Oyuncu mouse önerisi

rukibamba

Picopat
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
511
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Ataşehir/İstanbul
Arkadaşlar herkese selam, MSI GM08 mouse var elimde yaklaşık 6-7 aydır kullanıyorum fakat hem USB ara ara görmüyor uğraşmadımda açıkçası garanti ile bir de 3-4 saat oyun oynayınca ellerimi mahfediyor şimdi Amazon'da şu ürünü gördüm HyperX ürünü daha önce kullanmadım kullanan arkadaşlar var mı ya da rahat bir oyuncu mouse öneren var mı ellerim ne çok büyük ne çok küçük orta derece bütçe çokda önemi yok tabii abartmamak şartı ile şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

Bahsettiğim ürün bu:

 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
rukibamba

rukibamba

Picopat
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
511
Makaleler
1
Çözümler
2
Yer
Ataşehir/İstanbul
Sensörü iyi ama çok büyük ve ağır palm tutman lazım.

Hocam palm yoruyor işte MSI da öyle zamanında bende bloddy V7 gun3 vardı o mouse çok iyiydi en son yine ondan alacağım eski nesil falan dinlemicem :)

Çok küçük değil mi hocam bu.
 

Er3nNx

Centipat
Katılım
24 Ekim 2020
Mesajlar
63
Arkadaşlar herkese selam, MSI GM08 mouse var elimde yaklaşık 6-7 aydır kullanıyorum fakat hem USB ara ara görmüyor uğraşmadımda açıkçası garanti ile bir de 3-4 saat oyun oynayınca ellerimi mahfediyor şimdi Amazon'da şu ürünü gördüm HyperX ürünü daha önce kullanmadım kullanan arkadaşlar var mı ya da rahat bir oyuncu mouse öneren var mı ellerim ne çok büyük ne çok küçük orta derece bütçe çokda önemi yok tabii abartmamak şartı ile şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

Bahsettiğim ürün bu:

Fps pro alınır ama haste alma, ben aldım sensörü çok kötü. Hafif bi mouse istiyorsan Xtrfy m42 yada Model o bakabilirsin.
 

Jeytenoamus

Decapat
Katılım
2 Aralık 2020
Mesajlar
2.126
Çözümler
16
Hocam palm yoruyor işte MSI da öyle zamanında bende bloddy V7 gun3 vardı o mouse çok iyiydi en son yine ondan alacağım eski nesil falan dinlemicem :)


Çok küçük değil mi hocam bu.



 

Yeni konular

Yukarı