Okullar ne zaman kapanır?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Clint Westwood

Centipat
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
1.411
Çözümler
8
Yer
Wild West
Benim teker teker yazmama gerek yok galiba bana uyar.
Gerçekten bir göğüs ve alerji hastalıkları profesörü olan birini aşı karşıtlığı konusunda bilimsel dayanak olarak mı gösteriyorsunuz?

Gündelik yaşamınızda bol şans dilerim. Umarım virüse yakalanmazsınız. 🙂
 

Clint Westwood

Centipat
Katılım
14 Aralık 2020
Mesajlar
1.411
Çözümler
8
Yer
Wild West
10:37 izledin mi sen?
İzledim. Profesör falan şimdi fazla konuşmak istemiyorum ama adamın uzmanlık alanında bile değil ki bu konu. 😀

Ayrıca madem virüs öldürmüyor ve aşı da işe yaramıyor neden aşıyı sürsünler ortaya? Virüsle azalmayan nufusu aşıyla azaltmak için mi? Büyük resimi gördüğünü sanıp daha önündeki gerçeği göremeyen insanların bahaneleri.
 

Frozennn

Decipat
Katılım
10 Temmuz 2020
Mesajlar
2.578
Makaleler
6
Çözümler
9
Yer
Konya
10:37 izledin mi?
Çocuklar COVID taşıyıcısı olabilir bu yüzden onlarında maske takması gerekmektedir.
Ben videonun tamamını izlemiştim izlemesem atmam değil mi? Neyse genel olarak zaten maske takmak coronaya çok engel olmuyor hatta neredeyse hiç engel olmuyor aksine uzun süre maske takmak oksijenden daha fazla karbondioksit almanıza neden olur bu da kalp rahatsızlıkları başta olmak üzere birçok sağlık problemine yol açar.

https://www.indyturk.com/node/198561/haber/“uzun-süreli-maske-takmak-solunum-güçlüğüne-yol-açabilir-akciğer-kalp
 

Merdione

Picopat
Katılım
30 Aralık 2020
Mesajlar
768
Çözümler
4
Yer
Dünya
Ben videonun tamamını izlemiştim izlemesem atmam değil mi? Neyse genel olarak zaten maske takmak coronaya çok engel olmuyor hatta neredeyse hiç engel olmuyor aksine uzun süre maske takmak oksijenden daha fazla karbondioksit almanıza neden olur bu da kalp rahatsızlıkları başta olmak üzere birçok sağlık problemine yol açar.
https://www.indyturk.com/node/198561/haber/“uzun-süreli-maske-takmak-solunum-güçlüğüne-yol-açabilir-akciğer-kalp
Çocuklar korona kaparsa taşıyıcı olabilirler. Ayrıca maske takmak nasıl koronaya çok engel olmuyor?
 

Frozennn

Decipat
Katılım
10 Temmuz 2020
Mesajlar
2.578
Makaleler
6
Çözümler
9
Yer
Konya
Çocuklar korona kaparsa taşıyıcı olabilirler. Ayrıca maske takmak nasıl koronaya çok engel olmuyor?
Hiç engel olmuyor demiyorum ama çok az koruyor sandığınız kadar çok korumuyor.
1632255415041.png
 

Hunter1881

Centipat
Katılım
29 Ağustos 2020
Mesajlar
205
Çözümler
4
Hani milyonda bir karşılaşılıyor ya hani. Mesela şuruplar da öldürücü olabilir ama milyonda bir falan rastlanır bu duruma hani. Bu kadar ufak bir şey i bile anlayamıyor musun?

O zaman gidip hazır gıda yemeyeceksin kardeşim, onlarında içindeki şeyler öldürücü hastalıklara yol açabiliyor. Hem de aşının açtığından daha yüksek bir oranla. Ne kadar seviyorsunuz işinize gelince bir şeyleri eleştirmeyi, o zaman hiçbir hazır şey kullanmayacaksın gidip mağara adamı gibi yaşarsın.
Senin kafanın basmadığı konu ne biliyo musun? Bilimi kusursuz ve mükemmel bir şey sanmak. Benim sana söylediklerim FDA raporunda yazılanlar. Bak ben söylemiyorum, ABD'de olan Gıda ve İlaç İdaresi söylüyor. Kullandığın haplardaki yan etkiler belli başlı ve risklerinin ne olduğu söyleniyor. Çalışmaları tam olarak yapıldıktan sonra piyasaya sürülüyor. Biontech aşısındaki gibi acil kullanım onayı ile piyasaya sürülüp, insanlar denek yerine konulmuyor. Şu dönemde ne kadar insan kalp krizi geçirdi her ne hikmetse hepsi aşı olduktan sonra. Kalp krizi geçiresi geliyor insanların galiba aşı olduktan sonra. Twitter'a girip, azıcık olsa baksan insanların bu olaydan ne kadar canının yandığını görürsün. Biontech'in yan etkileri ve koronanın geçirdiği mutasyonlar diğer ülkelerde söylenirken bizim ülkemiz kutsanmış ülke galiba hiçbir şey olmadı. Bilim bilgisayarı da buldu atom bombasını da. Hadi sana kolay gelsin ileride başına bir şey geldiğinde veya kalp krizi geçirdiğinde anlarsın.
 

Ecmel

Decipat
Katılım
26 Aralık 2020
Mesajlar
3.438
Makaleler
3
Çözümler
30
Senin kafanın basmadığı konu ne biliyo musun? Bilimi kusursuz ve mükemmel bir şey sanmak. Benim sana söylediklerim FDA raporunda yazılanlar. Bak ben söylemiyorum, ABD'de olan Gıda ve İlaç İdaresi söylüyor. Kullandığın haplardaki yan etkiler belli başlı ve risklerinin ne olduğu söyleniyor. Çalışmaları tam olarak yapıldıktan sonra piyasaya sürülüyor. Biontech aşısındaki gibi acil kullanım onayı ile piyasaya sürülüp, insanlar denek yerine konulmuyor. Şu dönemde ne kadar insan kalp krizi geçirdi her ne hikmetse hepsi aşı olduktan sonra. Kalp krizi geçiresi geliyor insanların galiba aşı olduktan sonra. Twitter'a girip, azıcık olsa baksan insanların bu olaydan ne kadar canının yandığını görürsün. Biontech'in yan etkileri ve koronanın geçirdiği mutasyonlar diğer ülkelerde söylenirken bizim ülkemiz kutsanmış ülke galiba hiçbir şey olmadı. Bilim bilgisayarı da buldu atom bombasını da. Hadi sana kolay gelsin ileride başına bir şey geldiğinde veya kalp krizi geçirdiğinde anlarsın.
Twitter üzerinde araştırma yapmak mı? Oradaki kullanıcıların yazdıkları şeyleri kanıt olarak mı alıyorsun? Her neyse tartışmayacağım. Hayatında bol şans, "doğal seçilim nedir?" onu da öğren bence. Yoksa çok bir şansın olmayacak gibi yakında. :)
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı