Pardus nasıldır?

Krm_Glsn

Centipat
Katılım
10 Ekim 2021
Mesajlar
69
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba PC eski ve bende hızlı güvenli bir işletim sistemi arıyorum. Pardus nasıldır? Her şey iner mi? Hızlı mı? Güvenli mi? Kullanılması kolay mı? Bilgi verebilir misiniz?

Linux'a yabancı birisiysen yükleme pratik olmayan bir işletim sistemi arkadaşın dediği gibi programlar yüklenmiyor veya yüklemek için dilinden anlamak gerek kanser eder.
Kullanım amacına göre bir işletim sistemi yükleyebilirsin belki sana tavsiyem günlük işlerimi halledeyim
Dizi film ödev falan yapmak için Chrome OS Flex'i incele istersen ve gerçekten çok hafif bir işletim sistemidir günlük işlerini Google servisleriyle halledebilirisin yalnız Windows uygulamalarını yükleyemezsin bunu da beğenmezsen Linux Mint kurabilirsin diğerlerine göre daha kolay Linux dağıtımıdır bu ikisini incele hangisi kafana uyarsa onu yükleyebilirsin ama bana kalırsa
Chrome OS Flex çok hızlı kolay kullanması güvenli hiç uğraştırmayacak bir işletim
sistemidir yani kısaca bunlara bir bak derim.
Linux Mint
Chrome OS Flex.
 

gentwo

Femtopat
Katılım
1 Ekim 2022
Mesajlar
15
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Pardus'a bulaşmanı önermem, eski bir bilgisayarın varsa ve Linux'tan çok anlamayabilirim diyorsan Linux Mint iyi seçim bence

Arkadaşlar Linux Mint ve Ubuntu nasıldır?
İlk defa Linux kullanacaksan eğer Ubuntu'nun arayüzü biraz yeni gelebilir, Linux Mint'te Ubuntu'da özünde aynı gibi neredeyse sadece görünümleri değişik denebilir basit mantık

Windows'un görünümüne alışıksan ve eski bilgisayarın varsa Mint iyidir, Onuda beğenmediysen Kubuntu belki önerilebilinir.
 
KS
KS
E

emirhanakın232

Yoctopat
Katılım
1 Ekim 2022
Mesajlar
12
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Pardus'a bulaşmanı önermem, eski bir bilgisayarın varsa ve Linux'tan çok anlamayabilirim diyorsan Linux Mint iyi seçim bence.

İlk defa Linux kullanacaksan eğer Ubuntu'nun arayüzü biraz yeni gelebilir, Linux Mint'te Ubuntu'da özünde aynı gibi neredeyse sadece görünümleri değişik denebilir basit mantık.

Windows'un görünümüne alışıksan ve eski bilgisayarın varsa Mint iyidir, onuda beğenmediysen Kubuntu belki önerilebilinir.

Hocam peki Linux Mint hızlımı Steam Discord Steam oyunları vb oyunlar açar mı?
 

YeCeTe

Centipat
Katılım
27 Nisan 2021
Mesajlar
326
Zaten ülkede yerli ve milli diye yola koyulan hiçbir şey düzgün çıkmıyor boş bir projeydi biliyordum böyle olacağını.
İlk defa chip dergisi miydi pcnet mi canlı Pardus 2007.1 Felis Chaus cd si vermişti orda denemiştim. Gerçekten çok güzeldi. Her sürüm latince hayvan isimleri falan çok ciddiye alınıyordu. Haberleri heyecanlandırıyordu. Üzücü tabi:(
 

gentwo

Femtopat
Katılım
1 Ekim 2022
Mesajlar
15
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Hocam peki Linux Mint hızlımı Steam Discord Steam oyunları vb oyunlar açar mı?
Günlük kullandığın programların çoğunu rahatça açarsın, sadece Excel, Word gibi programlarla işin varsa başka alternatifler kullanman gerekebilir (LibreOffice gibi)
Oyun konusunda çoğu oyun Linux desteklemiyor malesef, Desteklenmeyen oyunları Steam üzerinden yine açarsın (Proton Yardımıyla) ama Windows'ta olduğundan düşük FPS görebilirsin

Kısacası günlük işlerini çok daha rahat yaparsın ama oyun konusunda çok bir şey diyemem
 
KS
KS
E

emirhanakın232

Yoctopat
Katılım
1 Ekim 2022
Mesajlar
12
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Günlük kullandığın programların çoğunu rahatça açarsın, sadece Excel, Word gibi programlarla işin varsa başka alternatifler kullanman gerekebilir (LibreOffice gibi)
Oyun konusunda çoğu oyun Linux desteklemiyor maalesef, desteklenmeyen oyunları Steam üzerinden yine açarsın (proton yardımıyla) ama Windows'ta olduğundan düşük FPS görebilirsin.

Kısacası günlük işlerini çok daha rahat yaparsın ama oyun konusunda çok bir şey diyemem.

Ubuntu için aynı şeyler geçerli mi?
 
Son düzenleyen: Moderatör:

DarkNight321

Centipat
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
1.630
Çözümler
1
Yer
Bursa
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
İlk defa chip dergisi miydi pcnet mi canlı Pardus 2007.1 felis chaus CD'si vermişti orada denemiştim. Gerçekten çok güzeldi. Her sürüm latince hayvan isimleri falan çok ciddiye alınıyordu. Haberleri heyecanlandırıyordu. Üzücü tabii:(

Yapacak bir şey yok devletimiz lafta yerli ve milli iş üretmeye gelince tosluyor.
 
Yukarı