Oyunlarda Anti Cheat Mantığı Nasıl Çalışır?

Barixs

Centipat
Katılım
27 Nisan 2020
Mesajlar
313
Yer
Arş
Oyunlarda anti cheatler nasıl çalışıyor? Hile yazılımlarını nasıl tespit ediyor? Örneğin VAC. Ve bu sistemler nasıl yazılıyor? Ben bugün bu iş üstünde yoğunlaşmak istesem nasıl bir yol izlemem gerekiyor ? Ve hangi dilleri kullanmam gerekir?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
VAC banlayan sistem, tespit eden bota ise VACNet deniyor küçük bir araştırmayla çalışma prensibini öğrenebilirsin.
Ben sana küçük bir info veriyim 3.part yazılımlarda undetected olayı var her zaman hex kodların güncelleme alması gerekir yoksa hile yani güncellemezse bu outdetected olarak adlandırılıyor outdetected hileler otomatik tanınıyor.
VACNet çalışma prensibi biraz daha sen nasıl overwatch'da adam izliyorsan oda onu yapıyor aslında.Çok duvardan izlersen,aimbotun fovunu çok açarsan kitlencek şekilde, backtrack'i çok fazla çekerek ms'i(fakelag) arttırsan hemen tanıyabiliyor.Örn. spinbot (anti-aim)
 
VAC banlayan sistem, tespit eden bota ise VACNet deniyor küçük bir araştırmayla çalışma prensibini öğrenebilirsin.
Ben sana küçük bir info veriyim 3.part yazılımlarda undetected olayı var her zaman hex kodların güncelleme alması gerekir yoksa hile yani güncellemezse bu outdetected olarak adlandırılıyor outdetected hileler otomatik tanınıyor.
VACNet çalışma prensibi biraz daha sen nasıl overwatch'da adam izliyorsan oda onu yapıyor aslında.Çok duvardan izlersen,aimbotun fovunu çok açarsan kitlencek şekilde, backtrack'i çok fazla çekerek ms'i(fakelag) arttırsan hemen tanıyabiliyor.Örn. spinbot (anti-aim)
Öncelikle verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Riot Gamesin kullandığı Vanguard da aynı mantıkla mı çalışıyor yoksa daha farklı mı? Ve bunların yazıldığı bir programlama dili var mı yoksa istedikleri dillerle mi yazılıyorlar?
 

Geri
Yukarı