M5A97 EVO R2.0 arıza

Katılım
24 Temmuz 2013
Mesajlar
51
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Yer
Bursa
Merhaba arkadaşlar, daha önceden de bahsettiğim gibi yeni topladığım bilgisayarım açılmıyordu. Teknik servis, sorunu montaj yapılırken anakart ile kasa arasına pirinç takılmadığı için oluştuğunu söyledi, bu doğru mu? Olabilir mi? İlk defa duyuyorum.
 
KS
Serdar Yusufoğlu
Katılım
24 Temmuz 2013
Mesajlar
51
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Yer
Bursa
Anakartı yükseltmek için, kasa ile anakart arasına takılan pirinç alaşımlı vida diyelim, ve pirinç takılmadığı için psu arızalanmış, ilk defa duyuyorum.
 
S

Sercan Yeşil

Ziyaretçi
Anladım hocam. Ama Recep Baltaşın montaj videolarında hiç görmedim gören oldu mu ?
 

Staber

Hectopat
Katılım
28 Temmuz 2013
Mesajlar
401
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
89
Yer
Ankara
Bende bilgisayar topladım kendim montaj yaptım , ne öyle bişey ne gördüm ne duydum. Bilgisi olan varsa anlatsın ?
 

Staber

Hectopat
Katılım
28 Temmuz 2013
Mesajlar
401
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
89
Yer
Ankara
Nerenin teknik servisi sana o arızayı söyledi ?
 

Staber

Hectopat
Katılım
28 Temmuz 2013
Mesajlar
401
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
89
Yer
Ankara
:D Kardeşim vallahi benim bile sinirim bozuldu yani bence öyle bir arıza yok , Anca anakartı vidalarken altında herhangi bir bir metel parça vida tarzı bir şey unuttysan belki bir ihtimal ama , peki yeni ücretsiz PSU verdiler mi sana ?
 

Yeni konular

Yukarı