Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Network/IT Security & Threat Specialist
Donanım gücünün yerini alabilir mi bilmiyorum ancak, çok çok sağlam bir alternatif olacak.
Patentini almışlardır bunun. Eğer genel oyun motorlarında kullanıma yönelik açık bir şey olsaydı dediğinizde haklısınız. Ama bu olay UE'ye özel.
Hiç sanmıyorum. Büyük oyun firmaları kendi oyun motoru varken ue kullanmazlar. Misalen Rockstar.
Haklısınız donanım tabanlı maliyetli oluyor.Bir yandan da konsollar ve AMD var. Intel de ekran kartı üretiyor işlerin nereye gideceğini tam olarak kestirmek zor ama kimse diğerinin gerisinde kalmak istemiyor. Oyun motorları, ışın izleme, DLSS alternatifleri derken yakın gelecekte rekabet daha da kızışabilir.
Güzel bir konuya değinmişsiniz. UE5'te açıkçası belirttiğiniz üzere bu yazılımsal ışın izleme olayının belli noktalarda aktif hale gelebileceğini hatta NVIDIA ve AMD kanadının bunlara binaen ekstra yeni ve özel GTX serisi kartlar çıkarmak yerine eski GTX 10 serisi veya muadil RX serisi kartlarına sürücü desteğini de bırakmayacaklarını düşünüyorum. Tabii gündemdeki daha taze olarak nitelendirdiğimiz donanımsal ışın hızlandırmanın da şu an için yakın gelecekte aynı anda farklı uygulamalarla aktif bir şekilde kullanılacak olması yeni nesil RTX ve RX serisi GPU'ların devamlılığını da sağlayacak gibi, açıkçası Intel'in de ekran kartı işi biraz tuhaf görünüyor bakalım ilerleyen zamanlarda neler göreceğiz.Tabii geliştirilmesi, kullanımı ve stabil hale getirilmesi vakit alacaktır. Bir gün ışın izleme tamamen yazılıma dönerse belki güçlü GTX'leri yeniden görmeye başlarız.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.