Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Öğrenci
FSR, Lutris veya Bottles ile doğrudan ya da modlanmış Wine sürümlerinde çevresel değişken ile etkinleştirilebiliyor. NVIDIA ise bu tarz bir teknolojiyi kendi sürücüsünün içerisine koymuş. Çoğu kişinin haberi olmadığını düşünüyorum.
Çok fazla görüntüyü iyileştirdiğini düşünmüyorum. Çok fazla fark göremedim ben. FSR'nin kendisi olup olmadığını bilmiyorum. Sadece keskinleştirme sağladığı yazmış. Herhalde NIS veya FSR 1.0 entegre edilmiştir. NVIDIA'nin dökümanlarında buldum. İsteyen bakabilir;
__GL_SHARPEN_ENABLE
değişkeni ile siz de aktif edebilirsiniz.__GL_SHARPEN_ENABLE=<değer>
ile etkinleştirebilirsiniz. 1 değeri açık yapar, 0 değeri kapatır.__GL_SHARPEN_VALUE=<değer>
keskinleştirmeyi ayarlar. 0 ile 100 arasında değer verilebilir. Varsayılan değer 50'dir.__GL_SHARPEN_IGNORE_FILM_GRAIN=<değer>
keskinleştirme sonucu oluşan görüntü kirliliğini engeller. 0 ile 100 arasında değer verilebilir. Varsayılan değer 17'dir.Çok fazla görüntüyü iyileştirdiğini düşünmüyorum. Çok fazla fark göremedim ben. FSR'nin kendisi olup olmadığını bilmiyorum. Sadece keskinleştirme sağladığı yazmış. Herhalde NIS veya FSR 1.0 entegre edilmiştir. NVIDIA'nin dökümanlarında buldum. İsteyen bakabilir;
Son düzenleyen: Moderatör: