Çözüldü Modem arayüzünde hat değerlerinin saçmalığı

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Wake up Samurai

Centipat
Katılım
2 Aralık 2019
Mesajlar
788
Çözümler
4
Arkadaşlar bir akrabamın evindeyim. Birkaç yıl önce geldiğimizde internet 16 Mbps'ydi. Şimdi hız testi yaptığımda 950 Kbps ile 1 Mbps arası oynuyor. Modem arayüzündeki değerler hız testi yaptığımda yanıma bile yaklaşamıyor. Yardım ederseniz çok sevinirim. Hat değerlerini resimde görüyorsunuz ve bildiğim kadarıyla burada fiber yok.
 

Dosya Ekleri

  • IMG_20210122_121856.jpg
    IMG_20210122_121856.jpg
    94,6 KB · Görüntüleme: 25
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Modem arayüzünden fabrika ayarlarına döneyim mi? Öyle bir şey yapsam modem Türk telekoma bağlanır değil mi tekrar kuruluma gerek kalmaz.
Kolay kurulum olması lazım ama kullanıcı adı ve şifre bilmiyorsanız riske atmayın bence. Gerçi simdi de internet var sayılmaz yani kaybedeceğiniz bir sey yok gibi :)

akavora

Picopat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
291
Çözümler
3
LAN üzerinden mi yapıyorsunuz testi?
 

akavora

Picopat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
291
Çözümler
3
Modemde biri QoS ayarları ile oynamış olabilir mi? Eğer ayarlarla oynanmamış ise servis sağlayıcısı ile alakali olabilir.
 

akavora

Picopat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
291
Çözümler
3
Çok ilginç sanki download suni olarak sınırlanmış. Akıllı kota dicem ama öyle tarife kalmadı galiba. Servis sağlayıcısı arayıp sormak lazım. Yahut tivitirdan yazın daha hızlı dönüyorlar.
 
KS
Wake up Samurai

Wake up Samurai

Centipat
Katılım
2 Aralık 2019
Mesajlar
788
Çözümler
4
Çok ilginç sanki download suni olarak sınırlanmış. Akıllı kota deceğim ama öyle tarife kalmadı galiba. Servis sağlayıcısı arayıp sormak lazım. Yahut tivitirdan yazın daha hızlı dönüyorlar.

Modem arayüzünden fabrika ayarlarına döneyim mi? Öyle bir şey yapsam modem Türk telekoma bağlanır değil mi tekrar kuruluma gerek kalmaz.
 

akavora

Picopat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
291
Çözümler
3
Modem arayüzünden fabrika ayarlarına döneyim mi? Öyle bir şey yapsam modem Türk telekoma bağlanır değil mi tekrar kuruluma gerek kalmaz.
Kolay kurulum olması lazım ama kullanıcı adı ve şifre bilmiyorsanız riske atmayın bence. Gerçi simdi de internet var sayılmaz yani kaybedeceğiniz bir sey yok gibi :)
 
Çözüm
KS
Wake up Samurai

Wake up Samurai

Centipat
Katılım
2 Aralık 2019
Mesajlar
788
Çözümler
4
Kolay kurulum olması lazım ama kullanıcı adı ve şifre bilmiyorsanız riske atmayın bence. Gerçi simdi de internet var sayılmaz yani kaybedeceğiniz bir şey yok gibi :)

Hele şükür dostum fabrika ayarlarına döndürünce düzeldi. Çok sağ ol yardımların için.
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot_2021-01-22-13-54-54-478_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-01-22-13-54-54-478_com.android.chrome.jpg
    26 KB · Görüntüleme: 5

akavora

Picopat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
291
Çözümler
3
Evde birisi bütün hızı kendi kullanmak istemiş olabilir. Ben de yapıyordum ailemle yaşarken :)
 

Yeni konular

Yukarı