MMORPG oyun önerisi

Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
169
Yer
Verdansk
Önerebileceğiniz güzel MMORPG oyunu söyleyebilir misiniz? Aklımda Final Fantasy 14 var ama pek emin olamıyorum. Aylık ücret olarak maksimum 11 euro civarı verebilirim, üstünü veremem ve oyunun paketlerinin de WoW gibi çok pahalı olmasını da istemiyorum. 40 euro ek paketlere vermek pahalı geliyor. Öneren kişilere şimdiden teşekkürler.

Not: Metin2, Knight Online gibi P2W oyun önermeyin ve elimde New World var onu da önermeyiniz lütfen.
 
KS
KS
AverageCoDEnjoyer
Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
169
Yer
Verdansk
Hocam emin ol WoW gibisi yok, CoD MP seviyorsun sen de benim gibi gibisin, WoW oynuyroum ben de şu aralar vg çıkana kadar.

Evet WoW'u çok oynamak istiyorum demosunu denedim ve sevdim fakat sıkıntı aylık ücreti değil bu gelen ek paketler benim için pahalı geliyor paketler hiç 20-15 dolara düşüyor mu ya da o paketi bir kere alınca diğer paket mecburimi acaba bilginiz var mı bilgi verirseniz sevinirim.
Ne tarz bir oyun arıyorsunuz?

End Game olmasını istiyor genellikle tek başıma oynuyorum bir de bu etkenler var Uzak Doğu MMORPG'si değil de daha çok batı tarafına ait bir MMORPG istiyorum bir de yani karakter yapılanması falan biraz daha farklı olması benim için yeterli.
 

DateALivee

Hectopat
Katılım
15 Haziran 2017
Mesajlar
768
Makaleler
1
Evet WoW'u çok oynamak istiyorum demosunu denedim ve sevdim fakat sıkıntı aylık ücreti değil bu gelen ek paketler benim için pahalı geliyor paketler hiç 20-15 dolara düşüyor mu ya da o paketi bir kere alınca diğer paket mecburimi acaba bilginiz var mı bilgi verirseniz sevinirim.

End Game olmasını istiyor genellikle tek başıma oynuyorum bir de bu etkenler var Uzak Doğu MMORPG'si değil de daha çok batı tarafına ait bir MMORPG istiyorum bir de yani karakter yapılanması falan biraz daha farklı olması benim için yeterli.

Hocam o zaman guild of wars 2 deneyebilirisiniz.
 

Ralf Johan

Decipat
Katılım
5 Şubat 2020
Mesajlar
1.994
Makaleler
1
Evet WoW'u çok oynamak istiyorum demosunu denedim ve sevdim fakat sıkıntı aylık ücreti değil bu gelen ek paketler benim için pahalı geliyor paketler hiç 20-15 dolara düşüyor mu ya da o paketi bir kere alınca diğer paket mecburimi acaba bilginiz var mı bilgi verirseniz sevinirim.


End Game olmasını istiyor genellikle tek başıma oynuyorum bir de bu etkenler var Uzak Doğu MMORPG'si değil de daha çok batı tarafına ait bir MMORPG istiyorum bir de yani karakter yapılanması falan biraz daha farklı olması benim için yeterli.
Hocam aylık 13 euro fakat 3 aylık alırsanız aylık 11 euro oluyor,her 2 senede bir expansion geliyor ve ona geçmeniz gerekiyor,maddi durumunuz el veriyorsa bence oynayın.WoW evreninini yaratıcılarına destek olmak isteyenler çok oluyor Türkiyede,denemeniz lazım.
 

Asmarde

Decapat
Katılım
30 Ağustos 2019
Mesajlar
431
Çözümler
6
Haberiniz vardır belki en büyük WoW yayıncıları oyunu bıraktı. Yüz binlerce oyuncu da bir ayda eridi gitti WoW'da. Hem Blizzard'daki cinsiyetçi baskı vs skandallar hem de geliştirici ekibin oyuncuları zerre dikkate almaması en büyük sıkıntılar şu anda. WoW'a başlamak için pek doğru zaman olmayabilir. Hali hazırda gametime'ı devam eden oyuncular belli serverlarda oturma eylemi falan yapıyorlar şu an. Komik ama gerçek. Kimileri de benim gibi 14 senenin ardından bile bıraktı oyunu.

Bu akşam itibariyle Elyon çıkış yapıyor. Bir göz atabilirsiniz. Fena durmuyor. Kakao Games yaptı oyunu. Black Desert'a büyük oranda benziyor ama nihayet grup, party, dungeon, raid sistemleri gelmiş hali diyebiliriz.

Bunun dışında Guild Wars 2, ücretsiz başlanabilmesi ve aylık ücretinin olmaması açısından iyi bir alternatif. Beğenirseniz paketlerini alırsınız zaten. Ki şu sıralar ben de sardım. Cidden güzel bir oyun. Ayrıca Blizzard'daki skandallar sonrası aşırı derecede yeni oyuncu geldi ve tekrar dönenler olmuş.

Albion Online (eğer bu tarzı seviyorsanız) ücretsiz alternatif.

Elder Scrolls Online yine düşünülebilir. Ama ben bir türlü ısınamadım şahsen. Fazla kalas geliyor nedense bana.

Lost Ark Ben de dahil pek çok insan bekliyor. Gerçekten dolu bir oyun gibi görünüyor. Rusya sunucusunu deneyimleyen birkaç arkadaşım var. Hepsi çok severek oynamışlardı. Ama biraz zamanı var ne yazık ki. Ancak şahsen, çıktığı zaman çok ciddi bir kitleyi kendine çekeceğini düşünüyorum. Çünkü her türden MMORPG severi bağlayabilecek derinliğe sahip gibi.

New World var tabii yeni olarak. Online Mount & Blade havası verdi bana. Bence bir MMORPG daha derin ve pek çok skille, yetenek ağaçlarına sahip olmalı. Biraz kompleks olmalı yani. Evet bu oyun kolay öğrenilebilir ve rahat bir oyun ama MMORPG bağlamında beni pek tatmin etmedi.

Final Fantasy 14. WoW'un yüz binlerce oyuncu kaybetmesinin ardından Guild Wars 2 ve FF14 adeta patladı oyuncu sayısı olarak. Bir sürü yeni başlayan ve tekrar dönüş yapan var. Geliştirici ekip oyunla çok ilgili. Guild Wars 2 ile FF14 cidden geliştiricilerin oyuncuları dinlediği ve isteklerine yanıt verdikleri oyunlar. Tek sıkıntısı aylık ücretinin olması.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Yukarı