Oyun oynayacak arkadaş arıyorum

Milanber

Femtopat
Katılım
30 Kasım 2021
Mesajlar
6
Merhaba;

Sitede yaptığım incelemeye göre herkes belirli bir yaş aralığını tercih ettiğinden öncelikle yaşımı belirteyim 35 yaşındayım. Hafta içi akşamları işten çıktıktan sonra 3-5 saat beraber oyun oynayabileceğim arkadaş/arkadaşlar arıyorum. Hafta sonları ailem ile vakit geçirdiğimden pek fazla oyun oynamaya fırsatım olmuyor. Yaş konusunda bir sıkıntım yok ama dediğim gibi oyun sürem maalesef çok geniş değil. Black Desert yada Destiny gibi grind/kasma gerektiren oyunlarda herkes alıp başını gittiğinden ben sıkılıp bırakmak zorunda kalıyorum. Bu tarz oyunları uzun süre oynayamayacağımı belirteyim.

Gamepass'im var ayrıca Steam/Epic'den de ara sıra oyunlar alıyorum. Belirli bir oyun tarzım yok Divinity 2/Conan/Back4Blood/Company Of Heroes gibi bir çok oyun türünü oynuyorum. Benim için önemli olan oyun oynarken keyif almak. Güncel bir bilgisayar sistemim var, şu anda mevcut tüm oyunları sorunsuz olarak çalıştırabiliyorum. İlgilenen arkadaşlar benimle irtibata geçerse sevinirim.

Discord = Milanber#5312
 

Yumurtaci

Picopat
Katılım
23 Eylül 2021
Mesajlar
228
Çözümler
2
Yer
Hüdavenigar mahallesi Bursa/Osmangazi
Selamünaleyküm, DC'den yazdım ama arkadaş olmayanlardan mesajı kapamışın galiba, ben oynarım senle abi, ama LoL Valorant oynuyorum bir tek bu aralar, istersen başla, kötü oyna tek kelime etmem, bir sürü yeni başlayan kardeşim dediğim çocuklar var onlarla oynuyoruz 1 kez kötü konuşmadım, kazanmak son derece gereksiz olgu benim için. Eğleniyim yeter, çok kasmamda, aynı kafadayız. DCdeki Karasu benim, sondaki kodu forum kuralları gereği yazamam, zaten 1 tane vardır karasu.
 

MertOzProd

Femtopat
Katılım
27 Kasım 2021
Mesajlar
21
Merhaba;

Sitede yaptığım incelemeye göre herkes belirli bir yaş aralığını tercih ettiğinden öncelikle yaşımı belirteyim 35 yaşındayım. Hafta içi akşamları işten çıktıktan sonra 3-5 saat beraber oyun oynayabileceğim arkadaş/arkadaşlar arıyorum. Hafta sonları ailem ile vakit geçirdiğimden pek fazla oyun oynamaya fırsatım olmuyor. Yaş konusunda bir sıkıntım yok ama dediğim gibi oyun sürem maalesef çok geniş değil. Black Desert yada Destiny gibi grind/kasma gerektiren oyunlarda herkes alıp başını gittiğinden ben sıkılıp bırakmak zorunda kalıyorum. Bu tarz oyunları uzun süre oynayamayacağımı belirteyim.

Gamepass'im var ayrıca Steam/Epic'den de ara sıra oyunlar alıyorum. Belirli bir oyun tarzım yok Divinity 2/Conan/Back4Blood/Company Of Heroes gibi bir çok oyun türünü oynuyorum. Benim için önemli olan oyun oynarken keyif almak. Güncel bir bilgisayar sistemim var, şu anda mevcut tüm oyunları sorunsuz olarak çalıştırabiliyorum. İlgilenen arkadaşlar benimle irtibata geçerse sevinirim.

Discord = Milanber#5312
ekledim dcden akşamları muhabbet sohbet oynayabiliriz bi çok oyunu
nick: B Sinatra
 
KS
KS
Milanber

Milanber

Femtopat
Katılım
30 Kasım 2021
Mesajlar
6
Selamünaleyküm, DC'den yazdım ama arkadaş olmayanlardan mesajı kapamışın galiba, ben oynarım senle abi, ama LoL Valorant oynuyorum bir tek bu aralar, istersen başla, kötü oyna tek kelime etmem, bir sürü yeni başlayan kardeşim dediğim çocuklar var onlarla oynuyoruz 1 kez kötü konuşmadım, kazanmak son derece gereksiz olgu benim için. Eğleniyim yeter, çok kasmamda, aynı kafadayız. DCdeki Karasu benim, sondaki kodu forum kuralları gereği yazamam, zaten 1 tane vardır karasu.
Merhaba Karasu, "DC'den yazdım ama arkadaş olmayanlardan mesajı kapamışın galiba" demişsin bu ayar nasıl değiştirilir pek bir bilgim yok. DC'de seni arkadaş olarak ekledim.
Abi yaş sıkıntın yoksa Back 4 Blood vs oyunlar oynayabiliriz.
Yaş sıkıntım yok, DC'den beni ekleyebilirsen sevinirim. Milanber#5312
Crystal Saga, CSGO gibi oyunlar oynuyorsanız iletişime geçeyim.
CS'yi lisede oynardım o zamanlara tekrar dönmek istemiyorum. Crystal Saga'yı bilmiyorum bir bakar sana buradan geri dönerim.
 
Son düzenleme:
Yukarı