Pazu hangi kısımda?

Samed123

Decapat
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
93
Arkadaşlar ben pazılarımı büyütmek için telefona uygulama yükledim. Üç başlı kas ve iki başlı kas seçeneği vardı. Bende üç başlı kası seçtim. Pazu oraya mı giriyor 17.gündeyim fazla buyumemiş kolum.
 

Bora Dere

Zettapat
Süper Moderatör
Sosyal Tayfı
Katılım
10 Ağustos 2016
Mesajlar
15.788
Makaleler
27
Çözümler
1.050
Yer
Slytherin House
Hayır. Pazu (yani biceps) çift başlı kastır. İsmin başındaki bi- eki çift demek. Bicycle, binocular, bisexual... Triceps de üç başlı (başındaki ekten de anlaşılabilir) kısım ve kolun arka tarafına denk geliyor. Bu yüzden arka kol olarak da geçer.

17 günde gelişme beklemeyin. Yemenize dikkat etmediğiniz sürece herhangi bir zaman dilimi içinde gelişme beklemeyin. Uygulama neler yaptırıyor bilmiyorum ama saçma sapan bir antrenman uygulanması durumunda da dişe dokunur bir gelişme beklemeyin.

Bana sorarsanız sadece kol da çalışmayın. Fitness böyle bir şey değil.
 
KS
KS
S

Samed123

Decapat
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
93
Hayır. Pazu (yani biceps) çift başlı kastır. İsmin başındaki bi- eki çift demek. Bicycle, binocular, bisexual... Triceps de üç başlı (başındaki ekten de anlaşılabilir) kısım ve kolun arka tarafına denk geliyor. Bu yüzden arka kol olarak da geçer.

17 günde gelişme beklemeyin. Yemenize dikkat etmediğiniz sürece herhangi bir zaman dilimi içinde gelişme beklemeyin. Uygulama neler yaptırıyor bilmiyorum ama saçma sapan bir antrenman uygulanması durumunda da dişe dokunur bir gelişme beklemeyin.

Bana sorarsanız sadece kol da çalışmayın. Fitness böyle bir şey değil.
Anladım hocam yemeden kastığınız ekmeği ve aburcuburu kesmek mi yoksa aşırıya kaçmamak mı ikisidemi yoksa bide ben fitness degil sadece okuldan sonra boş boş yatmak yerine egzersiz yapıyorum nadir dışarı çıkıyorum zaten.
 

xectur

Picopat
Katılım
27 Kasım 2021
Mesajlar
182
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Kardeşim çok yağlı bir şey yeme abur cubur şekerli şeyler yeme gerisini ye sabah yumurta akşam tavuk pilav yeter ayrıca telefondaki kas geliştirme uygulamalarının alayı çöp yapmaya değmez.
 
KS
KS
S

Samed123

Decapat
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
93
Hayır. Pazu (yani biceps) çift başlı kastır. İsmin başındaki bi- eki çift demek. Bicycle, binocular, bisexual... Triceps de üç başlı (başındaki ekten de anlaşılabilir) kısım ve kolun arka tarafına denk geliyor. Bu yüzden arka kol olarak da geçer.

17 günde gelişme beklemeyin. Yemenize dikkat etmediğiniz sürece herhangi bir zaman dilimi içinde gelişme beklemeyin. Uygulama neler yaptırıyor bilmiyorum ama saçma sapan bir antrenman uygulanması durumunda da dişe dokunur bir gelişme beklemeyin.

Bana sorarsanız sadece kol da çalışmayın. Fitness böyle bir şey değil.
Kardeşim çok yağlı bir şey yeme abur cubur şekerli şeyler yeme gerisini ye sabah yumurta akşam tavuk pilav yeter ayrıca telefondaki kas geliştirme uygulamalarının alayı çöp yapmaya değmez.
Bide ön kollar tam olarak neresi oluyor

Evde dambillarla olurmu
 

Bora Dere

Zettapat
Süper Moderatör
Sosyal Tayfı
Katılım
10 Ağustos 2016
Mesajlar
15.788
Makaleler
27
Çözümler
1.050
Yer
Slytherin House
"Sabah yumurta, akşam tavuk pilav" diye bir beslenme önerisi olmaz. Sabah 1 yumurta, akşam da yüzer gram tavuk ve pilav yiyen birisi gelişemez. Mesele ne yediğin kadar ne kadar yediğin.

Konu sahibi, daha ne yapmaya çalıştığınız bile belli değil. Yağ mı yakacaksınız, kas mı oluşturacaksınız? Şunu inceleyin önce:
 
KS
KS
S

Samed123

Decapat
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
93
"Sabah yumurta, akşam tavuk pilav" diye bir beslenme önerisi olmaz. Sabah 1 yumurta, akşam da yüzer gram tavuk ve pilav yiyen birisi gelişemez. Mesele ne yediğin kadar ne kadar yediğin.

Konu sahibi, daha ne yapmaya çalıştığınız bile belli değil. Yağ mı yakacaksınız, kas mı oluşturacaksınız? Şunu inceleyin önce:

"Sabah yumurta, akşam tavuk pilav" diye bir beslenme önerisi olmaz. Sabah 1 yumurta, akşam da yüzer gram tavuk ve pilav yiyen birisi gelişemez. Mesele ne yediğin kadar ne kadar yediğin.

Konu sahibi, daha ne yapmaya çalıştığınız bile belli değil. Yağ mı yakacaksınız, kas mı oluşturacaksınız? Şunu inceleyin önce:
Hocam kas için ilk yağların erimesi lazım diye biliyorum kas yapmayi amacladigim icin egzersiz yapiyorum


Hocam supplementlerin bi zararı varmıdır daha 14 yaşındayım fitness almıyor 16 yaş gerekiyormuş mahalledeki fitness salonunda
 
Yukarı