Newegg UPS Gümrük Sorunu

filozof86

Centipat
Katılım
16 Temmuz 2019
Mesajlar
14
Hangi kartla aldığının bir önemi yok.Alırken sepette vergisini gösteriyor zaten.Vergisi işine geliyorsa alıyosun ve vergi ödenmiş şekilde geliyor. Aldıktan sonra kargo firmasından bi mail geliyor.Mailde form var.Formu doldurup imzalayıp gönderiyosun mail ile.Ürünün kapıya geliyor başka bi detay yok.Form da gümrükten kargo şirketinin senin adına geçirebilmesi için bir çeşit vekalet. Fakat aldığım ürünün garantisinin olmadığı ve iade kabul edilmeyeceği söylenmişti buna dikkat edin.
 

zoruoynayan

Centipat
Katılım
29 Kasım 2020
Mesajlar
67
Hangi kartla aldığının bir önemi yok.Alırken sepette vergisini gösteriyor zaten.Vergisi işine geliyorsa alıyosun ve vergi ödenmiş şekilde geliyor. Aldıktan sonra kargo firmasından bi mail geliyor.Mailde form var.Formu doldurup imzalayıp gönderiyosun mail ile.Ürünün kapıya geliyor başka bi detay yok.Form da gümrükten kargo şirketinin senin adına geçirebilmesi için bir çeşit vekalet. Fakat aldığım ürünün garantisinin olmadığı ve iade kabul edilmeyeceği söylenmişti buna dikkat edin.

fakat bazı kartlarda yurt dışı ödeme yaptıktan sonra 10dolar falan ek ücret alıyor muhabbet var. O yüzden en para en sağlıklısı diyorlar o yüzden sordum
 

filozof86

Centipat
Katılım
16 Temmuz 2019
Mesajlar
14
Ben öyle bi ücret ödemedim.Virüs tedbirlerinden sonra ek vergiler geldiyse bilemiyorum ama sanmıyorum. Ha kartlardan diyosunuz.Kartlarda öyle bişey olamaz öyle kafadan ek vergi konamaz. Eft havale yaparsan o zaman ödersin kartlarda öyle bi durum yok
 

NoyaN35

Hectopat
Katılım
2 Nisan 2017
Mesajlar
27
arkadaşlar kredi kartınıza , uygulaması veya sitesi üzerinden sanal kart yaratın ve newegg deki o an gördüğünüz ücret kadar limit verin o zaman extra ücret vs çıkmıyor. vakıfbank world ile 3 ay önce bu şekilde aldım. 1tl bile fazla ücret alınmadı. biraz geç cevap konu için ama başkasının işine yarasın.
 

Almrtylc

Decapat
Katılım
23 Kasım 2019
Mesajlar
32
arkadaşlar kredi kartınıza , uygulaması veya sitesi üzerinden sanal kart yaratın ve newegg deki o an gördüğünüz ücret kadar limit verin o zaman extra ücret vs çıkmıyor. vakıfbank world ile 3 ay önce bu şekilde aldım. 1tl bile fazla ücret alınmadı. biraz geç cevap konu için ama başkasının işine yarasın.
Noyan hocam 3d ekranı gelmiş miydi son ekranda ?
Hangi kartla aldığının bir önemi yok.Alırken sepette vergisini gösteriyor zaten.Vergisi işine geliyorsa alıyosun ve vergi ödenmiş şekilde geliyor. Aldıktan sonra kargo firmasından bi mail geliyor.Mailde form var.Formu doldurup imzalayıp gönderiyosun mail ile.Ürünün kapıya geliyor başka bi detay yok.Form da gümrükten kargo şirketinin senin adına geçirebilmesi için bir çeşit vekalet. Fakat aldığım ürünün garantisinin olmadığı ve iade kabul edilmeyeceği söylenmişti buna dikkat edin.
İmzalama işi nasıl oluyor sonuçta dijital bir belge , çıkartıp imza atıp tekrar taratmak mı gerekli , cahalım biraz he 🤔
 
Son düzenleme:

NoyaN35

Hectopat
Katılım
2 Nisan 2017
Mesajlar
27
Noyan hocam 3d ekranı gelmiş miydi son ekranda ?

İmzalama işi nasıl oluyor sonuçta dijital bir belge , çıkartıp imza atıp tekrar taratmak mı gerekli , cahalım biraz he 🤔
konu baya olduda geçeli hatirlamiyorum açıkçası . upsin belge içinde yazdığiniz gibi doldurup taratma veya fotoda iş görüyor. doldurup fotosunu çekip yollayin.
 

Yeni konular

Yukarı