmanız çok doğru bir eylem olmaz.


çözüm: monitörünüzün Hz değerine göre kare hızını sınırlandırın ve Lossless Scaling'in doğru çalışmasını sağlayın. Lsfg yi X2 modda kullanacaksanız FPS'i monitörünüzün yenileme hızının yarısına monitör yenileme hızı Hz/2 ye sabitleyin.
Lsfg yi X3 modda kullanacaksanız FPS'i monitörünüzün yenileme hızının 3'te 1'ine monitör yenileme hızı Hz/3 ye sabitleyin. (lsfg 2.1 X3 modu 60Hz monitörler için fazla verimli değildir)

dikkat:
yukarıdaki metot bütün kullanıcılar için geçerlidir.
ister 144Hz ister 240Hz monitör kullanın fark etmez herkes:
lsfg yi eğer 2X modda kullanacaksa monitörünün yenileme hızının yarısına (monitör yenileme hızı Hz/2)'ye FPS sabitleme yapmalıdır.


lsfg 3X modda kullanılacaksa monitörün yenileme hızının 3'te 1'ine (monitör yenileme hızı Hz/3)'e FPS sabitleme
yapılmalıdır

örnekler:


  • 60Hz monitör:
    • X oyununda 50 FPS:
      • lsfg 2.1 X2 modu kullanacaksanız, FPS'i 30'a sabitleyin.
      • formül: 60 Hz/2=30 FPS.
      • Lsfg açıldığında: 30x2 = 60FPS.
  • 144Hz monitör:
  • X oyununda 80 FPS:
  • lsfg 2.1 X2 modu kullanacaksanız, FPS'i 72'ye sabitleyin.
  • formül: 144 Hz/2=72 FPS.
  • Lsfg açıldığında: 72x2 = 144FPS.

  • X oyununda 50 FPS:
    • lsfg 2.1 X3 modu kullanacaksanız, FPS'i 48'e sabitleyin.
    • formül: 144 Hz/3=48 FPS.
    • Lsfg açıldığında: 48x3 = 144FPS.
Bu şekilde, LS programı oyun içindeki FPS'i optimize ederek daha yüksek performans sağlayabilir.

  • önemli: Lsfg açık olduğunda alacağınız FPS monitörünüzün Hz değerinden yüksek olmamalı

    • örnek:
    • 60Hz monitör
    • X oyunda 50 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir gecikme artabilir.)
    • lsfg 2.1 X2: 50x2 = 100 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından(60FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
    • lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından(60FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)


    • örnek:
    • 144Hz monitör
    • X oyunda 80 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir.)
    • lsfg 2.1 X2: 80x2 = 160 (LS ile alınan FPS 144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
    • lsfg 2.1 X3: 80x3 = 240 (LS ile alınan FPS 144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)

  • peki doğru örnekler ve ayarlar nedir?

    • önemli: Lsfg açık olduğunda alacağınız FPS monitörünüzün Hz değerinden az olmalı
      • örnek:
      • 60Hz monitör
      • X oyunda 50 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir.)
      • lsfg 2.1 X2: 50x2 = 100 (60Hz monitörün yenileme hızından fazla olduğu için RTSS ile FPS sabitmeliyiz 2X modunda kullanacaksak monitörün yenileme hızının yarısına yani 60Hz/2 = 30 FPS'e sabitlemeliyiz. 30x2 = 60FPS bu da 60Hz ile eşit olduğundan programın sağlıklı çalışması beklenir)
      • lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (LS ile alınan FPS 60Hz monitörün yenileme hızından (60FPS'ten) fazla olduğu için teorik olarak RTSS ile FPS sabitmek 3X modunda kullanacaksak monitörün yenileme hızının 3'te 1'ine yani 60Hz/3 = 20 FPS'e sabitlemek gerekirdi.)
      • ancak: Lossless Scaling ile sağlıklı bir deneyim elde etmek için minimum oynanan oyundan 30FPS önerilen ise 40FPS almak gerektiğinden bu modu lsfg2.1 3X modunu 60Hz monitörlü sistemlerde kullanmak çok verimli olmayabilir
      • 60Hz monitör sahipleri için lsfg 2.1 2X modu önerilir

          • örnek:
          • 144Hz monitör
          • X oyunda 80 FPS (eğer kare hızını oyun içinden veya RTSS üzerinden sabitelemden lsfg X2 veya X3 ile çalıştımak isterseniz LS hata verebilir FPS düşürebilir görüntü bozulabilir gecikme artabilir.)
          • lsfg 2.1 X2: 80x2 = 160 (144Hz monitörün yenileme hızından fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
          • doğru yöntem:
          • bu yüzden X2 modunu kullandığımız için oyunu monitörümüzün yenileme hızının yarısına yani: 144/2= 72Hz'e sabitlemek gerekiyor lsfg açıldığında 72FPS çalışan oyun 72x2= 144FPS oluyor

          • X oyunda 50 FPS aldığımızı varsayalım burada lsfg 2.1 X3 modunu kullanacağız
          • lsfg 2.1 X3: 50x3 = 150 (144Hz monitörün yenileme hızından(144FPS)'ten fazla olduğu için sorun yaşayabilirsiniz.)
          • doğru yöntem:
          • X3 modunu kullandığımız için oyunu monitörümüzün yenileme hızının yarısına yani: 144/3= 48Hz'e sabitlemek gerekiyor lsfg açıldığında 48FPS çalışan oyun 48x3= 144FPS oluyor.
olası kullanım senaryosu: oyun içindeki FPS'i monitörünüzün yenileme hızına uygun bir orana sabitleyin. Örneğin, 144Hz monitör ve GTX 1060 ekran kartınız varsa ve Last of Us oyununda düşük ayarlarda 40 FPS alıyorsanız, FPS'i 35'e sabitleyin. Lsfg 2.1 X2 modunda FPS'i 70'e çıkarın. Eğer biraz görüntü kalitesinden feragat edip daha fazla FPS almak istiyorsanız, X3 modunda 35 X 3 = 105 FPS'e çıkarabilirsiniz.

Lossless Scaling ayarları​

Lossless Scaling uygulamasını optimize etmek için şu adımları izleyin:

  1. programı yönetici olarak çalıştırın
    • lsfg ayarları > yönetici olarak başlat seçeneğini açık tutun.
    • başlangıçta çalıştır ve sistem tepsisinde küçült seçeneklerini açık tutun.
  2. pencere seçenekleri
    • otomatik veya tam ekran seçeneğini seçin.(sorun yaşarsanız en boy oranı modunu kullanın)
  3. ölçeklendirme türü
    • LS1 performans modu veya FSR performans modu açık olmalıdır.
  4. kare oluşturma
    • lsfg 2.1 (en iyi kalite ve stabilite için X2 veya en yüksek FPS için X3 modu) kullanın.
  5. işleme seçenekleri
    • gecikmeyi optimize etmek için "yırtılmalara izin ver" seçeneğini açın.
    • FPS göstergesi açık olmalı.
  6. yakalama API'si
    • dxgı seçeneğini kullanın. (eğer bu mod işe yaramaz ise diğer seçenekleri dene)
  7. GPU/Ekran ayarları (laptop kullanıcılarının kesinlike kontrol etmesi gerekir.)
    • kullanılan GPU: Yüksek performanslı ekran kartınızı seçin (örneğin, RTX 3060 veya GTX 1650 vb.)
    • görüntü çıkışı: Ekran kartınızın seçili olduğundan emin olun.
okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için teşekkür ederim yakın çevrenize bu rehberden bahsetmeyi ve bu rehberi paylaşmayı unutmayın iyi günler dilerim :)

Kral sa 60 Hz bir montörüm var dxgı yı kullanıyorum ve FPS 60\60 gösteriyor bunun sebebi monitörümün 60 Hz olması mıdır?
 

Yeni konular

Geri
Yukarı