Power Tuşundan Kapatılan Laptop Açılmıyor

Emre Sancar

Hectopat
Katılım
26 Kasım 2013
Mesajlar
405
Beğeniler
52
Merhaba arkadaşlar. Benim laptop'umu kuzenim power tusundan kapatmis ve simdi acilmiyor. Ekrana hic goruntu gelmiyor. HDD isigi yanmiyor. Lutfen yardim edin arkadaşlar. HDD mi bozuk? Benim icin HDD çok önemli. @Recep Baltaş ağabay, lütfen cevap ver.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

KS
E

Emre Sancar

Hectopat
Katılım
26 Kasım 2013
Mesajlar
405
Beğeniler
52
Hdd ye bir şey olmasında. Hdd ye zarar gelmis olabilir mi ?
 

Onur ÇAKIR

Hectopat
Katılım
15 Mayıs 2014
Mesajlar
66
Beğeniler
13
Yer
İzmir
Darbe almadığı sürece, HDD zarar görmez telaşlanmayın lütfen.. Garantisi var ise servis ile görüşüp prosedürü öğrenip, diskteki verilerinizi harici bir disk kutusu ile başka bir bilgisayara yedekleyin. Bu gibi büyük arızalarda, genelde anakart değişir ve genel teste tabi tutulurken komple sıfırlanır. Yani fabrikasyon imaj atılır. Verilerinizin önemi servis tarafından hiçbir şey ifade etmez..
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Recep Baltaş

Technopat
Yönetici
Katılım
14 Ağustos 2010
Mesajlar
68.796
Çözümler
829
Beğeniler
94.870
Yer
İstanbul
HDD'yi söküp başka bir bilgisayara takarak verilerini kurtarabilirsin. Güç tuşundan kapatmakla PC bozulmaz. Senin yeğen PC'yi yere falan düşürmüştür. Ya da başka bir şey...
 
KS
E

Emre Sancar

Hectopat
Katılım
26 Kasım 2013
Mesajlar
405
Beğeniler
52
HDD'yi söküp başka bir bilgisayara takarak verilerini kurtarabilirsin. Güç tuşundan kapatmakla PC bozulmaz. Senin yeğen PC'yi yere falan düşürmüştür. Ya da başka bir şey...
Bilgisayarı servise gönderdim bizi bilgilendirmek için aradılar anakart yanmış dediler. Bilgisayarın yere düşmediğinden %100 eminim çünkü yeğenim yerde windows 8 mağaza oyunlarını oynuyordu. Arada donup kalan bir oyun vardı onu açmıştı en son. Kapat demiştim kapatmamış pc donmuş oda power tuşundan kapatmış. Bana öyle anlattı. Ne kadar doğru bilmiyorum, daha 5 yaşında. :D
 

Dağhan Tanık

Hectopat
Katılım
23 Aralık 2013
Mesajlar
620
Beğeniler
111
Servisler genelde hemen anakart yanmış derler zaten para koparacaklar ya, bence onda anakart filan yanmış değildir, sen oraya yaptırma servisten al normal ama işinin ehli bi laptop tamircisine götür, muhtemelen güç ünitesindeki devre yanmıştır onuda kolayca değiştiriyorlar zaten, benim eski laptobun da başına aynı şey gelmişti, değiştirtmiştim. 150 liraya taş gibi de uzun bir süre oynadım vallahi.
 
Son düzenleyen: Moderatör:



Yukarı